- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Hővezető paszták
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Mini-ITX
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GhanBuri Ghan
őstag
No, hát akkor ugyanezen elv szerint a társasági adót is oda fizetné a cég, ahová az áfát.
Az se gond, ha ehhez egy helyi leányvállalatot kell létrehozni - azért egy Facebook vagy Google méretű cég már megengedheti magának a helyi képviseletet, és ezzel legalább az adott országban munkahelyet hoz létre. (tudom, Google van Magyarországon, de FB nincs)
De ha ilyen feltétellel nem akar szolgáltatni, akkor semmi gond, ezer másik cég jelentkezne a helyére. -
GhanBuri Ghan
őstag
Persze, hogy lehet.
Sőt, még olyan is előfordulhat, hogy mondjuk egy nemzetközi cég egy másik nemzetközi cégnél rendel hirdetést (mondjuk a Nike szeretné, ha az aktuális kampányát minél több országban látnák a böngészőkben)
Azt viszont nagyon nem hinném, hogy ebben az esetben a Nike-nak mindegy, hogy a több millió megjelenítés az USA-ban vagy Indiában történt, szóval szerintem már ők is országokra lebontva fogalmazzák meg az igényeket és kapják az árajánlatot.Ráadásul ha az adott ország törvényeiben az áll, hogy kötelező helyi hirdetésszervezővel szerződni, akkor esetleg büntetést fog kapni az, aki nem akar helyi céget létrehozni, és máshol akar adózni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen