- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a magyar fejlesztésű Circus Electrique
gp Extraknt a Firestone DLC csomagot is kapnak az érdeklődők az elkövetkező napokban.
-
Variáció egy témára
ma Erősebb szettel és gyorsabb töltéssel mutatkozott be a Realme GT Neo6.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kpal
veterán
Mi lesz itt pár ev mulva.
-
v_peter2012
csendes tag
"Heti első megbukott az nvidia éljen az amd cikkünket olvashatják...." sokkal jobb lenne címnek.
Már annyi előnye lesz amd-nek ezzel a dx12-vel hogy csak na. Kár hogy csak elméletben és papíron.
A GCN processzor, mégsem professzor? Várja a kisegítő iskola padja, a Maxwell pedig röhög rajta.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz v_peter2012 #4 üzenetére
Mivel nem olvastad el, így valószínűleg kimaradt, hogy ezt az NVIDIA is támogatja a Kepler architektúrával. Mielőtt valami intelligenset mondasz legalább értelmezd miről van szó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
És mikor fog az MSAA visszatérni a sírból? Mert amik most vannak AA eljárások, sz@r az összes... Csak rontanak a képen... Az Alien Isolation esetében egyedül a VSR segít, de nem nevezném megoldásnak (van valami rejtett MSAA is benne, csak épp nem működik, illetve én nem vettem észre különbséget)... ráadásul a Bonaire lapkának már sok a 2560*1600-as felbontás.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az MSAA sosem, vagy csak azokban a játékokban, amelyek klaszteres, illetve forward+ leképzőt használnak. Ezek a funkciók az analitikai AA-hoz kellenek, hogy ne legyen szükség sok színmintára, ha csak azt kell meghatározni, hogy a háromszög mennyire fedi az adott pixelt.
Az analitikai koncepciók mindenképp sokkal jobbak, mert olcsók, minőségiek, célirányosak és nagyon gyorsak. A HRAA ezt abszolút bizonyította.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
Köszi. HRAA ott figyel konzolon, és PC-n? Miért kell a deferred rendert erőltetni, ha nem jók? Ha már forward+-nál is megoldották a sok fényforrás kezelése, jobb kompatibilitást biztosít az effektekkel, működik az MSAA... akkor miért kell erőltetni ezt?
(#10) v_peter2012: A TXAA-ra gondolsz? Az jó képmosógépnek, de nem élsimítási eljárásnak.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
v_peter2012
csendes tag
Ki vesz keplert manapság? A maxwell viszont nem támogatja. Pont a cikk lényege, a vásárlókat arra tereld ne vegyék az nvidia karit a kétkedők. Várjanak a radeonra. Ez a cikk bújtatott mondanivalója.
Egyébiránt pont elég olyan eljárás van, ami jó és megvan a maxwell-ben is.
[ Szerkesztve ]
A GCN processzor, mégsem professzor? Várja a kisegítő iskola padja, a Maxwell pedig röhög rajta.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha hasznos, akkor miért ne? Ezt nem véletlenül használta régebben az AMD és az NV is. Hiba volt korábban leszavazni a szabványosítást.
(#9) Duck663: Csak PlayStation 4-en érhető el. Xbox One-ra portolni fogják, de PC-re még nem tudják.
Mert a HRAA post-process AA erőforrásigénye (ami semmi) mellett kínál DSR/VSR minőséget. Ilyenre az MSAA nem képes.(#10) v_peter2012: Miért kell kizárólag az új vásárlókban gondolkodni? Az már nem számít, aki eddig vett Keplert?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
De gondolom a HRAA működne az általad említett klaszteres, illetve forward+ leképzőkkel is nem??? Ez ráadásul egy új dolog FC4-ben van csak, és egyfajta kényszer is, mert az MSAA nem működik...
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HRAA számára a leképző nem számít. Bár a jellege miatt másképp kell beépíteni, de végeredményben mindennel kompatibilis.
Igen az FC4 esetében az Ubisoft a HRAA-t azért tervezte, mert a motor nem igazán működik az MSAA és hasonló megoldásokkal. Az már más kérdés, hogy ezt PC-re nem tudták átmenteni. Mi kaptunk alig működő AA-kat, többet is. Manapság ebből elég sok fejlesztő szabadulni akar, ezért nézegetik az analitikai megoldásokat. A Frostbite új verziója is ilyet kap. Az Ubisoft koncepciójához nagyon hasonlót.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
De akkor miért nem a leképezőt szabják a látni kívánt végeredményhez? Ha egyszer a forward+ jobb kompatibilitást biztosít, az efféle eljárásokkal pedig tovább lehet javítani a minőségén.
Nem értem ezt a fordított gondolkodást. Mintha a farok csóválná a kutyát...
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a Forward+ nem minden területen a legjobb. Azért alakult ki ennyi leképző, mert mindegyiknek megvan a maga előnye és hátránya. Ha az MSAA-val való kompatibilitás fontos, akkor a Forward+ vagy valami klaszteres opció a megoldás, de az Ubisoft esetében ez nem volt fontos, mert tudták, hogy analitikai AA-t terveznek majd. Ez nekünk csak azért gáz, mert PC-re ezt nem mentették át, de mind tudjuk, hogy az Ubisoft a PC-hez hogyan áll.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
Ahogy én tudom a forward+ számára a legnagyobb problémát a nagyszámú fényforrás kezelése jelenti, a deferred meg több sebből vérzik, nem csak a z MSAA de effektekkel való kompatibilitás, áttört textúrák stb... nem is tudom, de valahogy a serpenyőbe téve nem érzem, hogy a legtöbb esetben a deferred lenne az ideálisabb választás.
Uborkáékat hagyjuk... mehetnek salinak...
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha ezeket a mozaikos megoldásokat nézzük, akkor két nagy teljesítményű algoritmust tervezett az AMD még régebben. Ezek vannak a motorokban is. A TD a Frostbite 3-ban, míg az F+ az EGO-ban.
[link] - itt vannak konkrét teljesítményadatok, hogy melyik mikor hogyan teljesít.
A klaszteres leképzőjéről az AMD még nem közölt adatokat, de annyit tudni, hogy inkább ezt építik be a partnereiknek, mivel mindkettő mozaikos rendszernél gyorsabb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Huawei
tag
válasz v_peter2012 #10 üzenetére
"Pont a cikk lényege, a vásárlókat arra tereld ne vegyék az nvidia karit a kétkedők. Várjanak a radeonra. Ez a cikk bújtatott mondanivalója."
Komolyan mondom, tőled nagyobb troll-t még nem láttam
-
5ent1nel
aktív tag
-
mghltm
addikt
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- EVGA RTX 3060 TI 8GB GDDR6 XC Gaming Videokártya!
- Hibátlan - ASROCK RX 570 Phantom Gaming D Radeon 4GB GDDR5 VGA videókártya
- BESZÁMÍTÁS! MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB LP GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Inno3D Geforce RTX 4070 Ti X3 (Garancia 2026.01-ig!)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest