- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Házimozi belépő szinten
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ZIDOO médialejátszók
- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
A TH8 analógként működik, amennyire meghúzom annyit érzékel. Gondolom nálad ez egy gombra van téve ami ugye digitális tehát vagy full kéziféknek érzékeli vagy nem érzékel semmit. A megoldás ilyen esetben az, hogy csak egy pillanatra rántod be a kéziféket a lehető legjobb pillanatban. Tudom hogy ez nehéz és gyakorlást igényel, de működik. Egyébként kézifék nélkül szinte lehetetlen jól bevenni a kanyarokat, nagy hangsúlyt fektettek rá.
-
Met
nagyúr
-
Joshi
titán
-
Met
nagyúr
Lehet hogy fordítva működik az érzékenység? Nagy sebességnél érzékenyebb, kis sebességénél meg nem annyira.
Némelyik játékban lehet ilyent állítani de pont fordítva működik, hogy nagy sebességnél egy apró kormánymozdulat vége ne egy megpördülés legyen."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
snecy20
veterán
Ugyan kipróbálni még nem volt alkalmam, de gameplay videók alapján az jött le hogy a DIRT3-hoz képest mind a grafika, mind a fizika egy komolyabb szintet képvisel. Mintha az autóknak itt már lenne valódi tömegük, és az útontartásuk sem tűnik kisiskolás szintűnek.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Joshi
titán
Igazából nem erre gondoltam, a kormánykezelés olyan furcsa, ha nagyon lassan tekerem a kormányt remegve látszódik a játékon belül az elfordulás. Nagyjából hasonló volt a Dirt3-nál is, szerintem ezen semmit nem változtattak.
(#105) snecy20 nekem megvan a Dirt3 is, de a grafika már ott is rendben volt, az irányítással voltak bajok ami sajnos a Dirt Rally-nál is valamelyest megmaradt. A törés is elég gyengére sikerült, szinte csak a képekből derül ki hogy törött az autó érzetre nagyon gyenge. Akkor érezni hogy sérült az autó amikor kitört a kerék, vagy defekt van. Különben élvezetes játszani és ahány autó annyiféle kezelhetőség. Összegezve én nem hasonlítanám össsze a Richard Burns Rally-val, grafikában sokkal jobb de ez érthető mert ugye az RBR már nem egy mai darab.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
-
Met
nagyúr
A hajtűzés még mindig nem nagyon megy, tegnap egy kanyar volt amire azt tudtam mondani hogy jó volt.
Azért RBR-ben pl. Cote-on a hajtűk többségét rendesen be tudtam venni, nem olyan szépen mint a tv-ben látható de majdnem"If in doubt, flat out!" Colin McRae