Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
válasz HurricaNe #183456 üzenetére
Rozsda, első kerék mögött. A kettős tömegű 100eft(luk)+50eft a szerelés. A hajtókar csapágy se olcsó mutatvány.
Nézd meg körbe az ajtók és karosszéria találkozásánál nincs-e festék hiány.
Az ülésnek max a széle lehet oda. Nekem is ennyi körül van benne és az ülés szebb, mint amiket kevesebb kilométerrel hirdetnek.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
válasz HurricaNe #183461 üzenetére
Számold ki mennyibe kerülne a minden és nézd meg mit kapsz annyival több pénzért.
Amúgy nem olyan veszélyesek ezek. Tisztában kell lenni a drága részekkel, lendkerék, turbó, pd, BXE-nél csapágy. Más már nem megy szét.
Kavicsot bármelyik kaphat, nekem is emiatt kell fényezőhöz vinnem, akkor már a rozsdás részeket is megcsináltatom, kaptam is rá egy nagyjából 250eft-s ajánlatot.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
macilaci78
nagyúr
válasz HurricaNe #183456 üzenetére
390e km-rel a gyári kettőstömegű kuka, ha remeg.
Klímának nem dőlünk be, hogy csak egy tömítés, de nincs kedvem foglalkozni vele - tavasztól augusztusig.
Kb 25-30e km/év futása volt a kocsiban, tehát az elmúlt 1 évben volt féktárcsa és betét, lengőkar és szilent, kormánymű. Tippre a jelenlegi tulaj kiköltekezte már magát és még most sem jó a verda, így el akarja adni. Több, mint valószínű, hogy már van ajánlata az ismert és elhallgatott hibák javítására. Most olvasom tovább: itt-ott a rozsda már belemart, repedt szélvédő.
Nálam legutóbb kb 370e valós km-nél a gyári generátor (Valeo) adta meg magát, csere új Valeo-ra 100k+munkadíj. Lehet, ennek is előtte állsz még.Saccco: 850k vételár + kiglancolni az Octaviat kerül mondjuk 1,5 mFt-ba. Lehet nézni 1,5 mFt-ért is használt autót, ami esetleg ugyanúgy nem lesz költségmentes.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
rob210
nagyúr
válasz HurricaNe #186443 üzenetére
A menetet ritkábbra szokás fúrni a csavaron meg eleve ritkább, gyárilag.
A tőcsavarok 10.9 esek szoktak lenni, így nem a csavar hajlik törik, hanem kitépi a menetet a hengerfejből. Egy időben menetrögzítővel, csapágyragasztóval próbálkoztak, az kitolta a halál időpontját. De a biztos és végleges megoldás a feltágítás és ritka menet fúrása az aluba.
Ezen tudnám a legjobban szemléltetni, a ritka menet nagyobbat harap az anyagba,így nehezebben szakad ki.A szelepeket azért szerintem egy ilyen móka minden esetben megviseli és, jó ha csak a szelepeket. Én még ha járni is fog a motor javítás után, nem mernék vele hosszú útra menni. Ennek a szakszerű javítása a hengerfej le, szelepek csere szelepvezetők, etc etc.
Aki cserélte a vezérlést annak 1 év gart vállalnia kell a munkájára.
Ha ezen idő alatt típusismeret hiányában vezérlés kár keletkezik a kocsiban, ott mese nincs, bebukta aki csinálta. Én ezért sem szeretek ismeretlen típusokon vezérléstcserélni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HurricaNe #186896 üzenetére
BKD különc kicsit a 2.0 PD-k között, mivel nincs benne kiegyensúlyozó tengely, az olajpumpa régi fajta láncos, és a jobbféle elemek vannak benne. Hengerfej viszont első időkben hajlamos volt repedni, cikkszám alapján meg lehet saccolni, hogy még a kockázatosabb van-e rajta
Vezérlés dolgot sikerült megúszni szelep sérülés nélkül ezek szerint, kompresszió volt mérve? Indítózás közben ugrott szét, vagy hogyan történt?[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz HurricaNe #204440 üzenetére
Lenyomott kuplunggal indítod és állítod le?
A Sachs nem rossz minőségű, de inkább Luk-ot vettem volna. Korábban Sachs volt, de azt nem én szereltettem be. Ha nem titok mennyi az a nagyon jó ár? (1.9 PDTDi-be 98 volt a komplett Luk nekem.)
Ha hibás is a beszerelt, nem hiszem, hogy kétszer az lesz.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Assassin's Creed: Origins
- Diablo IV
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest