Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz arn #21 üzenetére

    Nem voltak kihasználva régen sem általánosan. Ugyanúgy megvolt a szegmentálás.
    Pl. amikor bejött a T&L onnantól jöttek olyan játékok amik meg sem mozdultak nélküle. Pedig semmivel sem néztek ki jobban/voltak részletesebbek, mint a 2 hónappal azelőttiek. Ugyanúgy kuka volt a régi generáció.

    Most viszont semmi érdemi előrelépés nincs évek óta és nincs paradigmaváltás sem hw szinten. Mai program elfut 5 éves hw-n is.

    A másik oldalról nézve viszont nincs kihasználva a hw. Sokszor a több mag se, nemhogy gpgpu/IGP, HSA...

    Ami megváltozott az viszont a hw fejlődés. Ma hiába várod a köv generációt, hogy egy sima csíkszélesség lépéssel 2x teljesítményt hozzon ugyanolyan paraméterekkel... vagy még olcsóbban.
    Ez a különbség jelenleg szerintem.

    Konzolban is ugyanez: Az új gen után hiába várod a következő gen-t 2x teljesítménnyel. Jó eséllyel nem fog beleférni 100W-ba sokkal több ugyanezzel a koncepcióval.
    Vagy ugye már a mostani gen-t is sokan fikázzák, hogy csak egy Puma+7850 szint fért bele, hol van ez a csúcs hw-któl…

    A jelenlegi felhasználás szerint messze. De 2-300W-ot nem nyomhatsz bele egy konzolba.
    Az újabb nézet szerint viszont nem olyan rossz a konzol, hiszen az egybeolvasztott APU viszont lenyom akármilyen PC-s cpu only megoldást erőben.

    GPU szinten meg más feature-ök hozzák fel a relatíve gyenge teljesítményét.

    Szerintem jobb út a hw kihasználása... még ha valóban hoz is kompatibilitási problémákat. Azok amúgy is elkerülhetetlenek szerintem a fejlődéssel, ahogy korábban is azok voltak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák