Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    válasz zolee5016 #29124 üzenetére

    Kb ezt úgy írod mintha az lenne a célom hogy kilökjek másokat. Sose lökök ki csak úgy valakit szándékosan mert nyerni akarok. Olyanok szoktak előfordulni hogy nem az ideális íven megyek, és azért történik galiba, de ez is azért van mert kezdő vagyok. Vagy tapasztaltad volna direkt neki megyek valakinek hogy első legyek :F

  • Syrius XIX

    addikt

    válasz zolee5016 #29124 üzenetére

    Tökéletesen 1etértek! :K

    Ez pontosan az, amit én már X* leírtam! ;)

    Én még mindig optimista vagyok a tisztelt versenytársak felé és pont ezért indítok minden nap nyitott szeróval, mert bízom abban, hogy:

    "Ha valaki online játszik és főleg haverok között nem árt hátra,meg oldalra is figyelni.....mindenki játszani ül le nem tv-t-monitort bámulni....
    Ja és hiába jönnél mert az igaziba nem ugy van meg ilyesmi....persze hogy nem ,de ez itt a JÁTÉK öröméről kéne szóljon.Aztán csak megnyeri valaki....ahogy néha én is...."

    Az elsődleges cél a felhőtlen szórakozás, kikapcsolódás és az, h jól érezzük magunkat egymással ("értelmesen" töltsük el a játékra szánt időt, ha már 1* a gép elé ültünk és nem dolgozni akarunk éppen), abban a kis időben, amit játékra szántunk!

    Számomra (szóljatok, ha nem így van) nincs idegesítőbb annál, mikor pl.: 1 SPA akármivel menet a dombig tart és utána ücsöröghetsz X percet a semmiért!!! :N

    A PH-Team-be nincs feltétel. Aki akar jön! Általában ez úgy volt, ha elegen jelentkeztek rá, akkor ki lett írva a versenyidőpontja (ami nem feltétlen hétvége) kb. 18 - 19 óra magasságában és mentünk!

    Sok jelentkező esetén sem volt probléma, mert vagy én adtam szerót 1más után 2*, vagy 1*-re 2 szeró volt azonos időpontban és a játékosok voltak szétosztva 2 felé! Tömören ennyi! :K