Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Worker

    aktív tag

    Sziasztok!

    Elég kezdő vagyok Paypal terén, de valószínűleg hamarosan aktívabban fogom használni, mint eddig, így szükségem lenne tapasztaltabbak segítségére.

    Amiket tudni szeretnék:

    1. Ha küldenek nekem pénzt, akkor gondolom "paymentet" kell kapnom. Azt elfogadva az összeg azonnal megjelenik a számlámon?

    2. Ha "money request"-et kapok, akkor ha rányomok a pay-re, akkor az aktuális egyenlegemről levonja a pénzt, és elküldi a "kérvényező" részére?

    3. Ha money requestnél úgy nyomok rá a pay-re, hogy nincs annyi pénz a paypal számlámon, akkor automatikusan leveszi majd a kártyámról/folyószámláról az összeget, vagy nem kell ilyesmitől félnem?

    4. A paypal egyenlegemen levő összeget hogyan tudom átküldeni a folyószámlámra, hogy aztán "kivehessem a kártyámról"?

    5. Ha valaki tudja az email-címemet és esetleg "megfejti a jelszavamat", fel tudja használni valamire a paypal accountomat akkor is, ha azon nincs egy fillér se? Ha igen, mit tudok tenni, hogy ilyen ne történhessen meg?

    Csak tapasztalt emberek válaszait várom a kérdéseimmel kapcsolatban, akik nem biztosak a válaszban, kérem ne vigyenek el rossz irányba!!!

    "To them... You're just a freak... Like me!" - Joker

  • Worker

    aktív tag

    válasz Winner_hun #4257 üzenetére

    Nagyon köszönöm a segítséget!!! :R

    Még egy kérdés a 3.-hoz kapcsolódóan:
    Le lehet azt valahogy "tiltani", hogy automatikusan levonódjon a számlámról a pénz, ha rábökök a pay-re?
    Olyan emberekkel is bizniszelek, akik lehet, hogy át akarnak b*szni, és "money request"-et küldenek payment helyett, aminél ugye ha rábökök a pay-re, akkor én fizetek Neki, ahelyett hogy fordítva történne meg a dolog... Persze észreveszem, hogy mit kapok, de mégis, 2 kattintás és lerepülhet a kártyámról a pénz, különösebb kérdés nélkül...