Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ribi

    nagyúr

    válasz vicze #70 üzenetére

    De mégis hogy döntsék el, hogy mit tanítsanak? Mondjuk műszaki egyetemen? Ők fogják kitalálni, hogy te merre mész tovább? Tanítanak mindenből kicsit, hogy lásd mi miről szól. Honnan tudják, hogy te rákattansz a kazánokra, vagy statikára, vagy kis mütyűrökre, vagy elektro mechanika, vagy polimer, vagy ... Mégis hogy? Ennyi erővel totál semmi értelme az egész egyetemnek. És valamennyi igazság van is benne, de ha gimi/szaksuli után már mész specializálódni, onnantól semmi mással nem találkozol csak azzal ahol majd dolgozol. Azt se tudod milyen lehetőségeid vannak. És ha épp telítődik az a szakma amit tanultál? És ha pár hónap alatt megtanítják neked amit kell akkor mit sír a szájuk? Vagy az a bajuk, hogy nem végzik el helyettük a sulik amit nekik kell? Hajjaj. Eleve minden úgy fejlődik mint a bolondgomba. Tanítás csak ezek után tud menni. Van pár igen specializált szak, de mint írtam ha nem sikerül ott elhelyezkedni, akkor ugyanúgy szart sem ért a tanításod. Legtöbb szakmában pedig keretrendszerileg ugyanazt kell csinálnod. Ennek a menetét is jó ha megtanulja/megtapasztalja valaki. Onnantól már a következő helyen is könnyebb lesz. Mint nyelvtanulásra is azt mondják, ahogy több nyelvet tanulsz a következő egyre könnyebb.

  • Psych0

    őstag

    válasz vicze #70 üzenetére

    Az egyetemi kepzes arrol szol, hogy megtanuld, hogy hogyan tanulj a hatralevo eletedben. Mindenbol kapsz egy kis alapot, amire lehet epiteni, legyen valami, amihez hozza tudod kapcsolni az uj ismereteid. Ne csodalkozzanak, ha nem a legujabbat tanuljak mindenbol, mert 5 ev mulva mar az is elavul, viszont, ha az egyszeru regi dolgokrol tanulnak, onnan el lehet jutni a modern dolgokhoz, ha arra van szukseg.

    "As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."

Új hozzászólás Aktív témák