Hirdetés
-
Kína miatt izzad a német robotipar
it A VDMA szerint nagyon kemény versennyel néz szembe Kína miatt a német robotikai ágazat.
-
GRAVEN - Alig néhány nap múlva befutnak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
A pénz az közös számlán van, vagy megoszlik a karakterek között?
Jah meg ami még nagyon foglalkoztat, hogy akkor most adott a lehetőség a coop sztori módra, vagy nem?
3 fő karakter... ordít a coop módért.Mi van itt amúgy? Csak úgy ugrálnak a hozzászólások sorszámai. Kikeltek magukból az emberek??
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
+1
Amúgy nem értem miért fanyalognak itt a grafikára.
A cikkben lévő képeken (gondolom képernyőmentések) ugyan látszik, hogy a felbontás és a vonalélesség gyengusz (nyilván át lettek méretezve), de maga a grafikai részletesség az baromi ütős!
Teniszpályás fényképről könnyen lehet, hogy pár laikus (nem játékos) hétköznapi ember azt találná mondani, hogy ez valóságos.
Vagy a motoros jelenet. Sztem nagyon adja.
Vasutas hidas tájkép is áll leejtős szvsz. Korábbi 3DMark-okra emlékeztet.Az össztelós MTB az rugózik is?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Hehe tök jó érzés, h nem vagyok egyedül, már kezdtem beadni a derekam egy konzolra.
Az új generációra sem lehet kötni egeret és billt?
Mert egy One-ra azért befizetnék. Ha leszámítom a gamepad-ot, mint olyant, akkor tuti kis játékgép.Amúgy meg a konzolok nem arról nevezetesek éppen, hogy tökéletesen optimalizált játék fut rajtuk és így nincsenek akadások?
Ok, most értem, hogy vagy 8 éves hardverek, de ha az újakon is szaggatni fog a játék, akkor onnantól már nem lesz semmi előnye a konzolnak hardveresen egy PC-hez képest. Vagyis onnantól megszűnik, mint az egységes hardver szimbóluma, amire könnyű fejleszteni.
(Vagy csak a játék kiadókat kéne ütni?)Meg a 30 vs 60 fps is teljesen jogos elvárás. Nagyon nem mindegy, se grafikailag, se késleltetésben.
Főleg ha nem stabil a képfrissítés gyakorisága - legyen az 30, vagy akár 25 -, akkor kvázi egy igényesebb játékosnak játszhatatlan.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
Neten nem egy formával találkoztam akik a kikötőben drifteltek megállás nélkül.
Én pl a reptéren egy tök idegen magyar formával véletlenszerűen összefutva a reptéren szórakoztunk csúszkálással és egyéb autós türkökkel.
Jelen. (Dupla barrel roll a reptéri ugratókon, drift kb mindenhol, ami nem verseny. De versenyek alatt is beadtam ezeket a trükköket elég gyakran. )
IV-ben én is olyannyira imádom ezt a "csúszkálós fizikát", hogy szinte már úgy érzem ez áll közelebb a valósághoz a sorozat összes része közül.
Free roaming-ban szinte kizárólag autókáztam.
A törésmodell butítása fájó pont, az irányítás meg... hát kaptunk egy másféle arcade-ot, nagy ügy.
Tény, hogy könnyű megcsúsztatni a kocsit, de ekkora sebességeken a valóságban is ugyanígy lemegy az útról az ember egy hétköznapi kocsival. Ennek ellenére nagyon lehet érezni a tapadást és a határokat és versenyeket általában kizárólag a kanyartechnikák döntik el (mint a valóságban is).[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
http://www.youtube.com/watch?v=EqYrnoj4O9s
-
-
Teasüti
nagyúr
Pedig a digitális irányítás általában fürgébb (ellen)kormányzást eredményez a legtöbb arcade játékban.
Versenyekben is vertem a jónépet a IV-ben, pedig elég sok gamepad-os ellenfél volt.
Hiába no, aki billentyűzeten nőtt fel, annak az ujjaiban van a digitális irányítás.
Gamepad-on nőttem volna fel, akkor most nem PC-n játszanék...(#323) DaemonX
FPS alatt a képkockasebességet érted? Én irigylem azokat az embereket, akik nem látják a különbséget a laggolós 25 fps és a vajsima 60 fps között. Sőt azokat is irigylem, akik a mozifilmeket folyamatosnak látják (nekem az is szaggat, ha rövid záridővel felvett jeleneten pásztáz végig a kamera vízszintesen).
Innentől fogva nevezhetjük ezt akár igénynek is, illetve igénytelenségnek.
Nyilván egy igénytelen fogyasztót jóval könnyebb "kielégíteni".(#323) DaemonX
"Hiába no, aki billentyűzeten nőtt fel, annak az ujjaiban van a digitális irányítás.
Gamepad-on nőttem volna fel, akkor most nem PC-n játszanék... "Érdekés, én lazán tudom osztani sorra a HS-eket Black Ops 2-ben pl. Lehet konzolon jól játszani, sőt kiválóan a kontrollerrel.
Autiaim az a PC-sek szemében csalásnak számít. Majd ha a konzolosok autoaim nélkül osztanak fejeseket, akkor tárgyalhatunk a kérdésről, addig oktalan és felesleges vita.Én annyit még hozzátennék az egér vs joy kameraforgatáshoz, hogy az egér lekezeli a gyorsulásokat is, nem csak precízebb, de gyorsabb is és így természetesebb.
Na most ilyen szinten elsajátítani egy joy-al való kameraforgtaást, hogy az felérjen egy egérhez, ahhozo évek kellenek szvsz, vagyis jobb ha már gyerekkortól konzol párti az ember. Sztem ezért is oszlanak kétfelé olyan markánsan a játékosok.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
"Hiába no, aki billentyűzeten nőtt fel, annak az ujjaiban van a..." az analóg-digital-konverter.
Mondjuk továbbgondolva a billentyűzetes kormányzás arcade játékban pont olyan, mint az autoaim konzolon FPS-ben. IV-ben is van kormányzás rásegítés, vagy bármiféle kormányzás nélkül is van egy amolyan kormányzás stabilizálás a játékban.
De amúgy ugye tudjuk, hogy ellenkormányzáskor a legtöbb játékban középállásba egyszerűen közel instant visszaugrik a kerék és már lehet is ellenkormányozni.
Analóg vezérlésnél meg nem lehet elspórolni a kormány visszatekerését középállásba.
Ezért se olyan fürge joy-ról.Meg a másik: én pl. képtelen vagyok analóg módon irányítani a kocsit külső nézetből, ha nincs fixálva a kamera a kocsi mögött. Egyszerűen nem tudom összeegyeztetni a kameranézetből adódó orientációt a kormányzott kerekek állásával. Ha kormánnyal játszok, akkor kizárólag belső nézetből tudok vezetni (illetve régen a Carma 2-nél még lehetett fixálni a kocsi mögött a kamerát).
(Bocsi az offért, csak így legalább legyen vmi fogalma a többségnek miről is beszélünk, ha netán ezek nem lennének mindenki számára evidens dolgok.)
-
Teasüti
nagyúr
Nézd meg ezt, majd mondd újra, h nem látod a különbséget!
Érdemes állítgatni a motion blur-t is, esetleg teljesen kikapcsolni.
(NFS szériában az U óta első dolgom a motion blur-t kiiktatni. Azonnal meglátszik a grafikán utána bármiféle szaggatás. Mondjuk én sajnos videofil vagyok, még a microstuttering is szúrja a szemem. ) -
Teasüti
nagyúr
Ne aggódj, közel sem!
Ha az lennél, tudnál róla.(#339) Mister_X
Viszont nem minden autós játékot jó kormánnyal kezelni, ellenben billentyűzettel mindegyik szar.
Tényleg? Nem is tudtam. Én csak szimulátorhoz használok kormányt, pedig megtehetném, hogy még akár az NFS-t is azzal játszanám. Csak vhogy billentyűről ügyesebb vagyok az arcade-ban.(#340) DaemonX
60 és 75 hz-esek a mai monitorok túlnyomó többsége a nem 3D-s fajtából.
Jó az a 60, az egy amolyan optimális érték, amit nem lehetetlen kipréselni a konfigból és még vajsimának is látszik blur nélkül is, ha nulla felé konvergál a microstuttering.
Grafikára rejszolás a vérpistikék sajátja, én inkább leveszem a grafikát, csak menjen normálisan a játék.
Konzolon miért nem lehet állítani? Inkább nézzen ki szarabbul, csak könyörgöm, ne 25 fps-el akadozzon...
Én sajnos nem tudok megfeledkezni a látványról, egyszerűen kellemetlen nézni egy szaggató animációt.
Moziban is elfog a rossz érzés, amikor látom villódzani a képet.
A fent linkelt weboldalakon is szinte nem volt hajlandó feldolgozni az agyam a 25 fps/low blur képet, mert belefájdul a fejem, ha sokáig nézem. Akkor érződött az a demo is csak folyamatosnak, ha extrém motion blur került a képre, de hát abbó se kell már túl sok képi információt leszűrni... (Ezért is zavar engem a motion blur, elmossa a részleteket. F@szé kell akkor bivaly VGA szuper grafikára, ha végül rátolja a játék a blur-t. )GTA V konzol-only? Ez övön aluli volt.
Valve játékok vannak konzolra? Azért egy Half Life-nál erősen elgondolkodnék.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Autoaim még csak egy érv, mert állítólag ki lehet kapcsolni, ha vki mazochista, na de a gyorsulás!
Gamepad-om az van, igaz eddig egy kezemen meg tudom számolni mennyi játékban bizonyult hasznosnak (oldalra scroll-ozós játékok, illetve egy-két felülnézetes, mint pl. a Renegade Ops - na azt a játékot tényleg bűn lenne nem gamepad-dal/kontrollerrel játszani ).
És nem is gagyi, mert egy Rumblepad, de amit én nem bírok megszokni, hogy nem abszolút elmozdulás van, mint egérnél, hanem relatív gyorsulás. Na ez a gáz szvsz. Ember legyen a talpán, aki sebészi pontosságú pár fokos elmozdulásokat csinál a joy karral szempillantás alatt 160-as pulzussal az akció közepén vért izzadva és ordítva!
Mert egérrel teljesen természetes, hogy picit mozdítom, picit fordul, de joy karnál? Picit mozdítom holt pont van, jobban mozdítom és máris ütközési toltam. Aztán analóg ide vagy oda, az akció közepette hamar digitálissá válik az is (ide-oda rángatás). -
Teasüti
nagyúr
Értem, akkor zárjuk le ezzel: egy X1-et azért szívesen birtokolnék.
De mire az kijön, addigra GTA is lesz PC-re.
Casual játékra magam is jónak látom a konzolt, ha meg lesz gép is meg konzol is, akkor meg okafogyottá válik ez a kérdés is. (Hacsak nem avul el hirtelen a PC az új konzolgenerációt követően. ) -
Teasüti
nagyúr
Amennyire tudom ez a mostani generáción is adott, csak a fejlesztőkön múlik, engedélyezik-e (nem) a PC-s perifériák használatát.
Az szép, hogy fizikailag rá lehet kötni, de amíg a fejlesztő kegyességén múlik, addig kár is erre pazarolni a szót.
Mondjuk érteni értem azt is, hogy csak így lehet egységes a konzolos multiplayer, elvégre bármilyen fps-ben az egeresek földbe döngölnék a gamepad-osokat.
(És ez egy axióma, ez nem is vitás: lásd GTA IV pc mulitiplayer gamepad vs egér deathmatch - sokszor kaptam már meg, h csaló vagyok a magas frag miatt. Kérdeztem miről játszanak, erre írják, hogy gamepad...)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nekem az egyedüli dolog, ami tetszett bennük, az a TirexiHD fémjelzett animáció. Maga a játékvideók unalmasak, semmit mondóak, botrányosan alpári kommentárral. Ezek a videók csak saját használatra készültek? Videóvágás során kb a teljes anyagot kukáznám, ha össze kéne ollózni a jó jeleneteket a hulladék közül.
No offense, ez csak magánvélemény. -
Teasüti
nagyúr
válasz Vigilante #370 üzenetére
Hát ha azt nézed, hogy 15k értékben vásárolsz mozijegyeket, akkor úgy 15-20 óra játékidő után is már pénzednél vagy.
Ilyetén a 10 óra tényleg gyors volt. Passzolom én csak free roam-ban többet belenyomtam az előző részbe.
Ha egy tisztességes játékidőt nézek, akkor viszont a 15k nem sok érte mondjuk egy mozihoz viszonyítva.
És akkor ez még csak single volt. Multival is legalább ugyanennyit el lehet lenni.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsolt200 #403 üzenetére
Nem csalás nem ámítás!
Te variálod az opciókat, h van-e rajta blur, vagy nem.
Egy minimális blur még belefér, azért inkább, mint hogy akadozó mozgás látsszon a váltakozó fps miatt.
De amikor a játékokban nem életszerű, hanem erősen túlzott bemozdulások vannak, akkor azokat inkább kikapcsolom. -
Teasüti
nagyúr
válasz zsolt200 #407 üzenetére
Én speciel a mai filmvilág 24 fps-étől is frászt kapok, úgy hiányoznak a HFR 48+ fps filmek, mint egy falat kenyér.
(És így inkább nézem a "szappanoperát" képkocka interpolációval, mint a szaggató képet. ) Kizárólag erős motion blur-ral nevezhető folyamatosnak, de amint rövid záridővel veszik fel a filmet (rövid záridő = nincs motion blur, vagy csak minimális) tipikusan kültéri verőfényes napsütéses jeleneteknél, akkor az idegbaj kerülget, hogy látom a villódzó képet és a darabos mozgást. Ha ez a jelenség erős, mert még a kamera mozgása is gyors, akkor a fejem is belefájdul.20 fps játéknál én már azon csodálkozom, hogy egyáltalán tudod irányítani a játékot.
Én utálom, amikor előregondolkodva kell irányítani, mert késéssel reagál a játék.
(Ilyen, amikor lassan mozdul a kameranézet, van egyfajta tehetetlensége a fordulásnak.)(#408) Vigilante
Counter Strike-osok esküsznek a magas fps-re, már 10 évvel ezelőtt is 100-200+ fps-eket láttam egy vérbeli CS-s monitorán.
Állítólag sokkal reszponzívabb így a játék is, ami előnyhöz juttatja multiban.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz fogtunder #410 üzenetére
Sztem elég kardinális kérdés a GTA-kban az autóvezetés minősége.
Nálam az egyik legfontosabb tényező.
Egyik másik elem (harcrendszer, sebzésmodell, Euphoria, AI, stb) sem nyom olyan sokat a latban szvsz, mint a járművek viselkedése. Természetünkből fakadóan szeretünk törni-zúzni, rombolni és ámokfutni (egy GTA-ban). Ezt minél élethűbben tehetjük, annál nagyobb az eyecandy és így az élmény.
Én simán odaadnám az Euphoriát egy szuper járműfizikáért, bár tény, hogy minden elem együtt alkot egy egészt. -
Teasüti
nagyúr
Dirt 2-3 se szimulátor, mégis nagyon jó élmény kormánnyal játszani belső nézetből.
Nekem hasonló vezetési élményt ad, mint mondjuk egy rFactor.
Pedig elvileg a Dirt sem szimulátor, az rFactor pedig az.
Mégis elég színes a jármű viselkedése, már-már feledtetni tudja velem, hogy egy arcade játék.
Az egyetlen egy dolog, amiben különbözik egy szimulátortól szvsz, hogy nem büntet meg a játék olyan szigorúan a vezetéstechnikai hibákért.
Érted mire szeretnék kilyukadni?
GTA IV-et nem kormánnyal játszottam ugyan, de abban is érződik nekem, hogy ugyanolyan jól érezhető a kocsi viselkedése, hogy szinte előre érzem a következményeket egy manővernél és így kezesbárányként viselkedik a kocsi, de persze teszi ezt úgy, hogy közben mégse nyújtja azt a primitív arcade érzést, mintha csak egy papírdobozt irányítanék. Közel sem, hisz minden kocsinak érezni a saját súlyát, érezni rajta a felfüggesztés működését, a tapadási viszonyokat, az ütközésmodellt, a kocsikra ható erőket.Senki nem várja el, hogy a GTA egy szimulátor legyen, de én azt elvárom, hogy az arcade színvonalból is egy komplex színes és közel (nem valósághű, de) életszerű vezetési élményt adjon vissza.
Mivel a IV-ben ez már sikerült, akkor miért változtattak a bevált a recepten? -
Teasüti
nagyúr
Attól, hogy nem szimulátor, az nem jelenti azt, hogy csak a két véglet létezik (hardcore szim vs terep2 ).
A spektrumnak elég nagy a szórása (lásd szimulátorra emlékeztető arcade játékok - ahogy írtam is feljebb, komplex fizika, csak nem büntet annyira a hibákért), nem azt várjuk el, hogy ültessék át szimulátorba a játékot, csak ne legyen terep2-sen primitív. -
Teasüti
nagyúr
Az egy az katasztrófa volt, a kettővel viszont órákat nyomtam kormányról és kifogástalan vezetési élményt adott.
Csak ott érződött, hogy ez nem szimulátor, hogy könnyű volt megfogni a kocsit test-test elleni harcban.
Szimulátorban még egy koccanás is minimum kicsúszást eredményez.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
- XBOX360/One/One S/One X konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!