Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atti777

    senior tag

    válasz Crytek #23 üzenetére

    "engine design for Vulkan is basically consited of three major parts:\

    1)
    Port. Make it work as fast as possible just by wrapping current engine design around Vulkan. Avoid all pitfalls and bottlenecks. This is what we did by now and released as patch for Talos.

    2)
    Use Vulkan for multi-threaded rendering. Our engine is designed really well for multi-threaded rendering, but we have only our wrapper for it - calls to graphics API (like Vulkan) are not multi-threaded. Yet."

    Talos Principle developer

    Attól, hogy a meglévő kódra ráhúznak még egy réteget, nem várható gyorsulás...

    (#21) Cifu: "Tisztázzuk, onnan indultunk, hogy a Dx12 mindenképpen jobb lesz."

    Én inkább úgy mondanám, hogy a Dx12-ben megvan a lehetőség, hogy jobb legyen.
    Attól, hogy van egy nagyon szuper szerszámod, még nem biztos, hogy minden, amit vele csinálsz tökéletes lesz, ha még nem ismered és nem is tudod pontosan hogyan kellene használni.
    A Vulkan is pont ugyan ilyen, idő kell hozzá, hogy megtanulják rendesen használni, és lecseréljék vagy legalább hozzá igazítsák az X éve használt engineket.

    [ Szerkesztve ]

    Путин, иди нахуй!

Új hozzászólás Aktív témák