Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gtasystem

    őstag

    válasz fekeandras #1 üzenetére

    tuti hogy minimum 6 trilliárd..
    de persze űberfos az egész.

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    de tényleg valaki felhomályosíthatna hogy tulajdonképpen mire jó ez az ügyfélkapu.
    értelmes gyakorlati hasznát kérdem.
    mondjuk az évente 1szeri adóbevalláson kívül.

    pár napja egy apeh-os nem tudta megmondani.illetve azt mondta hogy külföldről lehet adózni. ez az előnye.
    ez azért szerintem egy picit kevés, ezért kérdem.

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz bambano #11 üzenetére

    ezzel újat nem mondtál.
    én azt kérdezem hogy mint magánember mi hasznom van az ügyfélkapuból.

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz dajkopali #15 üzenetére

    na ez jól hangzik, de azért ez se túl sűrűn fordul elő valljuk be..illetve többnyire csak egyszer vagy párszor az életben.
    Persze azért jó tudni hogy akkor majd ez villámgyorsan fog menni.. :)

    Zigur: na ez már valami, de mondjuk konkrétan?
    földművelési támogatást sem kér az ember olyan sűrűn.

    én azt találtam amikor próbáltam megfejteni hogy mire jó, hogy tudok időpontot kérni az okmányirodán.

    nem vagyok meggyőzve, de azért köszi a válaszokat.

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #17 üzenetére

    értem.
    na ez az e-árverés már érdekesen hangzik.. :)
    köszi.
    nem a rendszeres használat a lényeg, hanem hogy valódi előnyt jelentsen az ügyfélkapu használata.mondjuk a mindennapokban.vagy mit tudom én.
    de azért ez jellemző hogy itt az "ügyfél" akinek ez az egész jó, az vagy könyvelő vagy vállalat de mindenképpen vállalkozó.
    az az ügyfél.

    a magánember az meg le van... :)

    ngabor2: na ez az hogy csak elméletileg.

    [ Szerkesztve ]

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz _Toka_ #20 üzenetére

    1.-mivel elvileg azért van.illetve kellene hogy legyen.
    2,-nem értem a kérdést.nem mondtam hogy nyújtson mást, de most egyenlőre még nem nyújt semmit sem, illetve, úgy kell keresgélni az előnyöket.
    3.- hogy mi a fa**ra költöttek el 8 csilliárdot.

    de persze nem kell válaszolni csak berzenkedek. :)

    [ Szerkesztve ]

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz #06658560 #23 üzenetére

    1. ha csak időpontot tudok kérni, akkor miért ne kellene szabit kivennem? Egyébként meg időpontot telefonon is lehet kérni, persze az nem annyira trendi.
    2.Nem gondolom hogy röghözkötötten élném az életem, azért mert nem igénylek földművelési támogatást.. :)

    mindegy szerintem úgy szar az egész ahogy van, na meg még ráadásul össze is omlik ha használják, szóval akinek jó és hasznosítani tudja az használja, de egy ilyen domainre mint a magyarország.hu azért szerintem egy picivel komolyabb szolgáltatás illene.

    és látatlanban lefogadom hogy amennyiből készült, abból nagy valószínűséggel az ENSZ rendszerét is fent lehetne tartani..

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #27 üzenetére

    a 8 csilliárd csak hasraütés volt. :) de ha tényleg 8 milliárdot költöttek akkor azt azért megnézném hogy mire.. :)

    és hát mit mondjak elég szarul költötték bármennyi is volt, mivel ha hír van az it cafén az ügyfélkapuról az többnyire csak az, hogy nem működik.
    nem hiszem hogy magyarországot a vállalatok képviselnék, sőt ezzel nagyon nem értek egyet.

    na és megnéznék egy kimutatást hogy mennyivel kevesebb hivatalnokot kell alkalmazni az ügyfélkapu beindítása óta.
    szerintem semennyivel, sőt sokkal több informatikusra van szükség a már említett gagyi kivitel miatt.

    Utánanéztem: 5 milliárd eddig és még 5 milliárdot akarnak rákölteni. Az eddig 10.
    Egy ekkora fosra?!! És itt kell topikozni arról hogy mire jó meg össszeomlik? Már ne is haragudj de ez katasztrófa.

    Kopi31415: nem mosok össze semmit, (kivéve a piros zoknit:) és értem amit a többiek írnak.
    az nagyon szépen hangzik amit írsz, hogy hogyan kellene működnie a dolognak csak éppen nem úgy működik ahogy írod.Te is csak feltételes módban beszélsz róla.Ha úgy működne akkor 50 választ kaptam volna kapásból arra, hogy mire jó a rendszer.Ehelyett itt kell mazsolázni hogy mire is jó valójában.
    Ja és nem írtam ilyet hogy nekem csak évente egyszer van találkozóm a hivatalokkal.

    Eddig a legértelmesebb pozitívum az apeh-licitelés de azt is nyugodtan meg lehetett volna oldani az apeh oldalán.

    [ Szerkesztve ]

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #32 üzenetére

    -a vállalatok is munkavállalókból állnak, de javíts ki ha tévednék..
    ez nagy butaság hogy a vállalat a minden, mert az fizeti a nagy pénzt..nekem speciel egy ilyen megközelítés (pláne a magyarország.hu-n) nagyon nem tetszik.

    -amit írsz az egyenlőre csak egy utópia, és nagyon jól hangzik de a valóság egy picit más.Jelen esetben még a forgalmat sem tudja kiszolgálni a szolgáltatás.

    -hát ez az hogy nem tudom pedig mióta érdeklődöm itt.. :)
    és ami 10 milliárdért összeomlik az egy fos.

    - igen szívesen hallanék pl olyan hírt hogy ennyi meg ennyi előny származott az ügyfélkapuból..de nem hallok.. :U

    - ha ennyire odavagy az ügyfélkapuért akkor erre tudnod kellene a választ.. :)

    [ Szerkesztve ]

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz #06658560 #36 üzenetére

    simán :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #39 üzenetére

    -na csak sikerült kinyögni a választ a kora délutáni kérdésemre.. :) tehát az ügyfélkapu nem a magánembereknek van kitalálva, hanem egy vállalkozóknak szóló szolgáltatás.

    Ugyanis engem qrvára nem érdekel hogy a vállalatnak mi a jó benne, és nem is azt kérdeztem.
    Tehát magánemberként egy űberfos az egész.. :)
    Örülök hogy ebben egyetértünk.. :)

    egyébként meg valakit igencsak érdekel ez a dolog..engem..azért érdeklődtem.. :)

    Kopi31415. nem az én munkám lenne, de viszonylag hamar találnék olyan céget ami 4,5milliárdért egy sokkal profibb rendszert rakna össze..
    A maradék 0,5 milliárdból én meg ellennék egy darabig.. :D

    na jóccakát :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz #06658560 #41 üzenetére

    tartok tőle hogy azt a projektet nem én fogom kapni. ;)
    pedig akkor jól járnánk az biztos.. :D

    Fosozni meg igenis kell.A júzer vagy örül, vagy fosozik. És a fosozás fejleszt és előre visz.Szerintem a kőbaltát is úgy találták fel hogy előtte jól lefosozták a botot.
    Szóval fosozásra szükség van, szinte már állampolgári kötelesség.. :)
    Arról nem is beszélve hogy egészséges is, mert felszabadítja az elfojtott indulatokat.Tehát orvosilag is javasolt..

    De úgy látom már áttértünk a szarozásra..
    végülis az se rossz.. :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz bambano #46 üzenetére

    nem tudom, de biztos elmeséled.. :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz bambano #48 üzenetére

    hát biztos így van ha te mondod.. :)
    szegény sok-sok ember aki már életében kimondta ezeket a szavakat valamilyen produktummal kapcsolatban, azok most mind-mind jól le lettek primitívezve.
    Na mindegy majd csak túléljük valahogy. :)

    egyébként a vicc egész jó.. :) bár a rendőrök tuti nem örülnek neki.

    Kopi31415: szerintem a hülye júzer nem fogalmaz meg értelmes kritikát.A júzer a fosozással fogalmaz meg egyfajta kritikát.Különben is nem a júzernek kell okosnak lennie, hanem a fejlesztőnek. És neki nem a júzer kritikájának milyenségével kell foglalkoznia, hanem a megoldással.Szerintem persze.

    [ Szerkesztve ]

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz Wolverine #51 üzenetére

    dehogynem.azt ki lehet venni hogy valami nem stimmel és az már valami.

    Kopi31415: pontosan.Ha más nem akkor úgy hogy elkezd filózni rajta. Már az is előrelépés.Ecceri júzertől nem várható el hogy pontosan tudja mi a hiba, ecceri júzer csak simán fosozik mert valószínűleg nem fogja tudni szakszerűen megfogalmazni a kritikát, pont azért mert ecceri júzer és nem fejlesztő.

    És itt a jó példa, fosozásból indultunk ki és tkazmer máris tudja hogy mi a gond. :) Szerintem egy fejlesztőnek igenis kell tudnia érteni a fosozásból vagy legalábbis inspirációt kell merítenie belőle hogy megfogalmazza a problémát.Vagy ha nem, akkor majd jól elolvassa a topikot és megtalálja tkazmer javaslatát. Mert úgy tűnik maguktól ez nem megy nekik. :)
    Persze csak szerintem.

    Én részemről amit lehet megtettem az ügyfélkapu fejlesztése irányában azzal hogy jól lefikáztam. Az it café elég olvasott, meg a google is indexeli ha jól tudom, tehát megvan az esélye hogy eljut a kritika a megfelelő helyre.

    Ott segítek ahol tudok.. Meg nem is esett nehezemre..:D

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz Wolverine #55 üzenetére

    a júzer sosem hülye..
    itt kezdődik a dolog. ez az alap.
    amelyik fejlesztő szerint a júzer hülye, az nem fejlesztő hanem csak pénzt keres fejlesztésért, de valóban fejlesztőnek nem igazán nevezhető.
    De ha a fejlesztő eljut addig a pontig, hogy a júzer nem hülye, akkor már megindult a fejlesztővé válás rögös útján.. :)

    Az "ez szar"-nál pedig kevés informatívabb dolog van. Bár abban lehet valami hogy a fejlesztő sokkal bonyolultabban gondolkozik mint az ecceri júzer és ezért nem is értheti az ilyen egyszerű megfogalmazást.Ezért javasolt az ecceri júzer számára az "ez szar" néminemű bonyolítása mint például "ez nagyon szar" vagy "ultraszar" mert ezek a kifejezések már közelebb állnak a fejlesztő bonyolult lelkivilágához. :)

    Persze csak szerintem.

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #58 üzenetére

    tkazmer: biztos igazad van..és pont ezért tettem hozzá..hogy is érthetnék én ehhez.. :)

    tkazmer VladimirR: Vitatkoznom kell..Nem igazán értem hogy milyen alapon várjátok ti el az ecceri júzertől hogy ne ecceri júzerként viselkedjen hanem szakemberként.Arról nem is beszélve hogy nem is ő kapja érte a komoly fizetést hanem a fejlesztő, de ti persze elvárjátok ecceri júzetől hogy megmondja szakszerűen,hogy mit is csináljon a szakember a pénzéért.
    Nem igazán értem ezt a fajta hozzállást.

    Az "ez szar" kifejezés pedig nagyon elárul valamit. Mégpedig azt, hogy "ez szar" :) Ecceri júzer szerint legalábbis bizonyosan. És neki nem dolga az hogy ennél többet eláruljon.Sőt az a helyzet hogy ecceri júzer a megcélzott felhasználóréteg, és nem a fejlesztő.Tehát ecceri júzernek készülne a weboldal vagy szolgáltatás vagy akármi, mivel ő fogja használni.

    Pussca: Neked meg azt javaslom hogy sürgősen vegyél vissza ebből a stílusból, mert ha esetleg utcán is alkalmazod úgy szájon vágnak hogy megborulsz.Persze ez csak jótanács... :) Eddig itt senki nem hülyézett senkit sem, általánosságokban beszélgetünk.
    És nem mondtam olyat hogy évente 1x használják az ügyfélkaput és ezért felesleges. Ha nem tudod mit mondtam olvass vissza.
    Písz. :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz Wolverine #61 üzenetére

    ezt különvettem mert lejárt a szerk. :)

    Az ügyfélkapu használhatóságából indultunk ki és a két dolognak nem sok köze van egymáshoz, de ha a példánál maradunk akkor ha felhívják a céget hogy adja el az összes lekötést akkor a cég akkor teszi jól ha eladja szó nélkül.Esetleg felhívja az ügyfél figyelmét a várható veszteségre. Hiába gondolja úgy hogy rossz a döntés, egy magára valamit is adó cég -bármilyen profilban- nem gondolkodhat úgy hogy a júzer hülye.Ha a júzer később rájön hogy nem kellett volna eladni akkor az az ő baja.

    A weboldalnál a fejlesztő dolga úgy megcsinálni a keresőt hogy figyelemfelkeltő legyen, illetve értelemszerű legyen a használata.Ha ott van az orra előtt és mégsem látja akkor talán a betűméretet kell növelni stb.stb.stb. Ez a fejlesztő dolga, hogy kitalálja a lehetséges változtatásokat, és nem a júzer kritizálása.

    Persze csak szerintem.. :)

    [ Szerkesztve ]

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz Wolverine #64 üzenetére

    ebben nem értek egyet.. meg szerintem a 70-es IQ az egy kicsit erős..(az Pussca-nak van) :)

    pl. a kereső áthelyezése esetében nagy valószínűséggel a júzer csak figyelmetlen, és máris küldi az emailt mielőtt felfedezné a dolgot. Ez gyakran előfordul. De a figyelmetlenség és a hülyeség nem ugyanaz.
    persze mindig vannak kivételek, ezt nem tagadom, azaz lehetnek extrémen hülye júzerek is,(mint pl. Pussca ) de ez nem általános.

    Pussca: nem tudom mikor éred el a moderátor ingerküszöbét de tényleg visszafoghatnád magad. Ha meg nem tudod pontosan elolvasni amit írtam, akkor én javaslok egy általános iskolás olvasókönyvet.. Azzal kezdj..És akkor talán a témához is hozzá tudsz majd szólni.
    A hajrá magyarországozás meg nem mentesít a személyeskedés alól.. :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #67 üzenetére

    ismét vitatkoznom kell.. :) én is lefordítottam már a "szar" jelentését, pedig szerintem eléggé egyértelmű.Másképp látjuk a dolgokat.
    Én úgy gondolom hogy nagyon könnyű a fejlesztőnek a feedbackre hivatkoznia, és az az igazság hogy az "ez szar" is egy feedback.Sőt az is feedback hogy a júzer nem használ egy szolgáltatást.Ez is egyfajta feedback.És ezt a fejlesztőnek értenie kell. Ha nem érti akkor nem is igazi fejlesztő.
    És az hogy ki kap pénzt, az egyáltalán nem mindegy.Erre sajnos elég sok példa van az élet bármely területén.De az ügyfélkapu is egy jó példa rá szerintem.

    A másik példánál maradva pedig itt van pl. Pussca..aki idejön és behülyéz a topikba.
    Ebben az esetben a moderátornak kellene valamit kezdenie vele mivel elvileg ebben az esetben ő a topik "fejlesztője".
    De Pussca esetében semmiképpen nem beszélhetünk gyakori esetről, sőt Pussca mindenképpen kivételnek számít, mivel ha megnézed Pussca adatlapját akkor láthatod hogy Pussca 2005.03-ban regisztrált, ennek ellenére még mindig csak újonc és 4 év alatt csak 7 esetben szólalt meg.

    Ez ugye elég furcsa, mivel ez azt is jelentheti hogy Pussca annyira sötét hogy 4 éve ül a számítógép előtt némán, és most végre elérkezettnek látta hogy megszólaljon 7-edszer is, de azt is jelentheti hogy Pussca tulajdonképpen csak valakinek a duplaregje ami csak ara kell hogy következmények nélkül hülyézhessen.Meg még egy halom dolgot is jelenthet pl Pussca nem egy tipikus ph júzer, vagy sitten ült 4 évig, vagy mittudomén de tény az hogy a moderátornak nincs könnyű dolga. :)

    Szerintem a fejlesztőnek figyelnie kell az adatokra, hogy mit hányszor használnak például, és egy halom ilyen szoftver létezik ami mutatja hogy a júzer mit hogyan használ. És ebből már igencsak lehet következtetéseket levonni, ha a feedbackból nem megy. Tény, hogy fontos a feedback de nekem nagyon úgy tűnik hogy sokszor a feedback csak arra jó, hogy hivatkozzon rá a fejlesztő hogy miért nem dolgozik.

    Te is a júzert teszed felelőssé hogy miért nem fogalmazza meg a problémát, holott ez tőle nem elvárható.Az ecceri júzertől szerintem az "ez szar" várható el, mert amelyik már komolyan megfogalmazza az már nem ecceri júzer.

    Persze ez csak az én véleményem. :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz pereces #69 üzenetére

    Ezekszerint én tehetek arról hogy valaki nem olvassa el amit írtam, és félreérti?
    Egész egyszerűen csak el kellett volna olvasni.
    És utána belemagyarázni olyasmit ami ott sincs, és még hülyézni is, az oké?
    Én úgy gondolom hogy a félreértés sem mentség a behülyézésre egy topikba.Sőt kifejezetten mellőzendő az alapelvek szerint.

    A személyeskedést meg te is megtarthatnád magadnak, vagy olvasd el az alapelveket ha nem megy.

    Nameg azért a témához sem ártana hozzászólni, ha már idebüfizel.. :U :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz VladimirR #71 üzenetére

    látod ez te a nagy hozzáállásod.. :)
    hülyézésre meg még ha burkoltan próbálod is, csak ugyanazt tudom írni amit az előtted szólónak, és neked is csak az alapelveket tudom javasolni..
    talán tényleg nem ártana neked sem elolvasni.. :)

    Továbbra is úgy gondolom hogy az ecceri júzernek egyáltalán nem kell sehogysem viselkednie, bármennyire is próbálod magyarázni a gyenge bizonyítványt.
    Ez semmi más csak kifogás.

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz VladimirR #74 üzenetére

    mellébeszélsz.

    nincs igazad és csúsztatsz
    Pussca-val kapcsolatban már kifejtettem a véleményemet hogy nem más mint egy duplareg..és ha jól tudom csak 1-szer hülyéztem le de mivel egészséges kiforrott személyiségről úgy tűnik nála nem beszélhetünk, ezért ez nála belefér.. :)
    és ha elolvasod a te fórumtársad fröcsögését akkor megérted mi a személyeskedés. És ez legyen a te fórumtársad jó sokáig.. meg Kopi31415 is.. :)
    az iménti megnyilatkozása azért sokat elárul róla.

    nem kötöttem bele senkibe sem, illetve próbáltam elkerülni, ellenben folyamatosan mindenki belém akar kötni..te is..talán olvass vissza.

    ennyire gagyi hozzászólást pedig amit itt sikerült produkálnod az szerintem inkább téged minősít.
    a kalapácsos példa meg elég szar majd ha lehiggadsz rájössz.. :)

    nem gondolom hogy nekem bárkinek a véleményét szó nélkül el kellene fogadnom, úgy gondolom hogy el tudom dönteni magam is hogy mi a számomra hasznos és mi nem.
    Pusztán csak fórumozok illetve csak fórumoznék, de az ilyenek miatt mint te meg Pussca meg Kopi31415 akik képtelenek elfogadni hogy valakinek más a véleménye na az ilyenek miatt nem lehet sajnos.

    :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz Wolverine #79 üzenetére

    ha ebben a példában te vagy a fejlesztő, akkor pont azért kapod a fizetésed hogy ezt kitaláld..mégpedig magadtól..nekem mi közöm hozzá? :)

    VladimirR: A nagy júzerhülyézés közben arra nem is gondolsz, hogy tulajdonképpen mindannyian júzerek vagyunk? Most per pillanat pl. ph topik júzerek..De autó és levegőjúzerek is..És nagy valószínűséggel mindannyian WC-papír júzerek vagyunk (ha már a végtermékekről volt szó, bár Pussca és Kopi31415 esetében max. bilijúzerekről lehet szó) de akkor is a júzerség az általános dolog.
    És aki a júzert hülyézi le az saját magát is lehülyézi?
    Ha másért nem is, akkor már csak ezért sem tudok egyetérteni ezzel a fajta hozzáállással.

    Na mindegy, ezzel lehet hogy tényleg egyedül vagyok ezzel a véleményemmel.. :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz Wolverine #82 üzenetére

    hát én úgy gondolom hogy neki kell kitalálnia..mondhatni ez van.erre vannak különböző technikai megoldások kvíz, szavazás ilyesmik meg még egy halom..biztos van erről valamilyen szakirodalom

    Igen feltenném a kérdést, de valószínűleg magamnak, ha az ügyfél nem tud rá válaszolni, vagy nem akar és ez egyébként nem is dolga neki.. akkor megnézném hogy mi a helyzet az ügyféllel satöbbi, azaz elkezdeném újra, megpróbálva az ő fejével gondolkodni..vagy valami ilyesmi..

    Bambano#83: ne magadból indulj ki..:-) akkor tényleg szar lenne a ph ha csak így törölnének nickeket csak azért mert nem tetszik a vélemény amit megfogalmaz...bár ez még előfordulhat.. :)

    tkazmer:
    -a) nagyon lesarkítod a dolgot..és szerintem egyébként tanítják csak nem ennyire leegyszerűsítve.. meg valószínűleg nem ezzel a kifejezéssel..:)

    -b)nem gondolom hogy át kellene gondolnom bármiféle ajánlatot, illetve majd ha lesz ajánlat amit át kellene gondolnom akkor majd átgondolom..A többi részét a kérdésnek meg nem igazán értem, nem hinném hogy a microsoft engem mint ecceri júzert bízna meg bármivel is.. :)
    Nem hiszem hogy rá lennének szorulva..

    Arról nem is beszélve hogy nekem bőven elég a jelenlegi ügyfélkapu fejlesztésem, amit itt és most társadalmi munkában végzek, teljesen ingyen..
    és ha már szóba került meg is jegyzem (hogy azért szakmai is legyek) hogy az ügyfélkapu szerintem űberfos, ultragagyi és gigantkaki)..
    az ingyenbe ennyi fér. :)

    bambano #85: nekem is feltűnt, én arra gondoltam hogy talán egy helyen vannak..

    Hebry#86: végre egy értelmes hsz..kifejezetten öröm a sok személyeskedés között ilyet is olvasni..

    bambano#90:nem hiszem hogy önálló véleményhez bármit is fel kellene rajzolnom előbb bárhova is..és nem csak nekem nem hanem senkinek sem..na az ilyen hsz. az ami elszomorító, mert ha a bilijúzerek személyeskednek az még talán érthető.. :) de tőled azért picit többet vártam..
    na mindegy ez van. :)

    de ma tényleg nem lesz időm válaszolgatni, meg az idő is javul, úgyhogy további jó köpködést, fröcsögést meg ilyesmik.. :) bár az is tény hogy tegnap óta jelentősen finomodott a stílus.. :)
    tisztelet a kivételnek, és akinek meg nem inge..

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz Wolverine #93 üzenetére

    szerintem hiába mondom hogy a júzer nem hülye,akárhány hsz-en keresztül, ha te úgy gondolod hogy az, akkor nem fogunk dűlőre jutni.Különbözik a véleményünk, én már kifejtettem a enyémet, sokat nem tudok hozzátenni, és a sok személyeskedőt aki csak azért jön ide meg minek olvassam..meg dolgom is van azért.. :)

    bambano#96: azért ennyire ne aggódj..:)

    Kopi31415: na ez már normálisabb hsz..az attól függ milyen kérdőív..speciel épp most lesz egy ilyesmi hétvégén..na az például egész sokat javíthat az ügyfélkapu helyzetén is.. :)
    -szerintem a lefosozás annyira nem minőségi vélemény vagy kritika, de akkor is az.
    -nem gondolom hogy én tehetnék róla ha nekem (ecceri júzernek) valami nem tetszik..meg még büdi is.. :)
    ..és személytelen dolog kritizálása és a személyeskedés között óriási különbség van..
    -nem mondtam hogy fogadja el bárki is a véleményemet..sőt elég sokszor hozzátettem hogy ez csak az én véleményem.

    és rosszul emlékszel.. :)

    tkazmer: hát az ilyen nem is.. :) de azért beszélgetni vitázni azaz fórumozni lehet..illetve csak lehetne (lásd a többi hozzászóló értelmetlen személyeskedését)
    mert amiatt egy idő után nem lehet
    és szerintem is egész szórakoztató.. :)

    és hogy némileg szakmai is legyek.. a kis projektem :B (az ügyfélkapu fejlesztésének fejlesztése) legújabb fejlesztése: szerintem az ügyfélkapu egy cikikakóca..
    bár szerintem az űberfos sokkal hatékonyabb de a kiskorúakra tekintettel ezt továbbfejlesztettem.. :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

Új hozzászólás Aktív témák