Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NightBagoly

    tag

    válasz GeryFlash #1 üzenetére

    Az L.A. Noire szintjét "hozni" üzleti öngyilkosság, nem is nagyon sikerült azóta senkinek, vagyonokat költött rá a stúdió, szélnek is eresztették őket utána, de igen, értem mire gondolsz. Én már egy Half-life 2 szintnek is örülnék (messze abban a játékban volt szerintem a leghihetőbb az arcmimika).

    Persze ez legyen a legnagyobb baj, kis stúdió - a fejtörők, meg a sztori legyen jó.

    "Azt mondják, mielőtt meghalsz, minden lepereg a szemed előtt. Ez igaz is. Ezt hívják életnek." Terry Pratchett

  • NightBagoly

    tag

    válasz GeryFlash #10 üzenetére

    Laikusként (magamat számítom annak) is csak annyit tudok, amit az üggyel kapcsolatban nyilatkoztak. Minden egyes karakter, akivel beszélgethettünk a játékban, több órányi, esetenként több tízórányi "arc-mimika" rögzítésen esett keresztül, ami szürreális mennyiségű munka, teljes nagy költségvetésű játékokban negyed-huszadannyit nem dolgozik egy-egy adott színész azon, hogy a főhős (tehát nem egy nulla NPC, akit vagy kifaggatsz, vagy nem) ennyire be legyen "digitalizálva". Ha ehhez hozzávesszük az olyan részleteket, minthogy a fejlesztés akár késői szakaszában is módosulhat a sztori, kimaradhatnak teljes jelenetek, vagy akár jelenetsorok, fejezetek, és azt, hogy mennyi időt emészt fel mindaz, hogy ezt rögzítsék... szóval nem meglepő, hogy ilyen játék valószínűleg nem lesz több :(

    "Azt mondják, mielőtt meghalsz, minden lepereg a szemed előtt. Ez igaz is. Ezt hívják életnek." Terry Pratchett

Új hozzászólás Aktív témák