- Videós, mozgóképes topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Vezetékes FEJhallgatók
- Riasztó topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atok666
őstag
válasz waithEard #29 üzenetére
Ki beszelt errol a konkret dologrol? Altalanossagban beszeltem a luxusdolgokrol. A luxuscikkre valos szuksege senkinek sincs, de amint elereto kozelsegbe kerulnek - sokan megis megveszik. A havi 40m+ kereso barataidnal is talalnal valoszinuleg az atlagember szamara erthetetlen dolgokat - szerintem
Atok
[ Szerkesztve ]
-
headhunter
addikt
válasz waithEard #29 üzenetére
...Van gazdag és van gazdag sznob...
+1
Ár/érték vagy érték/ár: nagyon sok túlárazott terméket próbálnak eladni sznoboknak (sikerrel), egyes társadalmi körökben sikk a termék árát nézni (kérdezni), köztük a minél drágább, annál jobb (értékesebb, menőbb, stb.) a szintmérő...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------"...Bár a magyar ultragazdagok többsége vállalkozásból szerezte a pénzét, az utóbbi években látványosan kettévált ez a kör: van, aki a piacról, más a politikai kapcsolataiból tollasodott meg. A „rejtőzködő”, jellemzően kormányzati kapcsolatokkal bíró gazdagokat „vámpírmilliárdosoknak” nevezi a bankvilág, mondván: nem transzparensek, azaz „nem mernek a fényre jönni”.
.
.
Madarász szerint a hivalkodóbb gazdagok számára azért fontosak a luxustermékek, mert így tudják maguknak és a környezetüknek jelezni, hogy a gazdagok közösségéhez tartoznak. Ez persze nem csak a termékekre vonatkozik. Sokan például azért kezdenek el vitorlázni, mert így kerülhetnek be abba a körbe, ahol hozzájuk hasonló vagyonos emberek vannak.„A költés és a társadalmi jelenlét biztosításába fektetés egyaránt státusszimbólum. Biztosan nincs annyi megszállott vadász, mint amennyien rendszeresen vadásznak, és biztosan nincs annyi megszállott vitorlás, mint amennyien rendszeresen vitorláznak. Miként azt is meg merem kockáztatni, hogy nem minden futballklub tulajdonos fanatikus focirajongó. Ezek a kapcsolatépítésről és a társadalmi, gazdasági státus megjelenítéséről is szólnak” - összegzi Karagich." [link], [link], [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dacia topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik okostelefont vegyem? OFF topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Premier előzetesen az xDefiant
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest