Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz beno92 #113183 üzenetére
Eléggé el van nyalva benne a vezérmű tengely. Jól nyomja a légszűrőbe.
Brumi:
A bejelölt sort nem tudja értelmezni az ECU. Mert ha már egyszer felgyorsult az indító motor, nem lassulhat vissza 200 fordulat alá. Szóval vagy akad az indítómotor, vagy valami nem kerek a motorfordulat jellel. Ami lehet jeladó vagy jeladó kerék hiba, kábeltörés...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz beno92 #160107 üzenetére
A pd fészek kritikus pontja az, ahol a tűzkarika felfekszik. Ha ott ki van kopva, nem keveredik az olaj az üzemanyaggal, egyszerűen a kompresszió szökik és hamar fekete lesz a gázolajszűrő a koromtól. Az üzemanyag csatonában max 7 bar nyomás van, a hengerben 25 fölött. A kormot, füstöt fogha bedolgozni az üzemanyagba. Van rá marófej, amivel az autón javítható a probléma.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz beno92 #163670 üzenetére
Az izztó relét lehet még kihúzni, hogy az se terhelje a rendszert, a másik a motorhőmérséklet jeladó kikötése, ilyankor azt gondolja a motorvezérlő, hogy -40 fok van. Ez is hozhatá változást a dologban, mert lehet, hogy csak ez az érzékelő bolondozik. Az utolsó dolog a felgyujtás előtt a gázolajszűrő és a tandempumpa közötti mindkét cső átlátszóra cserélése, hogy lássuk, mennyi buborékmegy be vagy jön ki, levegősödik-e a rendszer.
Ha ezek megvannak, akkor még egy szoftver frissítés jelenthet megoldást vagy hengerfej csere, vagy fel kell gyújtani és venni egy rendes autót.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz beno92 #163674 üzenetére
Volt itt valami ilyemi probléma és 2004 utáni szoftverrel nem csinálta. Csak a gyárival. Nem én csináltam a szoftveres dolgot, nem tudom hogy oldották meg, csak tudom, hogy nem mechanikai volt a megoldás, hanem szoftveres.
De az mindig pöccre indult, nem volt semmi dadogás, hezitálás, csak kicsit remegett, amíg el nem érte a 70 fokot a víz, utána nagyon finoman járt.
[ Szerkesztve ]
-
aLávaló
csendes tag
válasz beno92 #165319 üzenetére
Sajnos Golf esetében nem tudom mi a helyzet. Az évjárat(2012, 1.6 CR) és platform azonos Octaviámban nem volt DFM. Megúsztam a kuplung cserét 100e alatt anyagköltségben.
Igaz a szerelő előszőr kettős tömegűt kért aztán amikor szétszedte volt a meglepetés, hogy ez sima! -
molnarpeter
nagyúr
válasz beno92 #184021 üzenetére
2.0 CR TDI, 1.4 TSI szerintem. 1.6 dízelnél érzékenyebbek az injektorok, és ott kevésbé ajánlott az automata. Általánosságban 180-210k km tájékán van egy púp fenntartásban a vezérlés csere miatt, és 60 ezrenként DSG esetén az olajcsere picit megnyomja. EGR hiba dízelnél gyakori. Volt vezess.hu-n egy cikk Octavia mk3-ról, abban korrektül le volt írva asszem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen