- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- ASUS notebook topic
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
PROHARDVER!
''Akik szeretik a minőségi versenyjátékokat, azok jegyezzék meg a Race Driver One-t. A jelenleg még munkacímen futó autós őrület a Dirt-ből már jól ismert Neon-motorra épül, de a fejlesztők a törésmodellre további hónapokat szánnak, hogy a monitorunkon valóban élethűen törjenek a gépek. A Race Driver One-ban a Földet bejárva különféle versenyeken veszünk részt, tovább növelve ismertségünket, duzzasztva pénztárcánkat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zozzy
aktív tag
válasz cellpeti #1458 üzenetére
Egyet értek, tényleg nagyon szar az irányítás, MOMO-val tolom, és nem 3-4 óra, hanem 3-4 nap kellett, hogy megszokjam. De még mindig ott tartok, hogy szinte minden versenyt legkevesebb 3-szor újraindítok...
Amit viszont el kell ismerni: valóban gyönyörű a grafika, és sok türelemmel és próbálgatással azért a MOMO-t is be lehet lőni, hogy normálisan lehessen irányítani.
Ha már összehasonlításképp nemegyszer szóba került a Pro Street, akkor annyit azért hagy említsek meg én is, hogy ott közel ennyit nem kellett szenvednem az irányítás megtanulásával, és realisztikusabb is, mint a GRID-ben. (játszottam nem egy szimulátorral is, ennek tükrében mondom...) A motorháztető-nézet a másik, ami a Pro Streetben sokkal jobb. Követi ugyanis a kameramozgás a kanyarokat, így azok mindig míximálisan beláthatók.
Igaz, a GRID-ben meg benne van a belső nézet, amit oly régóta hiányolok a NFS-ekből, de azzal megintcsak az a gond, hogy igazán akkor használható, ha már betanultam a pályát.Ezeken kívül valóban nagyon jól sikerült a GRID, le a kalappal a készítők előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás, vagy multival kapcsolatos kérdések előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs