- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sniper elite #72 üzenetére
Nem tudsz mellé HD 6870-et rakni. Azonos GPU kell a CF-hez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem túl lényeges az órajel a HD 6990-nél a 300 watt miatt agresszív PowerTune kell. Konkrétan maximális órajel lesz megadva, de azt szinte sosem fogja elérni a kártya AFR módban. Ellenben, AFR nélkül az egyik GPU felküldheti maximumba, így nem számít majd, hogy nem jól skálázódik a CF, mert az órajel ilyenkor sosem csökken le. Nyilván a 300 wattos limitet nem kötelező két GPU-val egységesen tartani. Akár az is lehetséges, hogy az egyiket a meghajtó hibernálja, és a másikra nyom minden erőt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ungarnhans #104 üzenetére
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a HD 6970-et kazánnak tartod, akkor a GTX 570 sem fog tetszeni. A fogyasztásuk ugyanannyi. Egy szinttel lejjebb gondolkodj, ha a hőmérséklet irritál.
Itt vannak egyébként hőképek:
HD 6950:
HD 6970:
GTX 570:Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A hőtérképnél hitelesebb dolog nincs, ha a hőt nézzük. Mi is csak azért nem mérünk hőmérsékletet, mert nem tudunk hőtérképet fényképezni. Amire képesek vagyunk az a szoftverből való kiolvasás, ami megbízhatatlan. Esetleg a lézeres hőmérő, de az sem az igazi.
Mert készítőnként más beállítások vannak. Mi úgy gondoljuk, hogy ezeket a kártyákat a gyártók a legkeményebb igénybevételekre tervezték, így adunk is nekik 8xAA-t és a többit.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én a felsőkategóriából HD 6950-et vennék. Az indoklás nagyon egyszerű. Ez fogyaszt a legkevesebbet. Nálam egy lélektani határ a 200 watt, és a HD 6950 alatta van. Ráadásul tudok játszani a PowerTune csúszkával.
(#307) Sz.Miki: A Volterra egy marhadrága csúcsminőségű digitális PWM. Ilyenre a HD 6950/6970-nél nincs szükség. A DrMos olcsóbban ellátja ugyanazt a feladatot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HD 6950 csak akkor van 200 watt felett, ha felnyomod a Powertune opciót +20%-ra. Alapbeállítás mellett 180-190 watt a fogyasztás. PowerTune -20%-nál pedig 150 watt alatt van a kártya. Ezek konkrét mérések. A másik három versenyző valóban 200 watt felett fogyaszt alapbeállítás mellett. A HD 6970 és a GTX 570 230-240, míg a GTX 580 270-280 watt körül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PowerColor már más hűtést alkalmaz. Nézz rá a gyártónál. Ha jól tudom, akkor a Sapphire most kivételesen lemondott az elsőségéről, így a gyártók már hozhatják a saját hűtésű megoldásokat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Whit3Rav3n #1155 üzenetére
Ha dropod van, akkor az nem a CPU vagy a GPU miatt keletkezik. Ott adathiány van, vagyis a memória válik a szűk keresztmetszetté.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz radi8tor #1161 üzenetére
Nem a lapozófájl az oka ennek. Az csak arra van, hogy ha nem fér bele a rendszer a memóriába, akkor van segítség a merevlemezen. Ettől mégy ugyanúgy előállhat olyan helyzet, ami nem várt akadást eredményez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha elindítasz egy folyamatot, akkor a driver még nem tudja, hogy az milyen folyamat, csak érzékeli. Ilyenkor felvált. Ha nem terhelődik a VGA, akkor levált. Ezek a váltások ms-os léptekben történnek, vagyis elhanyagolható hatása van a fogyasztásra.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Catalyst is olyan szoftver mint a GPU-Z. Egyébként az adatot ugyanonnan szerzik. Amit itt érdemes megjegyezni, hogy a hardver sokkal több minta alapján dolgozik, vagyis, amit te látsz értéket, az egy régi kiolvasás. Ha jól tudom, akkor a Cayman esetében a hardver 300-szor képes másodpercenként állapotot váltani, de ebből a szoftver csak két-három másodpercenként kér mintát. Lehetne valós idejű monitorozás is, csak az sokba kerülne a proci szintjén.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tom mi a problémátok a TDU 2-vel. A grafika szerintem korrekt. A 8xMSAA-t és az MLAA-t is ráraktam. Szerintem nincs ezzel gond.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #2101 üzenetére
Használj morfológikus szűrőt (MLAA). Azért van ott a driverben, hogy a recéket eltüntesse. Az MSAA meg jó a subpixel információkra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #3085 üzenetére
A DX11-es játékok közül az AMD 11-et csinált, míg az NV 3-at. Miért is nem csinál semmit az AMD?
Idén az NV egy játékot jelentett be, hogy TWIMTBP lesz, ami a Crysis 2. AMD Gaming Evolved cím a Total war: Shogun 2, a Dirt 3 és a Deus Ex: Human Revolution.
Ha ezek megjelennek akkor 14-4 arányban lesznek DX11-es játékok az AMD partnerprogramjának javára. Miért is nem veszik a fáradtságot, hogy megkeressék a fejlesztőket?[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #3096 üzenetére
A fejlesztői támogatás azt jelenti, hogy segítsd a fejlesztő munkáját, nem pedig azt, hogy rakd a saját termékeidet az élmezőnybe.
Ha a konkurenssel akarsz kibaszni, akkor azzal a piacnak ártasz a legjobban. Át fognak menni az emberek a konzolra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #3099 üzenetére
Nem hiszem, hogy érdekli őket az NV. Írnak egy gyors kódot, amit a fejlesztő úgy optimalizál az NV-re, ahogy akar.
Az viszont nem igaz, hogy az AMD nem dolgozik a támogatáson, ahogy állítottad. Sokkal több DX11-es játékon dolgoztak és dolgoznak, mint az NV. Ez a számokból is látszik. [link]Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #3109 üzenetére
Azért, hogy legyen a játékban DX11 támogatás. Ha az AMD nem írná meg a kódot, akkor nem lenne DX11-es kód benne. Simán kijönne a program DX9-re. Ennyire egyszerű.
Ha az AMD elkezd izmozni az NV-vel, akkor azt csak azért teszi, hogy visszavágjon a korábbi sértésekért. De ez nem jó a piacnak, mert ezzel csak csökken a PC-s játékok értéke. Egyre többen mennek majd konzolra.
Ne feled, hogy a gyártók így is új piacok után kutatnak idén, mert a VGA-k eladása már nem tartja el őket. Még egy kis csökkenés az eladásokban, és helyből jön az áremelés.Egyébként, hogy mi megy jobban azt definiálni kell. Megnézed a lapkamérethez mért teljesítményt, akkor az NV abban le van maradva. Ez már önmagában elég az AMD-nek, mert olcsóbban gyártja a termékeket, ugyanarra az árszintre. Elég megnézni a HD 6850-et, ami előállítási költségben ott van ahol a GTX 550 Ti lesz. A GTX 550 Ti viszont a HD 5770 ellen jön, mert a HD 6850 befoghatatlan. De ezt már annyiszor elmondtam, így felesleges ragozni.
Persze a VGA-piac a GPU-piac egy apró szelete. Itt jön az a probléma, amit szintén annyiszor elmondtam. A platformmal tudsz a GPU-piacon részt venni. Az NV nem kínálhat platformot, mert az Intel megvonta a licenszeket. Ez már látszik a részesedésben is. Az NV a piac harmadik szereplője és évről-évre kisebb a részesedésük. Az AMD lassan 10% előnnyel van a második helye, míg az Intel nagy fórral van az első helyen. Ez a fő gond, mert a piac legzsírosabb része az IGP. A többi szegmens nyereségben jelentéktelen az IGP-khez képest. És ez azért fontos, mert a piac a platform felé halad. Az NV a jelenlegi helyzettel nem is tud mit kezdeni. Erőlködhetnek, de a részesedésük csökken, mert nincs IGP-jük. Persze erre a problémára lesz megoldás a Maxwell, ami már nem VGA lesz, hanem egy APU, majd 2013 környékén. Persze ezt is leírtam már párszor. Az NV azért csinálja a kizárásokat mert megteheti. Mi bajuk lesz, úgy sem számít már a VGA-piac.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Parallel Nsight szerintem az EA-től van. A Bioware az EA tulajdona, vagyis gondolom az EA nem akarta megvenni az AMD debugerét is, így maradtak az NV megoldása mellett. Lényegében mindegy. Ugyanaz az AMD és az NV szoftvere is, szóval az eredményt ez nagyon nem befolyásolta. Az volt a különös, hogy ha a debugot az NV szoftvere csinálta, akkor ahhoz support is jár, vagyis adódik a kérdés, hogy az NV miért nem vette észre, hogy lassú a program futása.
(#3118) Cybertrone: Nem is kell, hogy érdekeljen a kisebb magméret. Ez nem neked jó, hanem a gyártónak. Te annyit profitálnál max, hogy a fogyasztás kisebb lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a print screen jó, akkor elsősorban a lehetőségek a monitorra, a kábelre és a kártya kimenetére korlátozódnak. Érdemes megnézni a kártya többi kimenetén is a képet, illetve másik kábellel kipróbálni, végül egy másik kijelző.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lethal Gene #6662 üzenetére
Ne viccelj már a GTX 480 nem ér 55k-t. Vannak annál korszerűbb sokkal kevesebbet fogyasztó VGA-k.
Például: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #7145 üzenetére
Nem biztos, hogy a mikroakadást az SLI vagy a CF okozza. Láthatod a mikroakadós topikban, hogy többeknek egy GPU-val van gondjuk. [link]
A leírások és az eltérő GPU-k alapján még a grafikus drivert sem lehet egyértelműen felelőssé tenni, sőt jó esély van arra, hogy nem a VGA okozza a problémát. Legvalószínűbb az alaplap-VGA kompatibilitási probléma, de van akinél szoftveres alapú volt a probléma és az Aero kikapcsolása megoldotta.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelenleg az az opció semmit sem jelent. Azt tulajdonképpen azért rakták a driverbe, hogy az NVIDIA ne tesszellálja annyira agyon a játékokat, hogy az 2-3 VGA-t kérjen. Az AMD ilyen esetben lazán le tudta volna korlátozni a tesszellálást. Ez amúgy nem feltétlenül jelent minőségben különbséget, mert a monitor pixeleket jelenít meg, és nem háromszögeket. Volt már írásunk, ahol ezzel játszottunk. Heaven tesszellálás 16 és 10 pixeles háromszögméret mellett. Látható, hogy hiába több az egyik képen a háromszögek száma a raszterizálás miatt ez nem jön át a végső képre.
Egyelőre az opció a jövőben sem lesz alkalmazva, mert nincs olyan játék, amin előrelépést jelentene. A PCGamesHardware kimérte a Crysis 2 esetében a tesszelláció/DX11 okozta lassulást. Látható, hogy a Geforce GTX 580 11%-ot, míg a Radeon HD 6970 12%-ot lassul az Extreme->Ultra preset váltástól. A jóslatokkal ellentétben nem öli meg a tesszellció Radeont, nem is érdemes ezt megváltoztatni. Nagyobb gyorsulás érhető el, ha a driverben engedélyezik a Crysis 2-re a rajzolási parancsok többszálú feldolgozását, ami valóban hiányzik a Catalystből erre a játékra. Na meg a CF optimalizáció teljesen hiányzik. Az AMD mérései szerint két GPU-val lassabb is lehet a játék, mint eggyel, erre jön egy CAP frissítés a következő héten, addig a CF kikapcsolását javasolja az AMD.
Persze, ha neked elég kisebb tesszelláció is, akkor manuálisan felülbírálhatod a beállítást. Ott a csúszka a driverben. AMD-féle optimalizálást ne várj, mert nem fog jönni, nincs is lényegi értelme, hiszen kb. ugyanannyit esnek Radeonok sebességben, mint a GeForce-ok.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD saját opcióitól a végső képminőség nem romolhat. Ez vonatkozik az optimized tesselationra is, csak ezzel az a baj jelenleg, hogy ha egy programhoz csinálnak tesszellációs optimalizációt, akkor ahhoz legalább két-három hónap kell, hiszen végig kell elemezni az összes modellt, hogy változik-e a pixelekre kivetített minőségük. Ha változik, akkor az optimalizáció nem jó. A Crysis 2 esetében nagyon sok munka lenne ez az egész, és ráadásul a Radeonok teljesítménye kb. ugyanannyit esik, mint a GeForce-oké. Sokkal inkább arra kell törekedni, hogy a programra engedélyezzék a többszálú feldolgozást.
A Witcher 2 nem éppen AFR barát játék. Gyorsul két GPU-val, de nem eléggé. Túl sok az adatcsere a képkockák számításakor. Ezt az AFR-re épülő SLI és CF technológiák nem szeretik. Nem hiszem, hogy ezen driverből lehetne javítani, amíg az alkalamzás ilyen, addig a skálázódás 50-60% körül lesz.
Az uber sampling helyett használj driverből morfológiai szűrőt. Ez elég jó kompromisszum. Próbáld ki.(#7262) Pietrosz: A mostani driverek egy processzorszálon dolgozzák fel a Crysis 2-re a rajzolási parancsokat. Ezen nyilván lehet változtatni. A GeForce-ok előnye abból származik, hogy a 270-es sorozat óta a driverek már általánosan támogatják ezt a funkciót. Az AMD még nem engedi általánosra, és egyéni optimalizálásokat ír a több szálas parancsfeldolgozást alkalmazó DX11-es játékokhoz. Tekintve, hogy még kevés az ilyen játék átlátható a szituáció, de a jövőben át kell térni az általános megvalósításra nekik is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz A.tessz #7265 üzenetére
Szerintem már a három GPU-s AFR is gáz. Nem a gyorsulással van a baj, mert gyorsul, de az input lag óriási. 3-way CF és SLI mellett akár 100 ms is eltelhet a beviteli eszközön észlelt parancs és annak látható eredménye között.
(#7266) Angel1981: A legtöbb játékban nincs különbség, de akad pár kivétel. Ott a 2 GB-os 10-20%-kal is gyorsabb lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #7275 üzenetére
Ez az input lag jelensége. Mindenki másképp érzékeny az input lagra, de 100 ms-ot a legtöbb ember már érzékel. Véleményem szerint két GPU-nál többet nem érdemes SLI-be vagy CF-be kötni. 3D mark rekordra jó, de többre nem. Nem rossz dolog az AFR technológia, de 3-4 GPU-val már több a baj vele, mint amennyit hozzátesz az élményhez.
2 GPU mellett nehezen érezhető az input lag. Az emberi agy 40-60 ms késést még nem képes észrevenni. 100 ms fölött érezhető a probléma, amihez elég 3 GPU. 4 GPU-val masszívan 100 ms fölött vagy, ami már nagyon gáz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A morfológiai szűrő nem olyan precíz, mint az ubersampling, de nem is lesz tőle akkora teljesítményesés. Nincs is baj az ubersamplinggal, mert veszett jó a képminősége, csak hát ennek túlzott az ára a sebességben. Ezért ajánlotta a morfológiai szűrőt, mert az hasonló minőséget ad kisebb teljesítményveszteség mellett.
(#7281) Landon: Lényegében a felbontást a rendereléshez megnégyszerezi. Ezzel az eredeti felbontásnál több információ keletkezik, majd azt a végül lekonvertálja a monitor felbontására. Ezért eszi ennyire a hardvert, mert Full HD-hez az ubersampling renderelés 7680x4320-ban történik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Whit3Rav3n #7286 üzenetére
Akkor rosszul számoltam, mert a függőleges és a vízszintes felbontást külön szoroztam meg. Köszi a helyesbítést. A lényeg, hogy a beállított felbontás meg lesz négyszerezve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Whit3Rav3n #7296 üzenetére
Erre már válaszolt régebben az AMD. Azt akarják, hogy a fejlesztők írjanak normális AA-t a játékhoz, ha már DX10/10.1/11-es a program. Akár adnak is MLAA-t, vagy optimalizált MSAA-t beépítésre tök ingyen. Szerintük az SSAA nem megoldás, mert csak a csúcskategóriás kártyákon futna az adott program, és az a piac 1% sincs. A piac 80%-a sosem vesz alsókategóriásnál drágább terméket. Az AMD szerint réteg nagysága miatt olyan megoldás kell, amit ők is élvezhetnek.
Az NVIDIA helyzete egyszerűbb számukra ez a réteg mindegy, mert még nincs hozzá hardverük, hogy lefedjék. Nekik az a jó, ha a fejlesztők nem raknak AA-t a-játékba, és akkor az SSAA, meg az ubersampling az egyetlen út. Ezzel a piac 80%-os játszótere az AMD Fusionnel elmehet a fenébe, mert kell a diszkrét VGA ... amolyan igenis fizess a látványért politika van, és ne elégedj meg a procis IGP-kkel.
Ez két ellentétes nézőpont, amit a piac alakított ki. Az AMD-nek az a célja, hogy a lehető legtöbb dolog legyen bekapcsolható Fusion procin, vagyis a játékokat agyon kell optimalizálni. Az NVIDIA nagyobb gépigényt akar, hogy meg se nyikkanjon a program IGP-s procin, ilyenkor ugyanis van esély arra, hogy a felhasználó beruház egy VGA-ra, az NV szemszögéből remélhetőleg GeForce-ba.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Whit3Rav3n #7313 üzenetére
[link] - 13 darab DX11-es játékot köszönhetsz a Gaming Evolvednek, míg a TWIMTBP programhoz 5 játék tartozik.
A következő két megjelenő DX11-es játék (Deus Ex: Human Revolution és F1 2011) is Gaming Evolved fejlesztés. Ennél többet hova fektessenek? Az már csak sztereotípia, hogy a "legtöbb nagy cím nvidia alatt jön ki". Ha a játékok minőségét nézzük, akkor zöld (ez a szín elméletben már jó játékot jelent ), azaz 75 pont felett kapott a Metacritics-en a Metro 2033 és a Crysis 2, azaz az NV felhozatalából 2 játék.
Az AMD Gaming Evolved programon belül 10 ilyen játék van: BattleForge, S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, DiRT 2, DiRT 3, F1 2010, Battlefield: Bad Company 2, Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar, Civilization V, Dragon Age 2, Total War: SHOGUN 2Ha az AMD belerakja a downsamplinget a driverbe, akkor azzal a fejlesztők akarata teljesül. Nem szabad engedni azt, hogy a driveres AA legyen a legtöbb játékra, mert a piac nem viselné el, ha magas gépigének lennének. Te három HD 6970-nek könnyen beszélsz, de a teljes szegmens 0,1%-a engedhet meg ilyet magának. Igenis a fejlesztő kérje el a gyártóktól a shaderes AA kódját. Kb. két tucat eljárást kínál az NV és az AMD az AA-ra. Mindegyik 10-20%-os sebességvesztés mellett működik, és nem negyedeli a sebességet, mint az SSAA.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem lesz CAP. Ha az autoexec fájlból kiszeded a PostMSAA beállítást, akkor 90% fölötti a skálázódás. Persze, ha akarsz a driverből AA-t rakni a játékba, akkor hagyd benne, mert a PostMSAA ezt teszi lehetővé. Ha nem használsz driveres AA-t, akkor nyugodtan lehet törölni, csak teher a motornak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest