- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taranti
senior tag
"mennyire jellemző a fej- ill. a szemmozgás" Pontosan, mert mi van akkor a VR-ben, ha nem a fejemet mozdítom, csak a szemem? Ez a valóságban simán előfordul, de inkább azt mondanám, a kettő együtt. Tehát pl. vízszintes 45fokkal balra nézni kb. 30% fej és 70% szem mozgás.
Azért általánosságban az Intel grafikus szoftverei, legyen az driver vagy API, nálam okoznak némi szkepticizmust. Bár persze amire a cég komolyan ráfekszik, az működik is - vagy minimum lapos lesz...
Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
-
Komplikato
veterán
"Előbbit giroszkóppal még le lehetne követni utóbbi kivitelezése gondolom kérdéses."
Szerintem előbbi nélkül nincs VR headset, és amennyire tudom se az OC, se a Re Vive nem használ giroszkópot, optikai megoldást használnak, a mobilos cuccok meg a telefon saját érzékelőit és/vagy kameráját használják. A Re Vive érzékenységét a miniméternél kisebb tűrésűnek adták meg és nem csak a fejlekövetés, hanem az egész testlekövetésre.
Az utóbbi kivitelezése se lenne ördöngösség, anno az első EOS kameránál volt még szenzáció, hogy arra fókuszál, amire nézel. Azóta picit olcsóbb lett ennek megoldása. A probléma az, hogy a light field kijelzők jelenleg igen kis felbontásúak, hiszen X x Y felbontású kijelző kitesz 16-32 képet, így egy sztereo 1080p képhez kellene kb. 61.440 x 34.560 felbontású képet renderelni KÉTSZER (szemenként), ehhez meg se kijelző, se vas nincs a látóhatáron sem. Ezért vannak ilyen 128x128 meg 200x128-as prototípusok csak.[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest