- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Projektor topic
- iPad topik
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- SSD kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
PROHARDVER!
[Re:] Google Nexus 7 - Android 4.1 alapon
Új hozzászólás Aktív témák
-
FearTomi
őstag
válasz bigsee #15882 üzenetére
Nem fogják cserélni, mert kiküldik szervizbe a csehekhez, ott megállapítják, hogy hardveres e a hiba és ha nem, akkor elkönyvelik user errorként. Vagy 5 ször beszéltem már velük én is telefonon...
Ugye én USA-ban vettem Google playről a tabletet, első szériás és akinek ilyen problémája volt vele, mint nekem, annak egyből cserélték...nekem még a hibát sem akarják elismerni[ Szerkesztve ]
Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.
-
bigsee
addikt
válasz Jason19 #15883 üzenetére
Igen gubanc az van, nincs fastboot! Töltőn van már mióta, és semmi jele, hogy töltené. Ezért volt kinn gar-ban, és kicserélték a töltőfejet (én nejlonost küldtem ők meg egy nejlon nélkülit)! Egy kartondobozban összeragasztószalagozva jött vissza, az eredeti dobozában, annak ellenére, hogy:
"Felhívjuk figyelmét, hogy a küldéshez használt csomagolást a csomag szervizbe érkezése után újrahasznosíthatják. Ilyen esetben a megjavított készülék visszaszállításkor új csomagolást kap, melyet kérjük, orizzen meg esetleges további szállítási célokra." by Asus support
FearTomi: tegnap vettem át!!!
[ Szerkesztve ]
MDA Compact II - ... - Galaxy A54 5G
-
FearTomi
őstag
válasz bigsee #15887 üzenetére
én is most fogok írni szerintem. Nekem is nagyon elegem van belőlük. Ezért fasza amúgy az outsourceolt szervíz, mert se az itteni supportosok, se a kinti szervizesek nem tudnak angolul, ezért nem értik a problémát.
[ Szerkesztve ]
Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.
-
fabiandaniel
aktív tag
válasz godzsy2 #15976 üzenetére
"gány munkát és csomagolást nem hiszem, hogy megengedhetnek maguknak"
Sajnos eléggé gány munkát végeznek a szervizben, főleg a gari lejárta előtt beküldött készülékekbe alacsony minőségi alkatrészeket raknak. Ismerősöm refurbished verziós tabletje gari lejárta előtt egy héttel tönkrement, cseréltek benne alaplapot, kijelzőt. Kijelző jó lett de a keret több helyen 1 mm -rel eláll és mindenhol ropog. Az alaplapon a hőelvezető rézfóliákat véletlenül csesztek visszarakni, ami fekete szalaggal le volt ragasztva azt alaplapcserénél felhúzkodták aztán ugyanazt visszarakták de persze le is hullott róla.
[ Szerkesztve ]
Fabi
-
godzsy2
senior tag
válasz fabiandaniel #15978 üzenetére
Az sajnálatos. Én a helyében visszaküldtem volna, hogy nem vagyok megelégedve a szolgáltatással, rakják össze rendesen. Egy ismerősömnek a laptopjában elromlott a DVD író, amit még garanciába tudtak cserélni, de kiderült, hogy a dvd meghajtó, amit beletettek öregebb volt, mint maga a laptop és szintén nem írt lemezt. Legalábbis a firmware-e szerint idősebb volt. Írt a szerviznek és küldték újra a futárt és kicserélték ismét, akkorra már jót kapott vissza. Hogy most a szerelő olyan k*csög volt, hogy belerakott egy saját, gagyi régit és a másikat meg lenyúlta a raktárból, azt viszont el tudom képzelni. Ha jól emléxem ez is Asus szerviz volt.
-
Bone123
HÁZIGAZDA
válasz kovsol #16049 üzenetére
Idézem az Asus munkatársát: "minden globális garanciajeggyel ellátott Asus terméket szervizelünk itthon, a Play Store-ban vásárolt Nexus készülékeket viszont a Google szervizeli abban az országban, ahol a vásárlás törént". Ugyebár itt nincs Play Store.
Nekem a legfontosabb az, hogy BIZTOSAN 100%-ra szervizeljék itthon azt a darabot, amit megveszek, mert amúgy tudok brit és amcsi boltból illetve Play Store-ból is hozatni. Hogy ezekből mit vállal az Asus és melyikben van Global Warranty Card, sajnos ebben általában a boltok nem tudnak segíteni, mert fogalmuk sincs.
-
lacfy
csendes tag
válasz belavagyokbp #16102 üzenetére
Nekem is volt ilyen egyszer, még 4.2-es volt akkor rajta. Ugyanezt csinálta, mint amit neked a videón. Rajtahagytam töltőn, kb fél óra után már be tudtam kapcsolni. Még annó ide is írtam akkor ez ügyben.
Azóta se jött elő ez a probléma. Nem vitettem én szervizbe, nem akartam nélkülözni. -
steveboy86
tag
Na újabb probléma jött elő nálam, vagy csak nem vettem eddig észre. Múltkor ugye a jack csatlakozóval volt a gond, meg is csinálták, bár szerintem most sem szól olyan hangosan, mint mikor megvettem, de ez van. Most meg filmezek rajta és észreveszem, hogy sötét háttérnél oldalt mintha átszűrődne a fehér fény vagy nem tudom. Lehet kijelző hiba vagy csak rosszul rakták össze, a lényeg, hogy filmezésnél elég zavaró, szóval másodszor küldöm el szervizbe, nyáron...
Valaki tud esetleg abban segíteni, hogy régebben hallottam olyat, hogy ha 3-szor el kell küldeni szervizbe egy műszaki cuccot, akkor lehet kérni cserét. Ez mennyire valós?
Mert ez így már elég gáz, hogy havonta szervizbe küldök szerintem egy nem alsó kategóriás gépet. Persze tudom, hogy mindenhol ki lehet fogni egy rossz darabot, de hát mégis... -
havri1
félisten
válasz steveboy86 #16132 üzenetére
Én úgy tudom, hogyha 3x ugyanazzal a hibával, akkor kérhetsz egy újat. De meg kell kérdezni a szervizt. Sokszor sokkal engedékenyebbek, mint más cég, vagy fordítva.
Pl nekem az Auchan előtt le a kalappal. Tegnap vettem egy Myaudio series 7 tabot, gyerekeknek. Annyira fos, hogy ma viszem vissza. Hívtam őket, azt hittem cserélik másikra max..erre visszaadják a pénzt..
Szerintem kérdezd meg, Asus nagy cég..[ Szerkesztve ]
havri
-
FearTomi
őstag
válasz belavagyokbp #16135 üzenetére
Az a baj, ha nincs hiba, ki is fizettethetik veled a szállítási költségeket. Viszont, felvetted videóra, szóval ha felhívod a szervizt, ahogy mondtam és megbeszéled velük, elküldöd nekik a videót és az alapján látni fogják a hibát.
Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.
-
lacfy
csendes tag
válasz Duma3214 #16174 üzenetére
Nem tudom, valami tegra sajátosság lehet, pláne ha még appot is csináltak ennek a kikapcsolására. Valaki annó biztos úgy volt vele, hogy kell ez a feature, mert hogy jobb lesz a videó képe, de szerintem pont hogy rosszabb tőle, mert kivilágosodik a kép.
@SpeaK: Nálam akkor is tölt, ha be van kapcsolva, és használom. Fura, hogy már 2x volt szervizben és még nem tudták megjavították.
[ Szerkesztve ]
-
bigsee
addikt
Kérdésemre, miszerint a szervízből 4.2.1-el megkapott táblagép nem bír frissíteni sem a 4.2.2, sem pedig a 4.3 verzióra - és a korábban ígértek szerint a szervízben sem frissítették fel a legújabbra - ezt a választ kaptam:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Ezek szerint a szerviz csatornán a Google szerverei még nem a végleges verzióra frissítenek, mert a firmware frissítés egy zárt rendszeren keresztül zajlik. Napokban olvastam, hogy a Google elérhetővé tette a firmwareket a készülékekhez. Itt található egy részletes leírás, hogyan lehet gyári állapotú/érintetlen készüléket is manuálisan frissíteni.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2145848"
Ez noormális...?
Asszem befejeztem Asus-al a kapcsolatomat, eddig se volt gyöngyöző, de most... pfff... hááát...
szerk: a link a Nexus 4-re mutat BTW...
[ Szerkesztve ]
MDA Compact II - ... - Galaxy A54 5G
-
Chosen
addikt
Megpróbáltam ezzel a módszerrel frissíteni, de nem jött össze. Szépen formázott mindent parancssorban, majd amikor telepíteni kellett volna kiírta, hogy 4.21-es bootloaderem van és 4.23 kellene és failed. Most nem bootol, bootloader unlockolva van és nem tudom mit kellene csinálnom. JDQ39B volt fent 4.2.2-vel amivel visszajött szervizből, a stock 4.3 JWR66Y-t szerettem volna feltenni. Bárki help?
-
agyhalal
aktív tag
Holnap szervizbe viszem a gépet, mert berepedt a digitizer, de sajnos annyira, hogy már egyáltalán nem érzékel semmit. Jó lenne előtte legalább egy wipe-ot nyomni rá, de biztonsági mentés se lenne rossz előtte. Létezik erre valami PC-s program? A tablet PIN kóddal zárolt, de ennek ellenére jó lenne törölni a rajta levő dolgaimat.
Nézz tükörbe, hogy neked mi van a homlokodra írva!
-
Duma3214
tag
Tudásban szerintem lényegi különbség nincs. Itt azt kell eldöntened, hogy egy ideig még szeretnél legújabb androiddal mászkálni vagy megfelel a régebbi is
szerk.: Illetve, ha fontos neked az új android még egy ideig, akkor a hátsó kamerát be kell áldoznod És garancia terén is döntened kellene, ahol a felújított nexus 7 készülékekre csak egy van. Én Nexus 7 tulaj vagyok, viszont amennyiben nem találsz 2 éves garival nexus 7-et kb ilyen árban (vagy használtam 1,5 év garikkal szokott lenni itt PH-n) akkor a MemoPad szerintem most a nyerő. Persze ez a te döntésed.
Ja és még azt is hozzá teszem, hogy az neyémet pénteken vitték szervizbe[ Szerkesztve ]
-
Duma3214
tag
na pénteken elment a szeretet gépem cseh országba a bekapcsoló gomb miatt. Kinek mi a tapasztalata a szervizzel?
-
bAtt001
addikt
én is küldöm lassan szervizbe, előtte még újra rakom formázással h biztosra menjek de random terhelés után vagy csak random a kijelző bizonyos részein nem érzékeli az érintést. inkább úgy hogy késleltetve, mondjuk 1 másodpercig ott hagyom az ujjam akkor érzékeli h hozzáértem. volt már valakinek ilyen esetleg? valahogy meg is kéne fogalmaznom a problémát majd korrektül
-
Grande Ale
őstag
Hogyan tudom szervizeltetni a nexust? Asus oldalán semmi, egyszer pedig már kértük onnan hozzá javítást. Most eltűnt... Tudtok segíteni? Fekete háttérnél fehér kis pöttyök látszanak, mintha egy csomo pixel kiégett volna egymás mellett.
-
Grande Ale
őstag
Ez az asus egy nagyon tróger cég. Másodszor szervizeltettük a barátom gépét, először azért, mert mozog egy kicsit a kijelző a keretben, ugyanúgy visszaküldték. Másodszor azért, mert kicsi fehér csíkok látszanak egymás alatt középtájt, olyan, mintha sorban ki lennének égve pixelek, ma érkezett meg, szintén ugyanúgy visszaküldték. Egy papírt kaptam hozzá, angolra fordítva az én hibaleírásom, ők meg OS problemákat írtak, gondolom újratelepítette, ha egyáltalán. Szégyen! Szerintetek mit lehetne tenni?
Így kellet lefényképeznem, screenshoton nem látszik a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
assemble
addikt
válasz zolikaDB #16910 üzenetére
Hat, inkabb ugy mondanam hogy elmeletileg szoftveresen lehet segiteni rajta.
Szoval szerintem valami olyasmirol van szo, hogy nem minden peldanyban van az erintokijelzo ugyanugy kalibralva (hardveresen), van egy kis szoras. Szoftveresen pedig be lehet allitani (persze nem a felhasznalonak), hogy mennyire legyen erzekeny, persze sem az nem jo ha tul erzekeny (ilyenkor erzekel osszevissza minden hulyeseget mikozben alig ersz hozza), es az sem ha tul erzeketlen (ilyenkor meg nem erzekel valos tapintasokat amiket kene).
Szoftverfrissitesekkel nyilvan probaltak eltalalni, hogy a leheto legtobb peldanyon legyen pont megfelelo az erzekenyseg.
Viszont a frissitesekkel mar jonak kene lennie a legtobb peldanynak mar joideje, szoval ha a legujabb frissitesekkel (pl 4.3) is rossz az erzekenyseg egy peldanyon, akkor az valszeg hardveresen felre van kalibralva, es erdemes szervizeltetni. Esetleg szoftveresen lehet manualisan buheralni az erzekenyseget, de ha ezt meg is lehet csinalni, akkor sem eppen egy hivatalos modszerrol van szo.
Az uj valtozatnal (N7 2013) is vannak peldanyok ahol fennall ez a jelenseg, ott is frissitesekkel probalnak segiteni rajta. Az en peldanyomnal nincs vele semmi gond (kopp-kopp) -
fabiandaniel
aktív tag
válasz Balinov #16980 üzenetére
A tiédet miért az angolokhoz vitték? Angol bolti garid van? Ha hivatalos Asus szervizben van javítva és az n7 regisztrálva van az asus oldalán akkor meglehet nézni a javítás állapotát. Vagy ha nem vagy regisztrálva akkro pedig itt tudod ellenőrizni: LINK.
A javításról, cserélt alkatrészekről kapni fogsz egy papírt.Fabi
-
fabiandaniel
aktív tag
-
maxim01
aktív tag
Sziasztok! Olyan gondom van, hogy a fejhallgató egyik fele szól csak. Próbáltam másik fülessel is, tehát nem annak van baja. volt már ilyen gondja valakinek? Csak a szerviz a megoldás? Előre is köszönöm!
Iphone 6, Samsung Galaxy S3, Google Nexus7
-
godzsy2
senior tag
válasz maxim01 #17130 üzenetére
Nálam is előfordul néha, hogy nem szól. Nekem mélyen van benne a csatlakozó. Van úgy, hogy bele kell erőszakolni, hogy teljesen bele menjen... ha bepattan teljesen, akkor utána már jó. Az enyém refurbished, lehet pont ezzel a hibával küldték vissza és nem javították meg rendesen... ha még párszor eljátssza, lehet szervizbe küldöm. De félek, hogy rosszul szerelik össze és hézagos lesz a kijelző illesztése. Olyan nagyon nem zavar, mert ritkán hallgatok rajta zenét vagy nézek filmet, de nem kéne megvárni vele a gari lejártát.
-
zsozsi 78
tag
Köszi nem ment lehet béna voltam de semmi,vittem a szervizbe
-
Gzolo
senior tag
válasz Tejes Pite #17826 üzenetére
Long story short: 1 hónapja egy Alcor géppel indíttam, ipari hulladék volt, 2 is járt nálam. Második után Prestigio Quantumra lett cserélve az eladó javaslatára, annak szenvedős volt a wifije, szerviz kimondta, hogy lehet cserélni, abból lett tegnap a Nexus 7, amiből ma a Memopad. Ez végre hibátlan.(kopp-kopp-kopp) Na ezért éreztem már gáznak
-
Bozek
nagyúr
válasz G4bi89 #17827 üzenetére
Gyárilag van ICS-től felfelé titkosítás az Android-ban, amivel az adatokat tudod titkosítani. Ezután egy PIN kódot kér minden indításkor az eszköz, így csak gyaluval lehet elindítani, ha elfelejtetted (vagy a tolvaj nem tudja), de akkor meg ugye az adatok elvesznek.
Igaz, ezt is feltörték, de persze csak bizonyos körülmények (fagyasztó ) között lehet hozzájutni a PIN-kódhoz: [link]
(#17842) Caaabi: Jesszus. Az, amit kiírt, a Fastboot súgója, hogy milyen paramétereket lehet adni a programnak... Szerintem inkább ne állj neki ennek... Vidd szervizbe...
[ Szerkesztve ]
-
aizen92
addikt
holnapután vennék egy n7 2012 egész jó áron. azt mondták nekem h usa playstoreból lett véve és hogy pdf-ben van meg a garipapír és ezt kinyomtatva lehet érvényesíteni a garit.
kérdésem az hogy ez tényleg így van-e és hogy mennyire macera az usa-ba küldeni a gépet. egyáltalán van rá mód hogy eu-n belül lehessen gariztatni ( gondolok itt asus szervizre ). válaszokat előre is köszi!
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
-
MODERÁTOR
válasz #41133696 #17966 üzenetére
Belemész és a jobb felső menüben - mint a wifinél a billenő kapcsoló?Közben rájöttem, hogy nem. Amit írnak sok helyen, "Beállítások" app adatait töröld.aizen92: én is csak egy Google Play papírt kaptam a telefon (N4) mellé. Európában Amerikai lokalizálású terméket biztos, hogy nem fognak szervizelni. Ha valakit találsz aki elviszi akkor ok, de az nem két forint.
mobal,
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
-Valinas-
senior tag
válasz leslieke #18070 üzenetére
Olvastam, egyre inkább a Nexus 7 felé húz a szívem.
Pár kérdésem lenne:
Valóban bevilágít sötét képeknél az oldalsó világítás? Zavaró mértékben?
A refurbished készülékeknél ha azt mondom pl., hogy ez karcos, akkor 3 napon belül kicserélhetem?
Ha rootolok, akkor simán rakhatok fel főzött romot, majd egy resettel szervizeltethetem garanciálisan? -
#41133696
törölt tag
válasz Sterilzona #18113 üzenetére
Nem olvastam vissza, de ebből így a végén esélyes, hogy szerviz lesz... szerintem csinálj egy Factory Reset-et, aztán pakold fel úgy.
-
lcdtv
aktív tag
válasz Polllen #18925 üzenetére
az enyém is garis de minden nap használom nélkülözni nem tudom, nem azért vettem hogy több hétig a szervizbe legyen, amúgy meg weller páka meg vékony hegy meg ónszívó szalag (egy profinak 5 perc lett volna én elvoltam vele 30 percet) és bevált tényleg gyorsabban tölt.
-
gyulus08
aktív tag
Sziasztok!
Nem is olyan rég, ugye problémám volt a tablettel (bekapcsolva nem töltött, gép nem látta), illetve ebből fakadóan nem bírtam visszaállítani gyári állapotra (bootloader lezárás, gyári recovey,gyári rom).
Írtam az Asus ügyfélszolgálatnak a tényállásról, válaszuk az volt, hogy majd lesz valami alapon küldjem be.
Január 8-án elvitte a futár (szerda), péntekre meg is kapták, most péntekre pedig javították és mai nap folyamán vissza is érkezett hozzám.
Új alaplapot kapott a szerkezet, nem problémáztak vele semmit. Szóval teljesen pozitív tapasztalatot szereztem a szervizükkel kapcsolatban. -
Hawaii2249
tag
válasz gyulus08 #19146 üzenetére
Sziasztok!
Én annyira nem vagyok megelégedve a szervizzel. Nekem jan. 9.-én vittek el, a Cseh szervizbe.
Hiba: Reggelre kikapcsolt állapotban fogadott, bekapcsolás (35%-n volt az aksi), bill. feloldás után zöld háttér, fekete csíkokkal, majd kikapcsolt és semmire nem reagált. Töltőre kötve újra bekapcsolt újra feloldás és ugyan az fogadott kikapcsolt, azóta nem lehet bekapcsolni.
Javítás: Akkumulátor újra ragasztása.
Tegnapi nap kaptam vissza, este átlag netezésnél kitámasztva tűz forró lett a hátlap, a wifi jel a felére csökkent, és már a kijelző üvegborítás is eláll, nem egy minilásra kell gondolni, kis nyomással 2-3mm-re eláll a kerettől, és recsegő hangot add ki. Így egynapos használat után mehet vissza a szervizbe. Telefonos ügyfeles mondta, hogy mivel csak most kaptam vissza így sürgetett lesz a dolog.
Maga a szerviz gyorsasággal nincs gondom. De így vissza adni egy szervizelt készüléket kicsit gáz.DHL-el vitte el, meg hozta. Annyit nem értek náluk, hogy Cseh központból Szlovák központba vitték, onnan a Német központ, majd a Magyar központba. Mi értelme volt a szlovákoktól még a németekhez is elvinni?
[ Szerkesztve ]
-
Drachoo
senior tag
válasz Hawaii2249 #19150 üzenetére
"Én annyira nem vagyok megelégedve a szervizzel."
Nem vagy egyedül. Nekem október vége óta folyamatosan vándorol a Asus Fonepad-om (szerencsére nem a Nexus 7, az hibátlanul dolgozik) a szervizbe ki majd vissza, most már kártalanításnál járunk. Először semmi szervizelés nem volt, csak visszaküldték, majd kijelző csere a következő alkalommal ami után hibásan jött már vissza, majd ezután alaplapcsere. Most elértem arra a pontra, hogy egy jó darabig nem lesz Asus termékem az tuti. Amíg a szervíz nem képes felnőni a feladathoz...
[ Szerkesztve ]
Okos pilóta alagútban nem katapultál.
-
Drachoo
senior tag
válasz Hawaii2249 #19152 üzenetére
Nekem úgy küldték vissza szervizből kijelzőcsere után, hogy nem lehetett bekapcsolni a wifi-t és a telefon hangszóró része sem volt jó. "Biztosan" alaposan kitesztelték.
Most le kéne vásárolnom a Fonepad árát, de nem merek belevágni az új 2013-as Nexus 7-be. Az is Asus, ugyanazzal a szervizzel...
[ Szerkesztve ]
Okos pilóta alagútban nem katapultál.
-
malakov
újonc
Google Nexus 7 3G 32GB
Ami tetszett:
Gyors, könnyen kezelhető, kényelmes.
Levelezésre, böngészésre, filmnézésre, zenehallgatásra, navigálásra, olvasásra tökéletes.
Ami nem tetszett:
Az érintőképernyő megbízhatatlan, (hol érzékel, hol nem), ez sokszor okoz problémát.
A weboldalak előbb homályosak, majd később 1-2 mp múlva élesednek csak ki a betűk, ez utóbbi szokható, de nem elfogadható.
A kamera nagyon gyenge.
Gyenge a wifi.
GPS-t néha elveszti.
Nincs flash.
A készülék regisztrációs procedurája az asus-nál.2012 decemberében vettem.
Az azóta eltelt idő alatt többször volt szerízben. (lefagy, majd bekapcsolás után folyamatosan bootol, nem kapcsol be).
A tablet a napokban ismét meghibásodott, a már többször bekövetkezett lefagyással. Mindez sajnos a garancia lejárta után két héttel.Vásárláskor 12 (hardware) + 24 (software) havi garanciát kaptam a készülékre a forgalmazótól. Az asus supprt a telefonálás és levelezés után közölte, hogy utaljak 33 eurót futárszolgálatra, amiért kiviszik a csehországi szervízközpontba (!) és 22 euró bevizsgálási díjat. Kiemelték, hogy a pénzt euróban kell átutalni!. A javítás költsége, még ezen felül van. Nevetséges! Az első esetben akkut kellet cserélni, a továbbiakban szoftveres volt a hiba.
A forgalmazóhoz bevittem, hiszen a szoftveres garancia még él. Sajnos azt mondták, hogy a hiba hardveres (meg sem lepődöm!). Szóval most küldöm szervizelni. A „csúcskategoriásnak” nyilvánított tablet (megvételkor az ára is csúcskategóriás volt) megbízhatatlan, alkalmatlan a használatra az asus supportja pedig kiábrándítóan elkeserítő.
A levelzés során az aus support írta a hibáról: „A szériával előfordulnak hasonló hibák de gyakori, tömeges hibajelenségről nem beszélhetünk.”
A tapasztalatom alapján akit csak lehet lebeszélek a termék megvásárlásáról. -
sto1911
veterán
válasz malakov #19163 üzenetére
Az érintőképernyő megbízhatatlan, (hol érzékel, hol nem), ez sokszor okoz problémát. - HW hiba
A weboldalak előbb homályosak, majd később 1-2 mp múlva élesednek csak ki a betűk, ez utóbbi szokható, de nem elfogadható. - hasznalj masik bongeszot, a HW birja
A kamera nagyon gyenge. - amikor vetted is tudtad, nem?
Gyenge a wifi. - HW hiba, vagy a keszuleke vagy a routerede
GPS-t néha elveszti. - HW hiba
Nincs flash. - van flashA „csúcskategoriásnak” nyilvánított tablet (megvételkor az ára is csúcskategóriás volt) megbízhatatlan, alkalmatlan a használatra az asus supportja pedig kiábrándítóan elkeserítő. - ez sose volt csucskategoria, legfokepp az ara nem volt az soha. 80k-100k korul volt itthon, ha jol emlekszem, egy ipad mini 130-tol kezdodott. USAbol meg 65-80 korul lehetett szerezni verziotol fuggoen.
Ha ennyit volt szervizben a gep, akkor egyreszt miert nem kerted vissza az arat, masreszt annyival meghosszabbodik a gari ideje, amennyi idot tolt a szervizben a keszulek.
Termeszetesen ki lehet fogni hibatlant, es olyat, aminek mindene sz@r - ez MINDEN termekre igaz, szoval legkozelebb ne vegyel SEMMIT (autot, kabatot, tejet se )
A levelzés során az aus support írta a hibáról: „A szériával előfordulnak hasonló hibák de gyakori, tömeges hibajelenségről nem beszélhetünk.” - ez meg nagyjabol igaz, ugyanis szeriahibak voltak (elvalo kijelzo), de ezek nem tartoznak kozejuk.
-
rollaz
tag
Ráadásul mivel elég rövid idő telt el a garancia lejáratától számítva, akár érdemes lett volna próbálkozni méltányosságot kérni. Egyébként igen, a sorozatos meghibásodások miatt már korábban kellett volna reklamálni, hogy cseréljék a készüléket vagy adjanak egy kupont, amivel bármilyen más terméküket megvásárolhatod. Ezt talán még most is érdemes lenne megtenni, a fogyasztóvédelem nevének sűrű leírása mellett. Tudják ők is, hogy ez így nem kóser, látják a szerviztörténetet, de maguktól nyilván nem fognak semmilyen kártérítést felajánlani.