Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz r0ach #5 üzenetére

    Ki ad a Metacritic user review-kra? Két pontozást ismernek, 1 és 10 :U De csak mutass egyet, ahol nem oszlanak meg a vélemények.

    [ Szerkesztve ]

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

  • szupermacs

    veterán

    válasz r0ach #5 üzenetére

    Ha jól emlékszem Witcher 2-nek is négymagos kellett, de szóljatok ha tévedek. Nem tudom mennyire enné meg egy kétmagos proci ezeket a játékokat. Egy jó optimalizálásnál egy erősebb kétmagosnak azért vinnie kéne egy bivaly videókarival, nem?

  • Vistaboy

    veterán

    válasz r0ach #5 üzenetére

    "Ha valaki tud egy kiegészítő tesztet írni a PC-s verzióról, azt biztos sokan megköszönnénk :R !"

    Én akartam róla készíteni bemutatót, de mivel a csapat valószínűleg a konzolos verzióból kapott - újfent - tesztpéldányt, így sajnos kimaradtam a buliból. Ennek ellenére majd leírom a tapasztalataimat vele kapcsolatban, amint meglesz. Jelenleg a teszt tovább erősített abban, hogy nem kell rohanni a játék megvásárlásával. Akinek viszont tetszett a Dragon Age 2, az bátran belevághat, mert ismét a konzolosok lettek a célközönség, így ők csalódni nem fognak. Viszont az Origins szerelmesei nyugodtan várhatnak pár hónapot, amíg nem mérséklődik az ár elfogadhatóbb szintre. Szerintem kb. 5-6K környékén ha valaki be tudja majd szerezni, az nyugodtan megveheti, többet csak azok adjanak érte, akik szerették a DA2-t és a konzolos játékmenetet.

    A leírást olvasgatva az tűnt fel, hogy az első 20 órát szándékosan nyújtották el repetatív feladatokkal, hogy utána betehessék az érdemben kicsit jobban kidolgozott részt (Magyarul: nem volt idejük / türelmük / kreativitásuk megtölteni az egész játékot tartalommal, ehelyett inkább az időt húzták el, hogy ne lehessen rajta pár óra alatt végigmenni). Ez nekem így látatlanban tisztára azt az érzést kelti, mint egy MMO játékban, ahol a karaktert semmi másért nem fejleszti fel az ember, csak hogy a végén mehessen a nagyobb raidekre, melyeket azután orrvérzésig ismételget, hogy kiessen valami jobb tárgy. Ám a szintezés unalmas és ismételgető küldizése nem tartozik a kedvenc elfoglaltságok közé. Egyszer-kétszer még elmegy, de utána már mindenki csak átrohan rajta (GY.K.: Húzatja magát másokkal). Itt a sárkányok jelentik a raideket, és az egész játék csak ezekhez egy felvezetés. Vagy a barlangok, amiket csak kristályokkal lehet kinyitni, melyeket szintén farmolni kell... tisztára, mint egy grindelős, farmolós MMO.

    A cikkből is hiányoltam pár dolgot. Engem például érdekelne, hogy ha többször végig akarom játszani, akkor mindig ugyanazok a karakterek fognak hozzám csatlakozni, vagy van lehetőség megválasztani, kiket viszek magammal? Ja, és remélem, hogy nem fognak megint a homokosok rám mászni, mint Anders a DA2-ben. Bár engem nem zavar, ha felkínálkozik egyik-másikuk, de legyen nekik világos, hogy ha azt mondom, nem szeretem a répát, akkor utána békén hagynak és nem lesz miatta örök harag közöttünk.

    Azt sem találtam, hogy a párbeszédeknek valóban van-e következménye a történet szempontjából? A DA2 - és az elkonzolosodott szerepjátékok - egyik legfrusztrálóbb tulajdonsága, hogy van három válaszlehetőség, de gyakorlatilag bármelyik mellett döntünk, a vége mindig ugyanaz lesz. Maximum elhagy egy társunk, vagy átmegyünk Darth Maulba, de semmi másra nincs hatással az egész. Igenis ne legyen mindegy, hogy jó vagy gonosz karakterrel játszunk.

    Összefoglalva: Bár továbbra is alig várom, hogy végre kipróbálhassam, ettől függetlenül inkább várok a vásárlással addig, amíg vagy elfogadható áron nem lesz, vagy pedig lehetőségem lesz valakinél élőben is kipróbálni. Egyszeri végigjátszásra lehet, hogy tökéletes lenne, de egy szerepjátékot nem csak egyféle karakterrel visz végig az ember, másodszorra már unalmas lehet ugyanazt újra bejárni.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák