Hirdetés
-
Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
ma A Daylight DC-1 tablet ezt ígéri egyedi LCD kijelzővel és Android rendszerrel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
ph A Z790 Project Zero Plus furcsa utat jár, ami nem biztos, hogy a célpiacon hasznosnak tekinthető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludi85
tag
Ilyen masinát elvileg profik használnak majd, nekik is tervezték. A profi cégek meg csak úgy kapnak rá munkát, ha legalább több milliós biztosításuk van (nem a drónra, hanem ha kárt tesznek valamiben, valakiben) Épeszű biztosító pedig csak úgy biztosít egy céget, ha annak képzett pilótái vannak.
Ez legalább is külföldön így müködik. Én is épp most végeztem el egy ilyen tanfolyamot. (Az elméleti részét, a gyakorlati teszt még hátra van)
A mi cégünk amúgy egy Falcon 8-at vett, ami V8 elrendezésű. Ezek álltalában biztonságosabbak mint a quadcopterek, mert itt ha 2-3 motor leáll, még le lehet tenni a gépt. Quad-nál elég 1 propellernek megállnia, és már zuhan is...Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
-
ludi85
tag
válasz t72killer #33 üzenetére
Én Irországban dolgozom, ahol van létező szabályzása drónoknak. Ha rá akarsz keresni: SI563/2015 small unmanned Aircraft (drones) & Rocket Order a rendelet neve.
Ez a IAA (irish aviation authorithy) hatáskörébe tartozik, mivel lényegébe a pilotanélküli dronok is repülőgépnek minősülnek valamilyen szinten.
Szóval igen, az ír repülési hatóság álltat elfogadott szervezetek tarthatnak tanfolyamot, és kiállíthatnak drón pilóta jogsit ha átmentél a pilóta kompetencia teszten, ami részben egy szóbeli, részben egy gyakorlati teszt.
Ezt amúgy 2 évre állítják ki, utánna meg kell ismételni.
Úgytudom, hogy az EASA (European Aviation Safety Agency) 2017 vége felé hoz majd egységes drón szabályozást, most jelenleg csak a 150kg-nál nehezebb drónokkal foglalkoznak.Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
-
ludi85
tag
válasz #06658560 #37 üzenetére
Ahhoz hogy biztonságosan üzemeltess egy drónt nem kell profi pilótának lenned, csak be kell tartani néhány ésszerű szabályt, hogy ne okozzál balesetet. Mint ahogy autót is bárki vezethet aki letette a vizsgát, és betartja a kreszt.
Amúgy a megapixel nem csak profi fotósoknak jön jól. Például mi fölmérő cég vagyunk, és a szoftver ami a képekből 3D-s modelt generál különösen érzékeny a pixelekre. Ez most nekünk egy új technológia lesz amivel eddig még nem dolgoztunk. Bár iskolában tanultunk fotogrammetriát de akkor még nem gondoltam volna, hogy valaha is realitás lesz majd, hogy a légi fotogrammetriát nem repülővel végezzük, hanem távirányítású kis robotkákkal. Pedig nem vagyok olyan öreg.
Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
-
ludi85
tag
válasz #06658560 #40 üzenetére
A Falcon 8 elvileg holnap érkezik a céghez. Gondolom a főnök részletre vette, amúgy a kamerával és tartozékokkal együtt 35000 euró. Nekem nagy pénz, de a földmérésben ez normálisnak számít. A legdrágább Leica P40-es scannerünk pl. 85000 euro volt 1 éve.
Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs