Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz hugo chávez #199 üzenetére

    A virtuális textúrázás megoldható szoftveres úton is, hiszen Carmack is megoldotta a Rage-ben. Az AMD PRT-je abból a szempontból előny, hogy a hardveres megvalósítás, így gyorsabb, egyszerűbben implementálható, és teljes sebességű anizotrop szűrést is támogat. A szoftveres megoldás limitációja az AF, amit manuálisan kell megoldani shaderekkel. Pont ezért nincs a Rage-ben driveres AF támogatás. A játék tartalmaz egy 4x módot, ami egy speckó algoritmus, kifejezetten a motor szoftveres megatextúrázásához.
    A PTEX csak egy textúraformátum. Akár szoftveres megatextúrázás, vagy virtuális textúrázás mellett is használható, ahogy a hardveres PRT mellett is. Erre bizonyíték, hogy az AMD Leo demója fut bármilyen DX11-es Radeonon, csak a sebesség ugye ... :D De a megjelenítés az hibátlan.

    Egyébként biztos, hogy ők is dolgoznak hasonló dolgokon, de korábban már mondtam, hogy az NV az ARM-mal tart. Ebből a szempontból nekik bonyolultabb a helyzet, mert az AMD már kínál komplett platformot, míg az NV-nek ezt előbb meg kell tennie, ahhoz, hogy legyen értelme az architektúrát olyan irányba vinni, amerre az AMD viszi.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák