- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaga_30
tag
Az ASUS szervízzel nekem is van egy érdekes tapasztalatom.
Én nem használok ASUS gépet, de egy multiban dolgozom és konkrétan eladtam egy elég drága notebookot.
Egy hét után visszajött a vásárló, miszerint ahogy javasoltam neki írja ki a gyárilag telepített szoftverrel a Recovery dvd-ket lemezre, ha netán valami gond van az op.rendszerrel onnan visszaállithatja bármikor.
Megtette kiírta, viszont a visszaállítási folyamatban hibát észlel a gép és megáll a telepítés.
Ezt az üzletben is kipróbáltuk és tényleg hibás volt. Szerencsére volt másik gépünk ugyanilyen, kiírtuk az oprendszert azzal és megint nekifutottunk a visszaállításnak.
Az eredmény ugyanez volt, megállt telepítés közben a gép.
Hívom a szervízt, erre közlik, hogy erre nincsen garancia, küldjem fel, de ők majd kiszámlázzák a vásárlónak a költségeket. Vitatkoztunk egy sort, kértem egy vezetőt, aki "nem szándékozott" velem beszélni.
Eléggé felhúztam magam ezen, felhívtam a főnököm, vásárló visszakapta a gép árát, mi elküldtük hibásan az ASUS-nak- azóta sem tudom mi van vele.
A maradék gépeket pedig vissza a nagykernek.
Az ASUS-t egy egész normális gyártónak tartom, de miért kell ezt elrontani egy ilyen minősíthetetlen szervízzel?
Ezzel annyit értek el, hogy nálunk kb felére esett vissza az ASUS gépek forgalma.
És igen ha valaki nem biztos a dolgában, hívja fel a fogyasztóvédelmet, sok esetben érdemes.Üdv mindenkinek:
Gaga
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs