- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Modding és elektronikai kérdések
- Videós, mozgóképes topik
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
PROHARDVER!
Google Nexus 6P Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
apaszka
veterán
válasz BeastMode #6453 üzenetére
Imádtam a cerka dolgait. Root volt első perctől. Alaplap csere volt hamar kp-ra. De a Samu se jobb. Note4 ma is sorban hal meg.
Persze az F széria.Egyenlőre ez marad nekem. Én várom a PN Rom ot.
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
bakkir
tag
Tmx jegyzőkönyvben:
"A készüléket eredetileg nem a Huawei Technologies Hungary Kft. hozta forgalomba. A
gyártói utasítások értelmében a készülék javításához szükséges fődarabcserét garanciális
keretek között nem tudjuk elvégezni. A készülék garanciális szervizelésével kapcsolatban
kérjük érdeklődjön a vásárlás helyén."
Akkor ők dobják az ügyet. Akkor gondolom a mobilcorner-rel kell elintéznem, nem? Vagy előtte hívjam fel a huaweit, hogy ilyenkor mi a teendő? -
czifraj2
csendes tag
Mai nap kaptam vissza a telefonom: " A készüléket eredetileg nem a Huawei Technologies Hungary Kft. hozta forgalomba. A gyártói utasítások értelmében a készülék javításhoz szükséges fődarabcserét még fizetős keretek között sem tudjuk elvégezni. A készülék garanciális szervizelésével kapcsolatban kérjük érdeklődjön a vásárlás helyén." ezzel az üzennettel.
A GSM-es gari lejárt de a huawei 2 évet ad rá.
Gyereket most tényleg van olyan készülék ami magyaroszágra jött és magyar az IMEI száma vagy csak engem szivatnak ezzel mindig?
Most mit tudok kezdeni ezzel?? Kihez kellene fordulni? A GSM elzavart mert "Lejárt a gari? ááá miért nem vettél 2 évre??"Valami reménytadó fény valakitől???
-
bakkir
tag
válasz Lacee1986 #6457 üzenetére
Most beszéltem a Huawei-jel.
2017 ápr.-ban volt egy jogszabály módosítás, amiben meghatározták, hogy csak M.o.-on forgalomba hozott telefont garanciáztatnak. (Bár a hivatalos oldalokon, ahol a imei-t lehet nézni, ott is azt írja hogy van mo-on garancia)
Hát ez mondhatni bukta, még a mobilcorner-rel próbálkozok. -
cuebler
senior tag
bezzeg ezzel nem volt tele a tv-rádió, mint sorossal vagy azzal, hogy a szolgáltatók kötelesek függetleníteni a készüléket ennek tükrében a pixel2-t jópáran lehúzhatjuk a kívánságlistáról lehet én is átmegyek note8-ra, esetleg megvárom még a mate10pro-t
amúgy meg akkor hogy a p****mben lenne egységes az európai piac?
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
cuebler
senior tag
válasz ShadowX #6460 üzenetére
szerintem nem is lehet, ugyanis a fogyasztói szerződés azon feltételek mellett köttetett meg. szvsz a jogszabály-változás (amit egyelőre meg sem találtam, de lehet én vagyok ügyetlen) előtti szerződésekre az akkor hatályos szabályok vonatkoznak. asszem, kíváncsiságból futok egy kört a témában a fogyasztóvédelemnél
151/2003 Korm rendelet a kötelező jótállásról: "8. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő 60. napon lép hatályba; rendelkezéseit a hatálybalépését követően kötött fogyasztói szerződésekre kell alkalmazni."
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
czifraj2
csendes tag
Igen nekem is csak ezt a jogszabályt hozzák fel egyfolytában de nem bírják felfogni, hogy nem volt és nem is lesz hivatalos nexus 6p magyarországi IMEI-vel.
Csak azt nem értem akinek már megcsinálta a telóját vagy visszaadta az árat annak miért csinálta meg? Vagy tényleg van magyar piacra szánt nexus telefon? Vagy csak a MediaMarkt-nak engedik ezt meg?
De most tényleg?! Van magyar piacra szánt vagy nincs? Kérdezzük már meg mégis őket. -
cuebler
senior tag
a vicc az, hogy idén nem is módosult a vonatkozó kormányrendelet, sem a Ptk idevonatkozó passzusai. érdekelne, mire hivatkoznak pontosan...
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
czifraj2
csendes tag
GSMPalota beszélgetés: - Üdvözlöm ez és ez a problémám.
-Üdv van még rá garancia?
-Nincs.
-Akkor sajnálom.
-De Huawei garancia van rá!
-Igen de mi nem adtunk rá 2 évet csak 1-et.
-Oké köszönöm.......... -
bakkir
tag
válasz BeastMode #6465 üzenetére
Panaszlevélre a válasz:
Tisztelt xy!Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosított arra, hogy teljeskörű tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára.
Sajnálattal értesültünk az Ön által tapasztaltakról. A készülékét minden tartozékával illetve a vásárlást igazoló dokumentumokkal és a jótállási jeggyel együtt adhatja le javításra a vásárlás helyszinén. Az IMEI szám alapján megállapítást nyert, hogy a készüléket nem a Huawei Hungary Technologies hozta forgalomba, így azt nem áll módunkban javítani. A garancia feltételeit a következő linken találja: http://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/index.htm .
Üdvözlettel,
Huawei ÜgyfélszolgálatMost már kicsit erőlteljesebb levelet írtam, most már panaszkodok is
[ Szerkesztve ]
-
ERPY
őstag
Nézegettem ma a note 8-at meg s8+-t. Nagyon durva játékok egy 6p-hez képest. Gyönyörűek, elegánsak, a kijelző meg bombasztikus. Lehet e felé fordulok nemsokára, egyre jobban kezd elegem lenni a Nexusból.
-
bakkir
tag
válasz BeastMode #6469 üzenetére
Kicsit olvasgattam:
Huawei jegyzőkönyv:
A gyártói utasítások értelmében a készülék javításához szükséges fődarabcserét garanciális
keretek között nem tudjuk elvégezni.
Mobilcorner "garancia":
Huawei (2 év, ha fődarab cserés a készülék, akkor nekünk kell visszaküldeni és mi küldjük az európai márkaszervizbe( 4-5 hét a javítási idő), ellenkező esetben javít mindent az itthoni Huawei márkaszerviz)
Tehát Mo-n a cserét nem vállalják, ha jól gondolom, de a mást igen, nem? Jól gondolom? -
bakkir
tag
Beszéltem a mobilcorner-rel. Azt mondták, hogy módosult a huawei garanciáztatása, így az alaplap cserét nem csinálják, csak eu szervízben.
Volt itt olyan akinek alaplap cserénél visszadták az árát vagy csere készüléket kapott? MediaMarkt-osat hallottam már, de ott nem tudom miért cserélték. -
bakkir
tag
válasz BeastMode #6475 üzenetére
Nálam igen. Miért?
Másrészt itt van a változás:
ITT
Lehet hogy hülyeséget mondok, de ilyenkor, hogy visszautasítja a javítást, nem lehet visszafizetést kérni?szerkesztve:
Amúgy nem találok olyat benne, hogy nem Mo. forgalmazott készülékekkel mi a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
bakkir
tag
Üdv!
Beszéltem megint a Huawei-jel. Mondta, hogy ha tényleg azt mondták, hogy van garancia rá, akkor írjak nekik email panaszt gyanánt.
Másrészt, azt mondta, hogy a garancia csak magyarországi Huawei által forgalmazott készülékre vonatkozik. Mondta, hogy Nexus 6p-t biztosan nem lehet garanciálisan javítani. Megemlítettem, hogy már javították ott egy páran garanciálisan de nem hitte el. Teljesen hülyének nézik az embert. Szeretnék egy jó panaszlevelet írni nekik, amelyben szerepel, hogy nem javítják meg, mert nem magyar készülék, a garancia változtatásról és valakinek javítják és valakinek meg nem. Nem is mondtam a telefonba, hogy alaplaphibás. Segítséget szeretnék kérni, aki küldte már be huawei-nek (telemax-nak) a telóját és javították, cseréltek bármit is és garanciálisan kérem, küldje el a serial számát privátba (az is jó ha alibi javítást csináltak, csak legyen náluk papíron hogy csináltak valamit), tudom sokat kérek, de remélem sikerül valamit elérnem. Mert nem találok arról semmit, amiért elutasíthatják a javítást.Kicsit hosszúra sikeredet, elnézést, remélem tudtok segíteni.
Ezer hála, köszönöm előre is[ Szerkesztve ]
-
bakkir
tag
Kifutottam a szerkesztési időből, illetve bárki aki kapott emailt az európai készülék jótálásáról, [ilyenre gondoltam], vagy egy screenshot erről az oldalról, kérem küldjön már egy privátot, mert kérnék egy másolatot, hogy tudjam bizonyítani, hogy akkoriban tényleg mondtak ilyet, mert sajnos én telefonon egyeztettem. Nagyon szépen köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
bakkir
tag
Megértem ha, nem akarjátok elküldeni az IMEI számot, de kérhetek annyit, hogy elkülditek privátba, hogy ekkor volt szervizelve meg esetleg név. Csak azért, hogy ha vissza akarnak keresni. Mert az nem elég nekik hogy fórumon olvastam, ami persze érthető. Köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
Mr Bond 007
őstag
Nekem az ország Svéd
gari lejárat pedig 2018
Akkor most kezdjek én is félni?
Supported country-nál viszont ott van Magyarország is[ Szerkesztve ]
-
bakkir
tag
Elment a panaszlevél. Köszönöm a segítéget.
Ha nem történik semmi, akkor mobilcorner majd kiküldi külföldre, elvileg. Csak az a baj, hogy októberben meg lejár az ottani garancia.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Motoros topic
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Automobilista 2
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest