Hirdetés
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
ph A kínai netes áruházakból indult útjára az iGPSport, akiknek új csúcsmodellje a legkomolyabb készülékek között is megállja a helyét.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
palesz22
csendes tag
válasz freaghill #50853 üzenetére
Sziasztok,
lenne egy idevágó kérdésem: egy közeli ismerősöm venne egy első generációs Audi TT-t. Quattro-t és a 225 lovas 1.8 T motorral. Ismert ezeknek valamilyen gyermekbetegsége?
Ha jól emlékszem volt valami probléma a megjelenésnél a futómű stabilitásával, de azt javították utólag egy sebességre kiemelkedő szárnyal. Tudja valaki, hogy ez hogyan volt pontosan?
Ezen kívül bármilyen infót/tapasztalatot/tanácsot szívesen veszek a konkrét típussal, a quattro hajtással és az 1.8 T motorral kapcsolatban.Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz freaghill #50860 üzenetére
Hát mert el
b@sztamrontottam...
Szóval bocs!
De ha már így belepofáztam: váltóolajat elvileg nem kell cserélni modern manuális váltókban a váltó élettartamáig. De hogy ez mennyi, azt ugye mindenki döntse el maga. Én cserélnék (fogok is) 150-200 ezer környékén. Viszont érdemes odafigyelni az olajjal.[ Szerkesztve ]
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz bajnokpityu #50861 üzenetére
De mindegyik kapott valami visszahívással? Vagy csak egy bizonyos évjárat után?
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #51327 üzenetére
Ez milyen motor-váltó párosítás? Brutálisan hosszúnak tűnik az utolsó fokozat. Ha jól emlékszem ASD ötös váltó 150-nél forog 3ezeret. Ez meg 140-nél 2250-et...
Nekem kell egy ilyen!!![ Szerkesztve ]
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz VR6-Fan #51534 üzenetére
Golf II-ben még az 1.8 16V is durva lehet.
Eddig a legdurvább kettes, amivel mentem 1.9 TDI motoros volt, mondjuk csak kb 100-110 lóval. De már úgyis szedi a lábát rendesen...
Akkor VR6 helyett 1.8T lesz az erősítés?Ja és az első oldalon háromajtós van, de négy villanyablak gomb volt a középkonzolon...
TaaT: a Golf Limited-be szinte minden elérhető dolog széria volt, vagy lehetett rendelni. Tuti van olyan, amelyikben van ez is.
[ Szerkesztve ]
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz VR6-Fan #51543 üzenetére
Ez naggyon kemény. Nem tudtam, hogy erre is volt elektronika...
Egyébként vr6 tényleg sok van, de mondjuk 1.8T már nem biztos hogy akad ötnél több.
Nincs véletlenül egy galéria valahol a kocsiról? Szívesen megnézném. Cserébe küldök én is egyet komplett felújításról...Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz tomcsi23 #51681 üzenetére
Szeintem is valahol itt lesz az igazság valahol.
A TDI motorok nagyon jó hatásfokkal működnek, ami azt jelenti, hogy kevés a hulladékhőjük. Alapjáraton meg nagyon kevés. Szóval amikor 10 percig járatod alapjáraton, akkor az történik, hogy a motor nagyon lassan melegszik be és az üzemanyag kicsapódik a hideg henger falára, esetleg le is mossa az olajat...
Kis terheléssel kicsit nagyobb fordulaton járatva sokkal hamarabb fog bemelegedni a motor.De biztos van itt, aki nálam sokkal jobban ért ehhez, majd megmondja a tutit
Egyébként néhány típusban van izzítógyertyákból "kendácsolt" gyári melegítő a vízkörben.
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz VR6-Fan #51558 üzenetére
Hétvégén összeszedem a képeket, és megcsinálom az albumot. De mivel a kocsi nem az enyém, és más tollával nem illik ékeskedni, először megbeszélném a gazdájával is.
Viszont előrevetítem, hogy a motor ami benne van, az golf 2-ben ritkább mint a VR6. Lehet tippelni, hogy mi az!Találtam a tiedről pár képet találkozós albumokban, de csak előről és hátulról. Semmi belső meg ilyenek...
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
Ez szerintem csak az újabb motorokra igaz:
"Volkswagen - Papp László: A mai autókban a fűtés nem vízoldalról vezérelt, hanem levegőoldalról, ezért nem számít, ha a hideg motornál kikapcsoljuk a fűtést, ettől nem melegszik hamarabb."
Szerintem az 1.9 TDI-k még a vízkörről fűtenek. Egyébként ha jól értem, minden szaki rövid (1-2 perc) bemelegítést javasol és utána indulást.
[ Szerkesztve ]
Redmi 4x
-
-
palesz22
csendes tag
Azért ennek az átalakításnak is megvan (vagy inkább volt) a maga oka, de aztán félúton abbamaradt...
1.6 16V Lupo GTI 125 LE és 985 kg. És még az euro ncap négy csillagod is meglesz...
Egyébként az 1.4 TSI 170 lovas változata lenne az igazán vadállat egy ilyen kaszniban. De mondjuk golf 1-ben még nagyobbat ütneRedmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz VR6-Fan #51771 üzenetére
A legdurvább autó amivel mentem eddig, egy octavia RS kombi volt a 200 loval TFSI-vel. Úgy ment mint az állat, pedig az vagy másfél tonna. Iszonyat durva lenne egy g2-ben még tuning nélkül is
De az 1.7 SDI is király: elmondhatod, hogy csak neked van ilyen az országban...
tomcsi23: Ez durva. Amúgy se láttam még PD TDI-t kettesben, de hogy még 200 lovas is legyen
[ Szerkesztve ]
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
-
palesz22
csendes tag
válasz bitpork #52094 üzenetére
Hát én szeretem azt az oldalt. Szerintem tök hasznos, és eddig három autóm volt, és tökéletesen bejött az átlag.
Gondolj bele, egy gyakoribb típusnál (golf, passat vagy a Te esetedben az A6) akár millió kilométerből tud átlagolni. Persze ez nyilván átlagos vezetési stílushoz... Ha egy állat vagy, akkor úgyis mindegy mennyit fogyaszt a gépsárkányRedmi 4x
-
palesz22
csendes tag
Felmerült bennem pár kérdés:
- rakott/látott már valaki hat sebességes váltót dízel g3-ban?
- miben különbözik a 90 és 110 lovas TDI (komputer, adagoló, turbó...)?Jártas itt valaki ezekben témákban?
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
-
palesz22
csendes tag
Erről kinek mi a véleménye? Konkrétan a motorról és az Ibiza Cuprákról.
Lehet kéne vennem egy második autót, és elgondolkoztatott. Alapvetően Golf III-IV GTI-t szeretnék, de ez naggyon jó biznisznek tűnik...Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
Sziasztok!
Otthon van itt valaki a motorcserével kapcsolatos papírozás terén? Konkrétan arra gondolok, amikor nem a gyári motor kerül bele egy gépsárkányba. Milyen lehetőségek vannak, és mennyibe kerülnek?
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz MunezXBK #55606 üzenetére
Hát mivel ez itt Magyarország, szerintem a kérdés nem az, hogy lehet vagy nem, hanem hogy kinek kell és mennyit fizetni...
A legegyszerűbb lehetőség, amikor "elkorrodálódik" a motorszámod, és "motorkódos" lesz az autó. Csak akkor vele megegyező (szintén "elkorrodálódott") motorszámú motorra tudsz váltani. De én arra vagyok kíváncsi, hogy hogyan lehet lepapírozni például egy kettes golfot vr6-os motorral.Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz MunezXBK #55611 üzenetére
Így igaz. Nem volt, de most valahogy mégis van egy csomó, és rendszámuk is van. Extraként van egy csomó kettes TDI motorral is, amivel megint csak nem volt gyárilag. De ne érts félre, nem vitatkozni akarok, csak érdeklődöm, hátha valaki csinált már itt ilyet.
molnarpeter: igen, ez a rész működik, és még pár százezres se kell hozzá szerintem.
[ Szerkesztve ]
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
-
palesz22
csendes tag
válasz rob210 #56024 üzenetére
Szerintem két szélsőség a Te véleményed és az övé (mármint nepperűző). Értem én, hogy van néhány dci rönyó 300ezer felett, csak éppen van sok ami sose lesz. És egy autót nem feltétlenül a kényelme alapján kell megítélni.
Szereltél már rönyót? És valamilyen VW származékot? Mert én igen, és itt fűzném hozzá, hogy Renault Megane-om van (örököltem). De pénzt nem adnék érte, ha meg kellene venni!Na de nem akarok kötekedni, meg látom már lezárult a vita...
[ Szerkesztve ]
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
Mondom nekem is rönyóm van. Azzal is egyetértek, hogy kényelmesebb, mint a hasonló VW-k. Ez pont arra jó, hogy kényelmesen meg lehet benne várni a sárga angyalt
De ez már nagyon off, ízlésről amúgy is felesleges vitázni, szóval ne szennyezzük vele a totyikot...[ Szerkesztve ]
Redmi 4x
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Path of Exile (ARPG)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen