- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Gaming notebook topik
- iPad topik
- Milyen széket vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Sziasztok, próbálom egy ideje hozzáadni a bankszámlámat a PayPal fiókomhoz (Jelenleg már üzleti fiók, de mikor még sima volt akkor se engedte) ezzel az indokkal:
,,Sorry, that bank is already linked to the maximum number of PayPal accounts.''
Megnéztem a korábbi PayPal fiókjaimat, egyikhez se volt hozzáadva se a bankszámlám, se a bankkártyám szóval ezt nem igazán értem. Már írtam a supportnak 2 napja az ,,Email us" lehetőséggel, de semmi visszajelzés azóta. Emailt sem kaptam arról, hogy megkapták volna Elvileg 24 órán belül válaszolnak azt írták.
Valamit tehetek azon kívül, hogy várok a supportra? Köszi
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
aktív tag
Hali ismét
Az lenne a kérdésem, hogyha olyan hirdetésen keresztül vásárolok ebayen valamit ami mögött egy automatikus rendszer van (Pl automater.pl), akkor mennyi idő még PayPal ról "sikeresen" (Tőlem levonta) átmegy a pénz? Vagyis amíg a rendszer is érzékeli?
A PayPal tranzakciók közt az átutalás sikeresnek van jelezve, viszont az automater.pl oldalán azt írja, hogy a fizetésre vár a rendszer.
Ez csak abban az esetben áll fent mikor a PayPal egyenlegem használom. Amikor a hozzácsatolt kártyát akkor instant megy az egész. De ilyenkor nem
Remélem érthető
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Fecogame #38270 üzenetére
Attól függ, hogyan utalt. Amennyiben “Szolgáltatásért fizetek” -kel vissza hívhatja. Ennek az utalási módnak van egy bizonyos díja (X%), szóval a beérkezett összegbôl is láthatod. Például ha 2500 forintot beszéltetek meg, de kevesebb jött, mondjuk 2236 forint akkor már tudod is. Valahol írja is, csak már nem emlékszem merre, de gondolom a tranzakció adatainál.
Amennyiben sima utalásként küldte és nincs pluszban levont összeg, nem jogosult vásárlói védelemre, amin keresztül visszahívhatja a pénzt.
-
aktív tag
Visszatartott pénzek? Hali, az lenne a gondom, hogy sokszor vásárolok eBay -en. Tegyük fel van két PayPal fiókom, van "A" és "B". Amikor "A" PayPal ról fizettem a terméket az eladó késve kapta meg, nála Visszatartott pénzként jelent meg. Na de miért? Ezt egy ideig úgy kerültem meg, hogy az összeget elôbb "B" PayPalra utaltam és onnam fizettem ki. Ez jó is volt ma reggelig, mikoris beléptem a "B" számlára és látom, hogy a tegnap "A" számláról küldött pénzem Visszatartott állapotban van......
Ilyenkor mi legyen? Mivel ez a kerülôút is bukott
-
aktív tag
Igen elnézést, az egyik számla Személyes, a másik pedig Üzleti típusú. Igen tudok erről az X napos Visszatartásról az új eBay eladóknál, viszont nálam nem ez a gond. Amikor a "B" jelölésü számláról utaltam (Itt is ugyanúgy az egyenlegemet használva, mint az "A" számláról) az eladó egyből megkapta az összeget. Ezért is nem értem, mivel volt, hogy ugyanazon eladónál használtam mindkét PayPal fiókot utalásra így ténylegesen láttam, hogy melyik PP fiókról mennyi idő az utalás.
"A" számla az Üzleti, a "B" számla pedig a Személyes típusú
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Sziasztok, valaki megmondaná merre tekinthetem meg a fiókomra vonatkozó határokat?
A PayPal Help Centerjében ez volt, de én nem találtam ilyet semerre:
To see your sending limit:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click MyAccount at the top of the page.
3. Click View limits next to your PayPal balance.Igaz ez a Sending limitsre vonatkozik, és engem az érdekelne mennyit fogadhatok, de gondoltam mindenkettő ott lenne a View limits nél. Korábban megtaláltam ezt a menüt egy régebbi fiókomon, de most semmi.
Nem üzleti fiók, bankkártya és bankszámla nincs hozzákapcsolva, viszont a személyimet beküldte még az elején, mert egyből korlátozást kaptam ugyanis gyanús tevékenységet észleltek. Email és telefonszám megerősítve. Amennyiben már nincs ilyen View limits oldal, ezekből az adatokból meg lehet mondani, hogy körülbelül hány forintot fogadhatok?
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
És ha esetleg csatolnék hozzá kártyát, akkor mennyi lenne a limit?
A linkre kattintva engem a beállítások oldalára dob egyből és az URL erre változik:
https://www.paypal.com/myaccount/settings/Rányomtam, de semmi eddig nem látott lehetőség / beállítás nem került elő
Valamint, ha a kártyámat és a számlámat is lekorlátozta a PayPal rendszere, olyan értelemben, hogy túl sok sokszor adtam hozzá fiókokhoz így többhöz már nem lehet, ezesetben mit tehetek? (A korábbi fiókokból már eltávolítottam) Emailt régebben írtam, de semmi válasz. Megoldható telefonálás nélkül? Nem beszélek társalgási szinten angolul sajnos
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hali, szerintetek elérhető lesz valamikor Magyarországon is a PayPal Cash Card? Mi akadálya, hogy elérhető legyen? Elvégre minden MasterCard elfogadóhelyen működik
Köszi
-
aktív tag
Hali,
Lakcímigazolást kérnek tőlem. Elég, hogyha a bankszámlakivonatom azon részét küldöm csak be ahol látszik a nevem és a lakcímem vagy a teljes lapot le kell fotózni? Esetleg a teljes kivonatot? (A teljes számlakivonat 3 oldal)
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hali, attól, hogy a bankszámlám Type részéhez az van írva, hogy Checking attól még a rá elutalt összeg meg fog érkezni ugye? Várhatóan mennyi idő múlva lesz ellenőrzött a számla?
Valamint lehetséges, hogy a számlám és a kártyám korlátozása csak úgy fel lett oldva magától? Eddig (Erről korábban is írtam már) mindkettőre azt írta, hogy Túl sokszor lett már használva PayPal fiókokhoz ezért nem engedi. Mindkettő adatait jól adtam meg és egyből el lett fogadva.
-
-
aktív tag
válasz st3v3np3t3r #39488 üzenetére
Amennyiben tényleg a PayPaltól kaptad a levelet, akkor én 4-7 munkanapra tippelnék, abból ítélve, hogy én 3 napja várok, de egyenlőre semmi.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hali, üzleti PayPal létrehozásával kapcsolatban lennének kérdéseim.
1. Ugye a regisztrációnál meg kell adni az MCC kódot ami a tevékenységemet leirja, na de a helyzet, hogyha az eCommerce és a Software is leirja a tevékenységi körömet? Érdemesebb lenne az eCommerce -t választani? Számit ez nagyon valamit? Valamint a PayPal listáján (LINK) ahol felsorolja a választható lehetőségeket, mindkettő ami rámillene az a Sub-categories részben van és 3 számuk is van :/ Melyiket kellene megadnom? Sejtem az elsőt, vagyis a Subcategory számot, de jobbnak éreztem rákérdezni
2. Bármi szükséglet vagy tanács, ha Egyéni vállalkozóként akarok üzleti PayPal számlát nyitni? Van valami amire figyelnem kell?
3. Szükséges hozzá üzleti bankszámla? Vagy ezt nem ellenőrzik és tökéletes bármilyen számla?
4. A PayPal bankkártyának elfogad olyan kártyát is amin nem szerepel a nevem? Példáuál GRÁNIT MOST MasterCard?
Minden tanács érdekelne, köszi a segitséget
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
A kérdés nem rám vonatkozik, mert egy ismerősömnek kell, de sokkal egyszerűbb volt első szám, első személyben feltenni a kérdéseket.
Igen, alanyi adómentes az ismerős.
Azért ezt a kártyát választaná, mert az üzleti PayPal minél hamarabb kellene neki és a Gránit MOST kártyát azonnal postázzák, ellenben a többire várni kell 1-2 hetet. Számit valamit a kártya?
Rendben, akkor eCommerce lesz.
Gond adódhat a baráti pénzforgalomból? Rendben, akkor ezt kerülni fogja.
-
aktív tag
Köszi. Még az a gond akadt, hogy a rendszer nem akarja elfogadni a számlaszámomat.
A GRÁNIT Banknál van Digitális számlacsomagom.
A bankom nevével elvileg nincs baja (Ezt adtam meg: GRÁNIT Bank Zrt.)
Bankszámlaszámnak próbáltam a számlászámomat és úgy is, hogy a végére irok 8 darab 0át, hogy 24 karakteres legyen, de egyszersem fogadta el.
Hibaüzenetek:
Felül:
The information you entered is incorrect. Please check your information and try again.A bankszámlaszám alatt:
Check your account number and try again. -
aktív tag
Hali, a PayPal Express checkouttal lenne egy "kis" gondom.
Szóval a webshopomban a termékeknél és a kosárnál is található egy-egy PayPal Express gomb. Ha a vásárló PayPal fiókkal szeretne fizetni akkor minden okés. A gond ott van, mikor PayPal fiók használata nélkül, kizárólag a bankkártya adataikkal szeretnének fizetni.
Ugye ha rányomnak a PayPal Express gombra, két lehetőségnek kell lennie. Van ami a PayPal bejelentkezéshez kapcsolódik és lennie kellene egynek ami továbbvisz a bankkártya adatok megadásához. A gond az, hogy ez a gond nem mindig jelenik meg (Néha igen, néha nem), amikor nincs ott akkor egy Számla létrehozása / Create an Account gomb van helyette.
Hogyan kényszerithetném rá a PayPal rendszerét, hogy mindig mutassa azt a gombot? A webshop rendszerem ügyfélszolgálatával kétszer is beszéltem már, semmi eredmény. Van egy másik webshop is ami ugyanazt a webshop rendszert (Shopify) használja, mint az enyém és ahogy próbálgattam nála is fenn áll ez a dolog, hogy néha ott a gomb, néha nem. Mikor megjelenik a gomb, természetesen használható is, tesztként fizettem már saját magamnak és megkaptam az összeget.
Valami ötlet esetleg? Ha nincs, akkor merre kellene kapcsolatba lépnem a PayPal ügyfélszolgálatával, most, hogy a telefonos vonalaik bezártak a virus miatt?
A guest payments természetesen engedélyezve van a fiók beállitásaiban.
Köszi előre is
-
aktív tag
Igen, de nekem nem a OneTouch kell. Hanem, hogy a PayPal lehetőséged ad azoknak a vásárlóknak akiknek nincs PayPal fiókja és nem is akarnak, kizárólag bankkártyával fizetni. Legalábbis így kéne, ilyenkor megjelenne egy gomb a bejelentkezési lehetőség alatt, " Pay with bank transfer / credit várd". Erre van beállítás is, bekapcsoltam. Néha ott a gomb amivel tudok csak a bankkártyámmal (Teszteltem olyan böngészőben ami nem tudta, hogy van PayPal fiókom, tökéletesen működött), néha nincs és sajnos az utóbbi a gyakoribb.
Erre keresnék megoldást
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz donbig #39919 üzenetére
Szerintem is ennél összetettebb, mert egyik böngészőmben sincs blokkoló. Viszont csakis kizárólag a PCs Opera az amin mindig működik (A telefonos Operán, akárcsak minden más böngészőn, platformtól függetlenül vagy megjelenik, vagy nem)
Egy régebbi Stackoverflowos kérdésnél is találtam ilyet, hogy a kérdezőnek csakis Opera böngészőn keresztül volt problémamentes a PayPal Express fizetés kártyás fizetés szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
PayPal limitek
Hello, ma vettem észre, hogy az üzleti PayPal számlámról eltűntek a limitek, egyszerűen annyit ir a rendszer, hogy No limit. Nem úgy működik az egész, hogy van a 860k -s fogadási limit (Valahol ekörül, hirtelen nem tudom), és ha elérem akkor kér személyazonosság megerősitést, plusz üzleti számlánál vállalkozói okmányokat. Akkor nálam nem lesz, vagy miért oldódott fel minden limit? Kicsit furcsa számomra
Eddig csak az alap dolgok lettek megcsinálva
- Email, telefon megerősités
- Bankszámla és bankkártya hozzácsatolás és a kártya megerősitése[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Oh, azt hittem ide is a 2500 eurós limit van. Azért lepett meg, mert korábban már láttam a fiókban a limites oldalt és ott volt minden határ, de most eltűnt.
Igen, ezekeről a dokumentumokról tudtram, de nem lehet tudni, hogy mikor kérik őket? Mert eddig semmi értesités vagy email, igy pedig már a limitből se tudom kikövetkeztetni, mert ugye elvileg nincs.
A fiók Április 8adikán lett létrehozva, ma éjfél óta nem függeszti fel 21 napra a beérkező összegeket és eddig 140 bejövő tranzakció volt, ha ez számit valamit.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hello, más is tapasztalt már hasonlót?
A webshopomban egyre több vásárló panaszkodik rá, hogy a rendszer kétszer vonta le a kifizetett összeget, körülbelül 5ből 2 vásárló. Mi lehet a gond? Esetleg a PayPal rendszerének a hibája és nem az enyém?
-
aktív tag
A rendszer körülbelül 20 napja üzemel és azóta minden változatlan a PayPal rendszerében, az első hiba 3 napja volt. Nálam csak simán a PayPal Express Checkout van beállítva.
Nem, nem küldtek, de feltételezem a PayPal számlatörténetben látták (Ugye az pár nap mire a bank is elkönyveli és ők egyből szóltak). Én nem kaptam meg duplán az összegeket (Egy esetben nem is kaptam semmit, mert a vásárló bár végigment a fizetési folyamaton és a PayPal levonta tőle az összeget (Egyszer) én nem kaptam semmit és a webshop rendszere sem értesült a rendelésről), ezért nem tudok mit mondani a tranzakcióazonosítókról.
-
aktív tag
Én nem feltételeztem, hogy nálam lenne a hiba, szerintem biztos a PayPal rendszerében nem stimmel valami, csupán arról érdeklődtem, hogy másnál is előfordult-e hasonló.
Márpedig igaz, nálam semmi nyoma nincs, nála feltételezem van. Na de mindegy, ha nem oldódik meg pár napon belül magától (A pénzüket úgyis visszadja a bank vagy a PayPal pár órán belül mindig), majd irok nekik, hogy valami nem okés.
-
aktív tag
Én már biztosra mondanám, hogy a PayPal rendszere a hibás, többünknél is gondok vannak. A kártyás utalások gyakran meghiúsulnak (Pár perc múlva az összeg újra megjelenik a vásárlók számláján), a közvetlen (Szóval PayPal fiókból, PayPal fiókra és nem PayPal Payments Standardon keresztül) utalások akár kártyáról, akár egyenlegről egyszerűen csak késnek pár percet, az Activityben pedig kb fél óra után jelennek meg :/
-
aktív tag
A kapcsolódást a webshop rendszere végzi, nem én integráltam. Platform: Shopify, de mivel a Shopifyn kívül is előfordul a hiba én be tudtam annak, hogy nem tehetek ellene semmit, mert nem tőlem függ. A One Touchról fogalmam sincs.
Amint lesz időm írok nekik.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Köszönöm, de ezek akkor lennének érvényesek, ha a Shopify oldalán lenne a hiba, de itt világos, hogy hol van a gebasz
Amit te bemásoltál az arról szól, hogy nem tudják hozzákapcsolni a PayPal rendszerét a Shopifyval, nálam hozzá van, egyszerűen néha nem mennek végbe a kártyás egyenleget használó tranzakciók.
-
aktív tag
Hello, üzleti PayPal fiókkal kapcsolatban lennének kérdéseim.
Tegyük fel van egy üzleti PayPal fiókom. Meg van erősítve, hozzá van adva kártya, bankszámla és be van küldve minden dokumentum, a PayPal már elfogadta.
Mi történik, hogyha eltávolítom a bankszámlát és a bankkártyát is? Lesz valami gond? Felfüggeszthetik a fiókomat? Az eltávolítás után nem szeretnék hozzáadni más kártyát / számlát
Köszi
Szerkesztés:
Mellékes kérdés: Mi lesz ha szüneteltetem / megszüntetem a vállalkozói jogviszonyomat, mint egyéni vállalkozó? Az üzleti számlát ugyanúgy tudom majd használni igaz? Elvégre a PayPal arról nem értesül. Vagy tévedek?[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hali, ebben az esetben lenne esélyem visszakapni a pénzt?
1900 USDt utaltam F&F utalással, de az illető átbaszott, erről képem is van, hogy beszélgetésben bevallja, hogy az elejétől fogva erre ment (Ha nem pár országgal arrébb lakna, már kettétörtem volna pár dolgot a fején legszívesebben)
Jelenleg azzal fenyeget, hogy minden korábbi utalására (Összesen kb 50-100$ az utalások összértéke) caset nyit és hát mindenki tudja milyen a PayPal, az esetek több mint felében szarnak rá mit mond az eladó / fogadó fél és a vevőnek adnak igazat......
Szóval az 1900 USDt vissza tudom kapni valahogy és megakadályozni a jövőbeli chargeback próbálkozásait? Ha elküldöm a fotókat a PayPal supportnak foglalkoznak vele vagy szokás szerint szarnak az egészbe?
Köszi
-
aktív tag
Igen F&F = Friend/family, elnézést csak megszokás.
"Valamint adtál neki el és ő fizetett neked és azokat kérné vissza? Az mind kereskedelmi tranzakció volt (tőled levonták a jutalékot)?" A korábbi utalások, mind kereskedelmi tranzakciók voltak, szóval mindegyikre tud caset nyitni.
"Ha te tudod igazolni a PayPal felé hogy a megvett dolgot ekjuttad nek akkor miért is neki adnának igazat?" Hát, nem egy olyan esetről tudok ahol a vevő csak bemagyarázott valami légből kapott indokot és neki adtak igazat. Esetemben az igazolás lehetséges, de azért nem áll valami stabil lábakon. A korábbi tranzakciókkal proxykért fizetett és én csak egy felhasználónevet + egy jelszavat küldtem neki, semmi sem bizonyitja, hogy tényleg azt kapta amit kért
"Ha Ő küldött 1900USD-t így akkor miért baj ha a másik case-t nyitogat a többi utalásra?"
Én utaltam az 1900USDt, újra olvastam a korábban irt kommentem, de én nem látom ezt, hogy lehetett félreérteni, de még nemrég keltem szóval ki tudja Ez az utalás "Pénzküldés ismerősnek" tranzakció volt, szóval nincs vásárlói védelmem. -
aktív tag
Hello,
Annyi kérdésem lenne, hogy 2 PayPal számlámat véglegesen korlátozták. Ez még telefonálással vagy hasonlóval? Bár kezdem úgy érezni, hogy egy marék hangyába több értelem szorult, mint ezekbe, tekintve, hogy az egyik számlát azért tiltották ki, mert több, mint 20 PayPal caset kaptam pár napon belül. Igen köszönöm, engem vernek át és én leszek az akit kitiltanak, gratulálok A másik számla pedig nem az enyém, csak hozzáférésem volt és 100%, hogy ezért lett kitiltva, mert az a számla egyetlen PayPal case -t kapott, az is le lett zárva hónapokkal korábban.
Szóval ezt még meg lehetne oldani valahogy? Legalább a második számlát jó lenne megmenteni, mert azon pénz is van és nem is az enyém, az első / saját számlám annyira már nem érdekel, tekintve, hogy hála a PayPalnak már az egyenlege is mínuszba ment.....
Köszi
-
aktív tag
Hello, ez az 1800 eurós limit el lett törölve? Mivel az új PayPalomon bár bőven átléptem ezt a limitet, viszont semmi korlátozást nem kaptam. A fiók nincs megerősítve, egy megerősített bankkártya és egy telefonszám tartozik csak hozzá.
Régen minden számlámnál zárolták a számlát 1800 EUR fölött és jött az email, hogy küldjem be a dokumentumaimat. Most meg semmi
-
aktív tag
Igazából nem gond, csak érdeklődtem, mivel már megszoktam, hogy mindig akarnak valami verifikációt.
Köszi a választ.
Személyes fiók. Jelenleg csak 1 van, korábban korlátozták két számlám (1 üzleti + 1 személyes, arról szerintem írtam is ide korábban) és az emailjeik szerint azóta biztonsági kockázatként kezelnek.... Azelőtt még volt jópár számlám.
-
aktív tag
Áh már elegem van ebből a szolgáltatásból.....
Hello. Ugye most a COVID miatt nem nagyon van telefonos supportjuk. Legalább üzenetben el lehet írni ezeket?
Ha már úgy döntöttek, hogy egyetlen indok nélkül megint zárolják a fiókomat több százezerrel, legalább nyögjenek valamit vissza.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs