Hirdetés
-
Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
ph A 135,58 dolláros záró árral a cég elérte a 3335 milliárd dolláros kapitalizációt, átvéve a vezetést a Microsofttól.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Tetszene, ha ilyen lenne a HMD Skyline?
ma Most már biztosan készül a HMD egy Skyline nevű modellel, a Geekbenchen is megfuttatták, a képek viszont csak a fantázia szüleményei. Vélhetően...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frigo
őstag
Tetszik a téma választás ,poszt apokaliptikus roncsderbi fps nézettel. Amúgy a grafikától annyira nem estem hanyatt ,összeségében jól nézz ki de részletek azért elég gagyik néhol ,másik probléma hogy miért olyan nehéz az id-nek 2007-ben összehozni egy tényleg embernek látszó ember modelt.
[Szerkesztve] -
Vistaboy
veterán
Egy kis pontosítás a PC Dome forrásából:
"Carmack szerint probléma van az Xbox 360-as verzióval, konkrétan a program tárolásával. A nagy helyigény miatt ugyanis PS3-ra Blu-ray lemezen kívánják kiadni a játékot, az Xbox azonban csak DVD-t használ, a sima DVD-nél pedig egy harmadik lemezért túl nagy jogdíjat kéne fizetniük a Microsoftnak, így jelen helyzetben lehetséges, hogy ők csak egy grafikailag lebutított verziót fognak kapni. A PC-s verzió Blu-ray és DVD verzióban is meg fog jelenni."
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
dangerzone
addikt
És mikor lesznek optimálisak hozzá? Vagy sosem?
Meg akkor mire jó, ha ilyen új technológiákat használ? Ha nem támogatja semmi?
Vagy konzol oldalon más a helyzet?Illetve az még érdekes, hogy vajon náluk előjött-e a probléma. Csak nem 1-1 vga-val tesztelték nv meg amd oldalról is. Érdekes
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tedd fel NV-re a Battlefield 3-höz való drivert és frissíts rajta profilt. Azzal kapsz egy Rage profilt is. Driver oldalról ennyit lehet tenni. A csodát a program oldaláról kell várni.
AMD-n ugyanez, ezzel a driverrel. [link]
Az Intel HD Graphics 2000/3000-hez jó a nemrég kiadott 15.22.50.2509-es csomag. A Sandy Bridge-et a streaming probléma kevésbé érinti. A legjobb reakcióidő a texture streamingre IGP-ből várható. Ha VGA van a gépben, akkor már rosszabb a helyzet.
Az SLI és a CF-re senki se várjon javítást. Ezzel a motorral lehetetlen. Az NV az update-ben már ki is lőtte az SLI-t. Gyanítom egy új profilban az AMD is így tesz a CF-fel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
proof88
addikt
jaja láthatóan probléma van a képek alapján, várakozni kell a megoldásra, bár az nem segít azon hogy csőjáték mondjuk a crysis nem volt olyan rossz játék azért. persze a stalker jobban bejön a szabadságérzet miatt. És hát az sztem szép volt, bár tudomásom szerint a járművek azért nem kerültek bele végül mert a motor nem tudta elég gyorsan egy jármű sebességéhez mérten frissíteni a dolgokat.
60 fps a cél, azért nem megy feljebb, erre van belőve, vsync nélkül is. Próbáld ráerőltetni a vsyncet driverből, hátha jobb.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
hát az opengl maga biztos nem probléma, régen sem volt probléma, most sem az. Az tényleg eltérhet, hogyan támogatja az opengl-t az ati és hogyan az nvidia. A cinebench meg más tészta.
Egyébként egyik ismerősöm most mondta hogy a laptopján a rage-es driverrel tök jól megy neki a cucc. Neki HD5650 van benne. Szaggatás nélkül és szépen megy neki, azt mondja h látja h nem mindig frissülnek egyből a textúrák ha forog, de nem érdekli, mert fix fps-e van és jól néz ki. -
Pala
veterán
Hiába mutat előre technológiai szempontból ez a megatextúrázós akármi, inkább arra kellett volna koncentrálni, hogy egy kész, befejezett, játszható terméket dobjanak piacra. A végfelhasználókat nem fogja érdekelni, milyen eljárással jeleníti meg a képet a játék, viszont azt nem szeretik, ha bugos, ezer meg egy probléma van vele és az orruk előtt rajzolódik ki a táj. Jól sejtem vagy nem jól sejtem?
szerk.: Ha pedig Carmack kísérletezgetni akar az új technológiákkal, hát tegye, de ne a vásárlók pénzén, hanem csinálja szépen házon belül, tökéletesítse, és amikor majd a hétköznapi hardver is alkalmas lesz a futtatására (megfelelő minőségben és megfelelő sebességgel), majd akkor rukkoljon elő vele. Addig meg nyugodtan készülhetett volna a Rage is teljesen hagyományos módon (normálisan testreszabható beállításokkal), a gyakorlatban kb. senkit nem érdekelt volna, miféle forradalmi megoldások húzódnak mögötte.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
Ezért kell venni az ilyen felhasználóknak konzolt és probléma tényleg letudva. Mert csak berakod a lemezt és megy, szép is a játék is nem is bugos, nem is crashel, a hangok is jók.
A kényelem adott, csak élni kell vele.Szerk: Jaja... ennyi erővel csinálhatta volna Ray Tracing-el is. Persze akkor kb. nálam lenne max 2fps, a gyengébb gépeken meg annyi se.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Chiller
őstag
Ha hülyeséget beszélek javíts ki
Tehát az a fő gond, hogy lassú a 16x PCI-E 2.0 sávszélesség (8GB/s)?
Mert pld. egy DDR3-1333 az tud 10.6GB/s-t, és hiába tud egy jobb VGA GDDR5-ramja akár 140-150GB/s-et, ha abba az 1GB-os memóriába be is kell tölteni folyamatosan az adatokat, de az meg csak 8GB/s-el történhet max.
Ennyit számítana az a 2-3 GB/s? (meg az, hogy csak 1GB az átlagos VGA RAM mérete, 4GB illene gondolom)
Vagy még más probléma is közrejátszik?És a PCI-E 3.0 akkor megoldás lesz erre? (16GB/s)
[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
A probléma a dedikált vga illetve az API-k okoztak korláthegyek. Gyors rendszermemória kell a RAGE-nak illetve a legjobban akkor működik ha a vga és a cpu 1 tokba van integrálva és közösen használják a memóriabuszt lásd xbox360. Pc-s vonalon egy sandy bridge rendszer a legoptimálisabb nem csak az integrált vga miatt hanem mert veszett gyors a memória busz és a pci-express vezérlő valamint majdnem minden a cpu-ba van már integrálva és így a legkevesebb az input lag. Valaki kipróbálhatná már egy amd fusion apu-s rendszeren is igazán hogy mit produkál a rage. Fórumokat olvasgatva egy csomó noti tulajnak is simán megy a játék 60 fps-el.
-
->Raizen<-
veterán
Írosgatják fórumokon egyre többen hogy főleg ati kártyákkal van a probléma mert egy 9600 gt-vel is tökéletesen fut bug nélkül a játék.
[ Szerkesztve ]
-
gainwardgs
addikt
Na felraktam én is semmi probléma texturajavitással 32xxaa 60fps gpu streaming on
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Brutális bakot lőttél. A Rage textúrafrissítési sebességét pont az AMD javította fel.
Carmack: "... the worst thing that kills Rage on the PC is texture updates. Where on the consoles we just say “we are going to update this one pixel here,” we just store it there as a pointer. On the PC it has to go through the massive texture update routine, and it takes tens of thousands of times [longer] if you just want to update one little piece. You start to advertise that overhead when you start to update larger blocks of textures, and AMD actually went and implemented a multi-texture update specifically for id Tech 5 so you can bash up and eliminate some of the overhead by saying “I need to update these 50 small things here,” but still it’s very inefficient." - [link]
Nem megoldás, de legalább nem 10000x lassabb a konzolos szintnél, mint ahogy eredetileg meg volt írva. Persze ahogy Carmack is megjegyezte még mindig nem elég hatékony, de az API limitációi mellett ennyi a max, amit el lehet érni.
A probléma a Rage-ben nem a GPU oldalán keletkezik, hanem ott, hogy a rendszermemória nagyon messze van fizikailag a GPU-tól. Márpedig a megatextúrázást jelenlegi GPU-k nem tudják megcsinálni hardveresen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És milyen grafikát állítasz be? Mert a Rage automatikusan méri fel a PC képességeit, és állítja be a minőséget. Sajnos ez a motor egyik problémája, hogy sokszor túl óvatos, sokszor meg nem az. Mivel a beállításokat az ID nem engedi módosítani, így ha a motor az indítás előtt rosszul állította be, akkor meg vagy lőve, semmi esélyed csökkenteni a minőséget. Még a felbontást is dinamikusan állítja, vagyis hiába állítasz be a Full HD-t, a motor ezt az értéket akár HD-re is csökkentheti. [link] - ezt a technológiát használja. Az NV szerint ezzel is probléma van, mert nem mindig dönt jól a rendszer. Valamikor csökkent indokolatlanul, míg valamikor nem csökkent, pedig kellene. Elvileg ez is át lesz dolgozva a patchben.
Hihetsz a szemednek, de a probléma sokkal komplikáltabb annál, mint ahogy te látod. Ezernyi panasz van, NV és AMD oldalról is, de a probléma a motorban van. Az AMD még nem válaszolt, de az NV-t már kérdeztem, és ők mondták, hogy látják, hogy nincs rendben a dolog, és dolgoznak a patchen. A driver oldalon nem tudnak mit csinálni, mert az akadásos gondokat az okozza, hogy a motor nem méri fel jól a PC képességeit, és a játékon belül nem tudod állítani a minőséget, vagyis ha többnek értékelte a géped, mint amit tud, akkor akadni fog. Amikor alulértékeli, akkor az a jobbik helyzet, de az sem jó, mert nem tudod felemelni a grafika minőségét. Szintén hasonló probléma van a dinamikus felbontásállítással. Ha például a VGA csak 512 MB memóriával rendelkezik, akkor az natív felbontás sosincs aktiválva. HD van temporálisan felkonvertálva. Sajnos persze előfordul, hogy a dinamikus felbontásállítás nem képes aktiválódni. Ez egy ismert hiba szintén.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, itt a motorban van a probléma. Az NV azért elég közel ül a tűzhöz. Sajnos nagyon gyengén lett ez a rész kitesztelve. Annyit tudok, hogy jól kalibrálható a motor ezen része, de le kell ülni, és szarrá kell tesztelni, vagy a másik lehetőség, hogy beállíthatóvá kell tenni a grafikai minőséget, mert ez az egyetlen megoldás. Elég gáz, hogy a rendszer szintjét rosszul lövi be a motor, és nem adja meg a lehetőséget, hogy visszavegyél a részletességből.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a driver az indítási problémákat fogja megszüntetni. Pár rendszeren a motor beáll a paraméterek lekérdezésénél, és nem tudja beállítani a grafikát. Első indításnál nem enged tovább, így lényegében egy program nem válaszóllal leszel gazdagabb. Az új driver ezen segít. Ettől függetlenül, ha a motor rosszul méri fel a géped képességeit, akkor ugyanúgy meg leszel lőve.
Láthatod, jött két tapasztalat. Ez a probléma. Ha a motor jól belövi a grafikát, akkor fut, ha nem, akkor semmi lehetőséged ezen változtatni, mert nincsenek beállítási opciók a grafika menüben. Ugyanezzel a problémával küzd az NV is. Egy csomó felhasználó panaszmentes, de ez nem általános. Bár az NV-nél annyival jobb a helyzet, hogy a gép képességeit rendszerint alulértékeli. Ezért hozták ki a cfg módosítást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerinted itt a PH-n nincsen direkt kontaktunk a cégekhez? Több is van. Másképp nem lehet dolgozni.
A driver indítási probléma lényegében fagyás. Az, hogy a program nem válaszol, lényegében ugyanaz.[link] , [link]: nézd ezt a két hsz-t. Elmondom még egyszer. A motor nem méri fel a jól a gépek paramétereit, és túl nagy grafikai értékeket állít be. Ez nem válogat a hardverekben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A játék a kártyákat nem ismeri fel. Vendor ID-t ellenőriz, de a kiterjesztések alapján dolgozik. Az állapot felmérése is ez alapján történik. Valószínű, hogy a kiterjesztések ellenőrzésénél van gond. Az OpenGL program a drivertől kérdezi le ezeket, és ha rosszul lesz leadva, akkor az már galiba. Erről szvsz a játék nem tehet. Ez tisztán a driver oldalon probléma.
Azért ha nem lenne az AMD "zsenalis" szoftver tamogatasa, akkor most nem 50 texture update-et csinálna egyszerre a motor, hanem csak egyet, ahogy a konzolokon. Azért nem mindegy a sebesség szempontjából, ha már egy update ugye 10000x több időbe kerül a konzolos szinthez képest.Nem kötelező a drivert telepíteni. Elég ha az OpenGL drivert (atioglxx.dll) bemásolod a Rage mappába. Alkalmazásprofil még úgy sincs a játékhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az már elég jó. Ennél többre sajnos csak az IGP-s rendszerek lehetnek képesek. Tényleg nem véletlen, hogy ezt a megatextúrázást nem erőltetik a fejlesztők. Az elgondolás kiváló, de a megfelelő hardver hiánya nagy probléma.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tttzshd
tag
Gyerekek most játszottam a játékkal !!!!
Nagyon gagyi ekkora csalodást
a Half Life 2 is szebb ennél Ha csak ez lenne a baja de a játékmenet ..A texturákkal nállam nem volt probléma mert miután feltettem a gépre röktön csináltam egy cfg fáljt innen .[link] (nv560ti karim van)
A játék teljesen lineáris csőőőőőőő gagyi !
-Fizika nulla mert nincs is !
a beszoródó fény átlátszó textura 2011-ben
hangok katasztrofák hát hogy szól már az a quad motor?15 évvel ezelötti játékoknál láttam és hallottam ilyet !
A zene alatta ?ismétlődik és szarul vákták meg mint ha a lemezjátszó megakadAZ ÉV LEGROSSZABB JÁTÉKA és CSALÓDÁSA címet megkapta tőlem .
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez így van, de nem mindenkinek működik. A driver oldalon már nincs sok lehetőség, a fő probléma nem is itt van. Ott a gond, hogy a motor dönt a grafikai beállításokról, és ha rosszul döntött, akkor akadás is lehet a vége, amit nincs lehetőséged megszüntetni, mert a motor beállításait nem bírálhatod felül. Az NV tegnap írta nekem, hogy erre jön egy patch. Maga az automatikus beállítás nem változik, de felül lehet majd bírálni a kritikus részeket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
szasanyi
félisten
válasz Ateszzero #591 üzenetére
Én semmit sem csináltam azon kívül, hogy feltelepítettem a játékot. Ilyen lett, és eddig - bő 3 óra játék során - semmilyen problémával nem találkoztam. Illetve a csekély mértékben és nem mindenütt, de azért jelen van az un. Mega Texture Streaming probléma azért megvan, de nem zavaró mértékben (nincs olyan mértékű, mint a videón PS3 esetében).
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
persil
nagyúr
válasz szasanyi #608 üzenetére
Alapból nem lehet benyomni, ennyi vele a probléma. Beerőlteted driverből és kész.
Amúgy azt vettem észre, hogy instance-okban, mint pl wellspring, ghost hideout, vagy a mutant bash(tehát, lényegében ahová be kell menni, nem érhető el alapból a wasteland-en) ott sokkal durvább a texture streaming.
Wasteland-en szétnézek, egyszer betölti és onnantól kezdve nem látom a streaming-et, viszont ezeken a "beltereken" borzasztóan jelen van.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
->Raizen<-
veterán
válasz Dark KillerX #718 üzenetére
High texture pack is be lett ígérve.
Proxi már le lett írva párszor hogy pl egy 2 magos core 2 duon 9600 gtvel tökéletesen hasít a játék. Meg a legtöbb notebookon is. A probléma az ati-amd karikkal van! Azért terhelődik be a proci annyira. Egy x6-os thubant is be tud terhelni 100%ra mind a 6 magot ha ati kari van a gépedbe és kihagyás problémáid vannak.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Egy másik fórumon egy srác, aki már sok éve tolja az OpenGL-t, azt mondta, hogy valószínűleg azért van ennyi probléma ATi-val, mert az jóval kevésbé tolerálja a hibás OpenGL kódot, mint az nV driverek. Azt írta h egy rakat hiba van a játékban. Ha ez mond valakinek valamit:
glEnable(GL_VERTEX_PROGRAM_ARB)
glEnable(GL_FRAGMENT_PROGRAM_ARB)
és
glUseProgram(115)
együtt
Aztán
glDrawElementsBaseVertex
vs
glColor4f(1.000000,1.000000,1.000000,1.000000)
Amin viszont vigyorogtam egy nagyot:
glEnable(GL_TEXTURE_2D)
glDisable(GL_LIGHTING)
Csoda, hogy van Atin kép :D -
->Raizen<-
veterán
Gabo és proximus: Nektek az a probléma hogy ATI vga karitok van! Nem pedig az hogy AMD procitok van! Várjatok a patch-re.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #770 üzenetére
Gyors VGA ide nem kell. Amin a megatextúrázás jó, az minimum három, de inkább négymagos proci, és a rendszermemória oldaláról úgy 20+ GB/s-os tempó. Javít még, ha a PCI Express kapcsolat közvetlen, vagyis a vezérlő a prociban van, de az új platformoknál az északi hidak összeköttetése a procival elég gyors, így ez nem jelent akkora problémát. A legjobb, ha prociba épített IGP-d van. Ott a CPU-> GPU feldolgozás késleltetése gyakorlatilag ns-os időtartam, vagyis szinte semmi.
A legrosszabb rendszer a Rage-re a régi FSB-s megoldások, ahol a memóriavezérlő nem a prociban van, hanem az északi hídban. Ott a lassú buszok okozta büntetés óriási. Itt jön az a probléma, hogy a játék vagy jól lövi be a grafika minőségét, vagy nem. Ha nem, akkor esélyed sincs változtatni, és kész, nézed a lagot. Ezért írta az NV az ID-nek a közleményben, hogy a bajt az ID Tech auto-balance rendszere okozza. Egyszerűen, ha túlméretezi a beállításokat, és nincs hozzá meg a géped, akkor nem tudsz rajta változtatni. Ha ez a rendszer jobb lesz, vagy az ígéretek szerint a patchben megérkezik a beállítások menübe a grafikai opciók paraméterezése, akkor az sok gondot megold. Mindez fordítva is igaz. Sokszor alulértékeli a program a rendszert, és csúcskonfigokra kioszt egy közepes grafikai szintet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van persze. De a driverrel ezek kezelhetőek. Sajnos nem ez az első olyan OpenGL játék, ahol probléma van. Rengeteg olyan játékot írtak régen, amelyben nem gondoltak arra, hogy 200+ OpenGL kiterjesztés is lesz majd a driverekben. Amikor az NV és az AMD elérte ezt a határt, akkor több hónapig nem futottak a régi OpenGL-es játékok. Azóta már van kiterjesztéslimit, de emlékszem, hogy sok anyázás volt a fórumon. A gyártók meg is jegyezték, hogy elegük van abból, hogy a szar motorokat nekik kell driverből foltozni, amikor a játékra már nincs terméktámogatás. Szimplán szar volt az OpenGL string lekérdezés. A kiterjesztések ellenőrzésénél kifagyott az indítás 199-nél. Az ID motorokra kifejezetten jellemző volt. A mostani részeket nem tudom honnan vette az illető, de elég gáz, ha így van. Mindenesetre a driverben ez korrigálható.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Quake Wars a megatextúrázáshoz 16-od ekkora textúrát használt, és nem volt megageometria sem. Túlzottan nagy probléma nem lehetett.
(#803) darky@: Szidni azért nem kell, de valóban adhatott volna beállításokat a grafika menübe. Még ha autón detektálja, akkor is lehessen változtatni rajta.
Csak Bill állítja, hogy 640 kB elég. Amúgy RAM-ból sosem elég.
A megatextúrára szabni egy displacement mappot az már valóban overkill lett volna még a csúcskonfigoknak is. Normal map amúgy helyenként látható, mondjuk ez nem komolyabb eljárás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Rexcor
őstag
Sziasztok!
4800-as szériára van már valami textúra probléma javító? -
proof88
addikt
válasz ->Raizen<- #951 üzenetére
najó de itt nem a textúrák összeillesztésével van gond, amit megold a megatexture, hanem a poligonok szélei valamiért látszódnak :S driver probléma talán
-
Vistaboy
veterán
Köszi, de mivel alapvetően driver probléma van vele, anélkül is kinyom belőle a gépem 60 FPS-t, hogy szénné égetném a procimat és kétszer annyi villanyszámlát fizetnék. Igaz, párszor megakad, de erről nem az alapórajelen tekergő CPU tehet. Szerintem hiába húznám fel 4GHz-re, attól ugyanúgy akadozna.
Amúgy meg nVidia kártya tulajaként nyilván te is tudod, hogy azokkal kevesebb probléma van driver terén.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
->Raizen<-
veterán
válasz Vistaboy #986 üzenetére
Az a nagy probléma hogy ahány user annyi féle beállítás kell a játéknak hogy tökéletes legyen és így gyakorlatilag lehetetlen tanácsot adni.
"Akinek még mindig akadna az írja ezt a parancsikonba: +jobs_numThreads -2
0-nál nekem is akadt"Innentől kezdve elfogytam. Elhiszem hogy mindent próbáltál már.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #1016 üzenetére
Annyit nem kell várni szvsz. Elég megvárni, amíg az NV Kepler és az AMD GCN befut. Azok kezelik a virtuális memóriát, ezzel ki lehet venni a procit a textúrafrissítés folyamatából. A lassú streaming persze továbbra is probléma lesz. Arra az architekturális integrálás jelenthet majd megoldást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WongFeiHong #1026 üzenetére
Dehogynem. Az ID Tech 5 megatextúrázást és megageometriát használ. Ez az amitől ez a motor olyan értékes volt a Zenimaxnak. A probléma csak annyi, hogy a mai rendszerek felépítése nem ideális ezekhez az igényekhez. A megatextúrázáshoz egy közös rendszermemória illik, amit mind a CPU és a GPU elér. Ennek a feltételnek csak az Xbox 360 felel meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #1057 üzenetére
A konzolok esetében ez a fejlesztés nem olyan nagy probléma, mint a PC-n. Nem tart sokáig az adott motort egy fix hardverre rászabni. Még gyors is lehet. A PC-n az API-k olyan szoftveres korlátozást jelentenek, hogy sokat kell trükközni. Ez a konzolon nincs. Szimplán fix hardverre tudod szabni az egészet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
persil
nagyúr
Srácok nem tudjátok honnan a francból tudom letölteni a patch-et?
Mindenhol csak a leírása van, letöltési link sehol... -.-"
Amúgy nekem semmi bajom a sebességgel(stabil 60fps) és a grafikával sem, ráadásul semmilyen textúra hibám sincs, plusz még csak ki sem fagy a játék soha. Viszont a textúra streaming-elést(amikor fordulok a fostos homályos textúráknak kell vagy fél/1 másodperc, mire betöltődnek) nem bírom elviselni... Ráadásul instance-okban még szánalmasabb. Mutant bash tv konkrétan játszhatatlan.
És hiába próbálkoztam a cfg fájllal, ugyan javít sokat is, de még így SZÁNALMAS
66x szebb játékok nem csinálnak ilyet...Az lehet esetleg probléma, hogy csak 512mb ram van a kártyámon? 1440*900-hoz elégnek kell lennie. Minden más 2011-es játék tökéletesen megy, nem hiszem, hogy pont a rage-nek kell ezt a nyomorult streaming-elést csinálnia...
A patch javít ezen egyáltalán?
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Kr/\toS
senior tag
válasz Tommi000001 #1143 üzenetére
Már megjelenéskor ez a meghajtó volt fent nekem és nem volt gond. Egyedüli probléma hogy ha nagyon közel mész a tárgyakhoz látható a "kockás felosztás". Néha minimális "kék-szemét" probléma de csak néha.
Én annyit módosítottam nvidia inspetcorral az opengl módot magas minőségű renderelésre állítottam, ezzel szebbek lettek a fények.Nálam ilyen most:
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez streamingből eredő probléma, a motornak oda kellene töltenie a magasabb felbontású textúrákat. Gyakorlatilag beragad a legalsó streaming minőségen. A rendszer mindig az alacsony felbontású szutyok textúrákat húzza rá a környezetre, majd azokat váltja a látható területen élesre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
->Raizen<-
veterán
A skyrim szerintem minden idők legszebb játéka lesz pc-n biztos. Már a nem túl éles videókon is le akar mászni a képernyőn annyira szép. Az a motor dx9c alapokon nyugszik nem hinném hogy sok probléma lesz vele. Az a kérdés melyik oldalra optimalizálják jobban zöldek vagy a pirosak lesznek előnyben?
-
LeslieG Jr.
őstag
Szia!
Milyen textura hibára gondolsz? Látom neked is HD4xxx-es karid van. Ezek a hibák nem véletlenül villogó texturákat jelentenek és ocsmány lesz az egész játék töle?
Ha igen leírom hogy nálam, hogy javult meg a villogó textura probléma.
[ Szerkesztve ]
CM Centurion|Corsair VX550 550W|Asrock Z170 Pro4+Intel i5-6600K+CM Hyper 212 EVO|Kingston 2x8GB 2400MHz DDR4|Kingston HyperX 240GB SSD|Samsung 840 EVO 250GB SSD|WD 500GB 16MB SATA III|WD 1.5TB 64MB SATA II|WD 2TB RED 64MB SATAIII|ASUS R9 270 DirectCU 2GB|LG DVD-RW|Logitech MX510|
-
Recon666
Közösségépítő
Az a driver van fönt nekem is, vagy az a probléma, hogy bezabálja a videomemóriát a játék. Amúgy ha nem autózok, akkor 40fps körül megvan, a patch is fönt van.
A beállítás így néz ki:
1440x900
Vsync: off
AA: 16x
AF High
GPUT ranscode: Enabled
Texture cache: Large[ Szerkesztve ]
-
Rexcor
őstag
válasz LeslieG Jr. #1363 üzenetére
Na megcsináltam.A vibrálás megszűnt csak az a probléma hogy bizonyos tárgyaknak teljesen megszűnt a textúrájuk mint pl. a hegyeknek.
-
Vistaboy
veterán
Rájöttem, hogy mi a probléma forrása nálam! A CCC! Leszedtem a legújabb WHQL AMD meghajtót - azt hiszem, a 11.9-est -, de nem a full verziót, hanem ami csak magát a drivert tartalmazza. És lássatok csodát, a játék azóta nem akadozik!!!
Itt-ott néha villog a textúra, meg néha a hang is elakad, főleg ha mentett állást töltök vissza, DE LEGALÁBB MEGY VÉGRE!!!!
Holnapra várhatjátok a tesztet, kizárólag az én nézőpontomból, az alapján fogom értékelni, amin keresztülmentem azalatt a két hét alatt, mióta megkaptam a csomagot.
Tehát nem a szokásos PC teszt lesz, hanem személyes vélemény a játékról, minden hibát és előnyt felsorolva. Jelenleg éppen a Dead City felé kell vennem az irányt a defibrillátor fejlesztésért, reggel öt óra óta tolom. Nem tudom, mennyi van még belőle, és most el is kell mennem, de várhatóan ma végigviszem.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
szasanyi
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futás, futópályák
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- További aktív témák...
- Videokártya turi (AGP-PCI-E)
- MSI GeForce GTX 1070 8GB GDDR5 256bit (GTX 1070 GAMING X 8G)
- Videókártya felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés