Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #46 üzenetére

    A sync-hez csak a harmadik puffer kell. De nem arra, hogy abba egy új frame-et számoljon.
    A normál értelemben vett tripla puffer például nem fog működni, mert nincs meg az a puffer, ami kell a szinkronhoz. Ez egyébként a G-Sync esetében sem működik. Az NV a tripla puffert kényszerítő játékokban ezt a funkciót redukálja, vagy ha nem lehetséges, akkor nem engedik a G-Sync-et. Szerencsére kevés ilyen öszvér megoldást használó játék van.

    Az AMD nem dobott be semmit. Ez a VESA fejlesztése! Az AMD csak prezentálta, de a FreeSync nem az AMD technológiája. Ez mindenkié.
    A G-Sync-et meg nem látom, ki fikázta.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák