- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- Notebook hibák
- Milyen TV-t vegyek?
- Logitech szerviz
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
Én megvárom a 8 GB-os GT920-akat, természetesen DDR3-mal. Az alá nem adom.
Viccet félretéve például Skyrim esetében is bizony elkél a 2 GB feletti memória, ha agyon-moddolja az ember. Szóval ilyen szempontból logikus a nagyobb memóriát preferálni. Lehet, hogy teljesítményben ez nem mutatkozik meg, de a fentebb is említett példát alapul véve esetleg időtállóbbak lehetnek az ilyen megoldások.
[ Szerkesztve ]
-
miazmá
tag
Vagyis a 3,5 GB-osak
-
Sinesol
veterán
Hát ha egy r7 260x-ra,vagy Gtx 660 kell 2gb, akkor ide bőven elfér a 4gb. Nem is értem ezt a buta kérdést a cikkben...
-
Geller72
veterán
" Ezt az igényt többnyire a rosszul optimalizált PC-s játékok indokolhatják, amelyből persze egyre több van."
-Végre megtanuljuk bátran kimondani..
De én sem vennék már négy gigánál kevesebbel VGA-t. -
shiftac
aktív tag
Full HD-ra elég 2GB vram, afölé meg kevés a gtx 960. És nemcsak optimalizálatlan, hanem rossz, unalmas játékokból is egyre több van. Grafika fejlődik, játékélmény csökken
Xiaomi Mi 9 SE (LineageOS 21 - Android 14), Jabra Elite 3
-
SirCsimbók
tag
"Ez nem csonkitott chip, tehát teljes sebességen elérhető az egész memória."
különben meg egy féléven belül majd kiderül úgyis
nvidiáék támadnak a 8 CSIGAbites kártyákkal? az szép
[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
Lassan Full HD-ra se elég. Full HD-n nagyon magas, ultra részletességgel hamar bekajálja bármi. Unity főleg. Új CoD is 1900MB fölött evett nálam, és még mindig nem maxoltam ki.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
TTomax
nagyúr
Hurrá... de minek?SLI-re drága... egy gpura meg felesleges...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Sinesol
veterán
válasz SirCsimbók #10 üzenetére
Nem érted hogy a 970 miert is csak 3.5 gigat er el teljes sebességggel, ugye?
Amugy meg emlékszem már a 7850re is ajánlott volt a 2giga, pedig ott is nagyon max a high beállitas ment fullHdn és az is a 2 gigat majdnem megette. Ez a vga meg sokkal erösebb egy 7850-esnél szóval nem is értem ki köt bele a 4gigaba, kb ez volt a gyenge pontja, hogy csak 2 gigás volt.
[ Szerkesztve ]
-
FragMaster
addikt
Az érzés amikor rájössz, hogy ennek gyorsabb a memóriája, mint a 970 utolsó fél gigájának.
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Amennyivel drágább lesz, szerintem akkor már tényleg ott lesz a 970.
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz FragMaster #14 üzenetére
Gonosz..lenne. Ha a 970 a "maradék" 3.5GBal nem döngölné földbe a 960at
Egyébként a "mikor" kérdésre a válasz: amint megszedték magukat a 2Gsekből.
Mert nincs kétség, megoldják, hogy jól fogyjon..az előállítási költsége alacsony.. -
kpal
veterán
Ez 960 már veszett ügy akárhogy szépítik.
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Pedig nem véletlenül lesz bestbuy népkártya. Már alig van 60k felett a 285 meg még mindig 70k. A 280-ast meg lassan kivonja majd az AMD,
Ha közeljövöben lesz is 300-as széria, az is kb ugyanezt fogja tudni. Mégis minek törje magát az AMD, hiszen annyi dolga van csak, hogy belője ugyanoda a terméket, ahol a konkurens vga van, minden tovabbi már felesleges pénzkidobást jelent...A GTX 960 a kellő teljesitményt hozza, FullHD/Wqhd-ra bőven elég...oké hogy nem nagy előrelépés, de mégis hova és minek lépjen előre amikor évek óta akkora az átlag gepigeny, hogy már minden game jol játszható APU-val is...
4k-ra meg ott a top kategoria..[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
A Combatról jut eszembe: az a minimum hogy ebből is legyen ITX változat, ha a GTX 670-et is kihozták ilyen méretben a 170 W-os TDP dacára.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
-
sb
veterán
Én 1680-ban elvoltam az 1GB-ossal is. Emlékszem, volt 1-2 topicban hiszti anno, de mégsem futott rajta rosszul a legtöbb dolog.
Nyilván kivételek vannak mindig... most is van game aminek a 4GB sem elég. (vagy épp 2-3db gpu )
@lenox:
Elrontottad: Ezen 4GB lassú ram lesz. 128 bit.
Amúgy is minél több ram van egy kártyán annál lassabb teleírni. Vagyis annál lassabb az egész. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz djculture #27 üzenetére
De ez szoftvertervezési probléma. Nem használ a játék low-level API-t és összeesik a teljesítmény, mert húszezer rajzolás is lesz. A PS4-en még 20%-kal nagyobb a PC-s szinten maximalizált látóhatár és semmi gondja. Nem a kártya rokkan bele ebbe, hanem a processzor, amit még 4,8 GHz-re is húztak. Egyszerűen a DX11-et kétezer drawra tervezték és ha ráküldesz húszezret, akkor ez lesz az eredménye. Ezért bullshit ezt így engedélyezni. Meg kellett volna húzni a határt tízezer drawnál, ami a mostani szinten 50% körüli látóhatár. Most megint van egy olyan játék, ami alá nem lehet olyan gépet rakni, ami maxon viszi. És a 980 SLI ezen nem segít, mert procilimites. Megint jön majd a rossz optimalizálás szöveg, és a bezzeg a PS4 ezt megoldja 125k-ból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
Értem, mondjuk én azok kívül hogy renegeteg mozgó cucc van a pályán nem nagyon látom hogy mi indokolja ezt a sok rajzolást, annyira nem is szép játék. Az biztos hogy akinek nagy gépe van most anyázhat, mert én médiumon eljátszogatok vele de gondolom hogy akinek új drága hardverei vannak az most anyázhat rendesen. Remélem mihmarabb jön a dx12 és ezeken túllépünk..
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
Ennyit arról hogy a mostani konzolok tulajdonképpen PC-k és micsoda jó portolások érkeznek majd. Legalábbis ezt kommunikálták mielőtt megjelentek. Azóta ilyen szép portolások vannak.
4GB-os GTX 960 Ultra OC-t a népnek!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Gondolom a Techland nem használhatott Mantle-t, mert ott a hatalmas Gameworks lógó a játékban, vagyis az NV-val paktáltak le. Valószínűleg az NV csak úgy adott GW-öt, hogy cserébe a Techland nem épít Mantle-t a játékba.
Én sokkal többet vártam ettől a lengyel csapattól, nem gondoltam volna, hogy PC fronton ennyire durván elk*rvulnak.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Sinesol
veterán
válasz huskydog17 #32 üzenetére
Szerintem Pc fronton a Dx12-ig sokat ne várjunk.
-
atenza
senior tag
Pedig hányan állították biztosan a 7850es és a 650ti boost szériánál is hogy elég az 1GB, nem kell a 2GB-osat venni Most pedig meglehet nézni mire elég az 1GB... Jelenleg ugyanez a helyzet, 2GB-ot már most benyel egy csomó játék 1080p-nél.
-
MongolZ
addikt
Én amikor vettem a 6870-et, gondoltam ha kevés lesz, veszek még egyet... most ott tartunk, hogy nem kevés, de még egyet CF-be kötve már réééég kevés a memória... úgyhogy ha legközelebb veszek videókártyát, csakis több memóriávan rendelkezőt, hogy CF/SLI-be tudjam kötni... (fogyasztás bizonyos határon belül nem izgat)
[ Szerkesztve ]
-
atenza
senior tag
válasz djculture #36 üzenetére
Abszolút lehetséges, ha jól látom ez az engine már valós időben számolja a fényeket, még ha nem is Vray szinten. A jövő mindenképpen ez, és örülök is ennek az iránynak, mert ez elég nagy lépés lesz a valósághű grafika irányába.
Amúgy sem szeret senki sem optimalizálni, mert rengeteg idő, nem is látványos az eredmény, plusz pénzben sem éri meg. Nagy textúrákhoz pedig kell a sok vram.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
A készítők alapvetően az fps-drop elkerülésével indokolták a 60-ról 30 fps-re való csökkentést 1080p felbontás megtartása mellett PS4 és Xbox One konzolokon.
E tekintetben logikus feltételezés, hogy XBO GPU-ja volt a szűk keresztmetszet?
Más játékoknál panaszkodtak a fejlesztők CPU limitre is, bár azóta frissültek a fejlesztőkörnyezetek és mint írtad XBO-n is elérhetővé vált az aszinkron compute.PS4 / XBO GPU (elméleti max.):
Proc. Power: 1,84 / 1,23 TFLOPS
Texel fill rate: 57,6 / 38,4 GT/s
Pixel fill rate: 25,6 / 12,8 GP/sA compute kapcsán:
Amellett, hogy az Infamous Second Son részecskerendszere tényleg jól néz ki és a látótávolság is élvezhető (csak azok a fák..) szvsz kicsit erős a DoF és textúrák talán lehetnének kicsit jobbak is. Valószínűleg vas fényében ez még mindig igen ütős szint.
SPOILER? [L:https://www.youtube.com/watch?v=LD5t3jWikNA)]First Light[/L]
[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
válasz dergander #39 üzenetére
Addig amíg beleolvasol egy ilyen topicba és azt látod, hogy a userek hajlandóak 2-3 gpu-ban, 4-8GB vramban meg 16 szálas procikban gondolkodni, hogy egy játék 30fps fölé menjen?
...amellett, hogy ha pont ilyet nem is, de hasonlóan kinéző játékok vannak töredék hw igénnyel is. Vagyis a maradék 80% gamehez meg elég lenne a 4mag, 2GB és középkat gpu.
[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
válasz #16939776 #43 üzenetére
Nem úgy értettem, hogy 30fps elég.
Hanem, hogy az a gáz, ha már sz*ros 30fps elérésére is űrkonfig kell 1-2 játékhoz... miközben 90%-ban a negyede is elég.Másik kedvenc meg a detail-kompromisszumképtelenség. Pl. GTA IV-ben is sokan izmoztak 100% látótávval úgy, hogy kb. semmivel nem voltál előrébb mondjuk 40%-hoz képest sem. cserébe a fél gépet ki kellett cserélni és még úgy is. 2/3 fps-ed lett.
Ennél a játéknál nem tudom mi a helyzet. Mennyire élhetetlen mondjuk 50-60-80%-ra belőve.
[ Szerkesztve ]
-
mekker
őstag
Eddig az ment, hogy "FullHD-ra bőven elég a 2 giga", most meg a 4 giga jön. Lehet, hogy betölt 2 gigánál többet a memóriába, de középkategóriában nem hiszem, hogy a vram hiány visszafogná a kártyákat (persze speciális esetek vannak).
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
micafighter
nagyúr
Idézet Abu másik cikkéböl: ,,A Dying Light esetében a felhasználók egyöntetűen arra panaszkodnak, hogy a PC-jük a játék felvezetőjénél könnyedén veszi az akadályokat, de amint kilépnek a szabadba a sebesség a felére-harmadára esik vissza. Ismét ugyanaz a nóta, a külső tereken, főleg a magaslatokon több tízezer rajzolási paranccsal kell számolni, ami CPU-limitbe taszítja a PC-ket. Ezt a gondot tetőzi, hogy igazából a Dying Light PC-n leginkább két processzormagot használ, mivel a többi erőforrást zömében szabadon hagyták a fejlesztők, hogy a grafikus meghajtók kitombolhassák magukat. Itt a legtöbben rögtön ebben látják a hibát, hiszen a program így nem nyúl a mai processzorok erőforrásainak nagy részéhez, de ezt koncepcióból teszi meg, mert rosszabb lenne, ha a programszálak és a grafikus kernel driver szerver szálai egymást akadályoznák a munkában."
http://prohardver.hu/hir/velemeny_szelsosegesen_viselkedik_dying_light.html
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK