- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a baj, hogy látnak benne fantáziát. Technikailag nem tartják alkalmasnak az OS-t, de leginkább a mögötte álló infrastruktúrát. Ha mondjuk lenne rá egy elfogadható grafikus API, amihez van olyan fejlesztőkörnyezet, ami egy komplex játéktól nem fagy ki, akkor sokkal többet támogatnák a Linuxot.
Még Carmack is mondta, hogy a Linux technikai szempontból rémálom. Nem jó játékplatform.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez teljesen normális. Rengeteg játék, amit kiállítanak az ilyen rendezvényeket még alpha állapotban sincs. Nem fut csak a konzolon, hanem kell hozzá a teljes SDK környezet is. A PS4 és az X1 is összeköthető PC-vel, így a gép által számolt tartalom egy PC-s virtuális környezetben futhat. Erre azért van szükség, mert egy-két évre a megjelenéstől még nincs kész minden. Ez így volt évekkel korábban is, és évek múlva is így lesz. Amíg nem jut el a program, hogy a virtuális környezet nélkül az adott konzolon nem tud önállóan futni, addig a kiállított gép rá lesz kötve egy PC-re, és azon átmegy a cucc.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az UE4 Linuxra, egy komplett 12 fős technikai csoport két éves munkájának eredménye. És még nem optimalizált az OpenGL back-end, illetve nem mindegyik effekt működik benne. A D3D11 back-endet hatan rakták össze másfél éven belül, teljesen optimalizált formára. A kettő között óriási különbség van. A helyzet az, hogy dupla annyi erőforrással is kétszer több idő OpenGL back-endet fejleszteni a D3D-hez viszonyítva. Lesznek olyan cégek, ahol ez megéri, lásd Epic, de lesznek olyanok, ahol az OpenGL-t játékfejlesztésre alkalmatlannak minősítik. Utóbbi réteg a többség.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Neki az IDtech5-tel biztos, de másnak csak D3D11 back-endet használó motorja van. Itt már éves szintű portolásról beszélünk. Illetve az IDtech6 is D3D-re vált.
Persze, hogy az egész egy üzlet. Miért portolnál egy top D3D11-es játékot Linuxra, amikor még stabil debugger sincs, amivel a D3D11-es effekteket átviheted. Mi a ráció abban, hogy három évet beleülj, mert kb. ennyi kell, hogy elérd a D3D11 színvonalát.
Tényleg nem viccből írják a nulláról újra az OpenGL-t. Egyszerűen ma már nem használható játékfejlesztésre. Egyetlen OpenGL 4+ játék sincs Linuxra, inkább butítják a D3D11 grafikát.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván azért akar emulációt, mert annyira jó dolog natív portokat írni rá.
Nem kell ezt nagyon mellre szívni. A Linux jelenleg nem alternatíva az AAA játékokhoz. Nagyrészt az OpenGL állapota miatt. De a piac megértette a problémát és 4-5 éven belül elkészül a nulláról újraírt OpenGL. Ha a Mantle specifikációt is felhasználja a Khronos, akkor hamarabb is lehet eredmény. Ezután a legnagyobb akadály az AAA játékok Linux portolása elől elhárul. Addig pedig lebutítva át lehet vinni a programokat Windowsról. Viszont sokan ezt nem tartják kifizetődőnek, illetve bizonyos motorokat nem lehet annyira lebutítani. A Frostbite 3-nak például kell TBDA, ami csak OpenGL 4.4-ben valósítható meg. Utóbbi szintre viszont nincs stabil debugger. Így lehetetlenség portolni, még akkor is, ha az EA akarja.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jim Tonic #37 üzenetére
Nem különösebben érdekli őket a Linux. El lesz készítve a Mantle erre az OS-re is, de azt tudni kell, hogy a mostani 75 ISV-nek is csak a harmadát érdekli ez a lehetőség. A többséget a Windowson érdekli Mantle.
A Valve nem akar a SteamOS-re olyan dolgot, amely felett az irányítás egy gyártóé. Ezért nincs CUDA sem rá, ahogy a Mantle-t sem szeretnék. HSA, OpenCL, OpenGL. Ezek jöhetnek a Valve nézetei szerint. Persze ez még változhat, hiszen már a Windows gép is Steam masina.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Microsoft lefizette a stúdiókat. Ez a sztenderd válasz a Phoronixon.
Ahogy Rich Geldreichet is lefizette az Apple.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A DICE korábban elég világos volt, hogy önmagában nem kockázatos üzletileg, mert van mögötte támogatás. A probléma, hogy a Frostbite 3-at nem tudják OpenGL 4-re átírni, mert előbb írniuk kellene egy debuggert. Egyszerűen a Linux nem éri meg, mert legjobb esetben is másfél évig dolgozzanak egy porton, de ha megoldható lenne 6-8 hét alatt, akkor belevágnának. Ezért kértek egy új API-t, ami működik is. Utóbbi a kulcs a Linux gaminghez. Bárki, aki Linuxra portolt, és írt blogot róla azt közölte, hogy nagyságrendekkel nehezebb, mint Windowsra dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Óvodások homokozója
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mesterséges intelligencia topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Mac mini ( M1, 2020 ) 8/256
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
- DELL Precision T5600 PC (2 db Xeon E5-2630 24X2800 Mhz, 64GB DDR3, Quadro K1200 4GB VGA, 256GB SSD)
- HP GAMER PC/XEON E3-1245 V5 8X3,9Ghz,16GB DDR4, Nvidia Geforce GTX1660Super 6GB,512GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen