- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Hirdetés
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cythyel
senior tag
Ha ez mind bejön, akkor egy Sword Art Online-ra vevő vagyok. :3
-
bunevo
tag
Technikailag ez egy jó megoldás lehet. Azon múlik majd a sikere, hogy ontják-e majd hozzá dögivel az élménydús játékokat és alkalmazásokat mind a fizetős, mind az ingyenes kategóriában. Mert e nélkül kevesen veszik meg és azok is csak csalódnak.
-
Alien!
senior tag
Alapvetően az Oculus Riftben sokkal nagyobb potenciál van. A Sony-nál az lesz a gond, hogy támogatják majd x játékban (főleg exkluzívokban és amikben ők úgy gondolják, visszamenőleg meg valszeg semmiben), mig az OR megjelenésére a gyárin felül legalább 3 brigád heggeszti majd a drivert meg az utólagos profilokat, akár klasszikusokra is. Mert ugye nincs sz*rabb annál ha a kedvenc játékodat a méregdrága kütyüvel NEM tudod így játszani, mert egy nagy cég eldöntötte.
Tudom, mert ezt a 3D-vel a Sony már eljátszotta, ezért nyergeltem ps3-ról PC-re. -
addikt
-
Madwe
nagyúr
Ha alápakolnak egy jó kis sdk-t, ami implementál kb mindent - s miért ne tennék - akkor nem látom akadályát. Igazából kb a motion sensozokat kell használni (s ezt sdk szinten elég jól be lehet lőni s csak 1-2 sor beleírását igényli) plusz van még a 3d-s kép, ami lehet akár opcionális is, esetleg azokra egy 2d-3d konverziót tenni, aztán csókolom... Van benne bőven potenciál, s pont hogy oculus riftel szemben előnye lehet még a cikkben emlegetett fix hw-n túl a stabilabban működő, egyszerűbb implementálás is, hiszen zárt a rendszer. Ha elérhető áron lesz, hamar fel tud futni szerintem, mondjuk én pl nem tudom ennyire ki akarom e zárni a külvilágot, de kipróbálni tuti ki fogom.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Hányan fogják leverni a lapos tévét, ajjaj.
-
samugalaxys
csendes tag
Ha ps4-hez fejlesztik akkor szerintem érdeképen állna a sonynak, hogy a multiplatform címek is támogassák. Nem mindegy nekik, hogy xboxra, pcre, vagy psre veszel-e játékot.
-
Espla
aktív tag
Történjen már valami!!!4
Oculus Rift megjelenése még legalább 2 év. -
haxiboy
veterán
Épp tervezek egy Ocolus-t hogy élvezhetően tudjak majd Project Carsozni
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Alien!
senior tag
Az a baj, hogy ez a biztató start már megannyi eszközüknél meg volt, pl Move, vagy ps eye féle fejkövetés, aztán mi lett belőle?!? Pár exkluzív cím ami támogatta, a többi fejlesztő meg l*szarta. Messze volt ez a sztenderdé válástól.
Ugyanez a 3D-nél ami szoftveresen megoldható és ma már kifejezetten elterjedt technológia, még sincs nyoma a ps3/ps4 esetében.
Szal még mindig azt mondom, hogy a PC erre sokkal alkalmasabb mert van alternatív lehetősége a felhasználónak. -
kromatika
veterán
tetszik nekem is az ötlet.
-
M@trixfan
addikt
Minél több platformon van VR annál jobb, ez nem is lehet kérdés. Nagyon szurkolok, emellett vannak aggályok szép számmal sajnos. Szerintem a fix platform VR esetében ugyanolyan hátrány is mint előny. Elég részletesen követem a témát és a Sony megoldása pont hosszú távon kerülhet bajba. A hardveres alacsony szintű késleltetések elkerülése végett valóban jó a fix hardver, de teljesítmény szempontjából már most sem vagyok meggyőződve a PS4-ről. Az Oculus fejlesztők szeretnék ha a végleges modell legalább 1440p lenne, vagy ami elérhető OLED-ből a megfelelő máretben. 1080p esetén sem pixelmentes teljesen a látótér. Itt már kevés a PS4 és akkor még nem beszéltünk arról, hogy egy VR világban nem igazán jó ha leesik 60 alá az fps, de alegjobb lenne a minimum 120 fps. Attól félek a VR élmény nem fog tudni lépést tartani konzolon az Oculus Rifttel. Lehet a hologrammhoz hasonló lightfield megoldást használni, ott az emberi látáshoz jobban igazodik a világ, úgy tudom lehet fókuszálni is. Esetleg ezzel a technológiával megkerülhető lenne a pixelszám. Viszont a lightfieldben pont az a jó, hogy még a különböző fókuszpontokat is ki lehet renderelni és annyival is valósághűbb VR élményt lehet létrehozni.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
stratova
veterán
válasz M@trixfan #16 üzenetére
Ezt a Lightfieldet mintha éppen az Nvidia demózta volna. Érdekes.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen