- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön a PC Gaming Show 2024
gp Alig több mint egy hét múlva jön az esemény, amelyen több tucat játék bemutatójára számíthatunk.
-
Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
ph A felskálázási eljárások támogatását egyszerűsítő rendszer a jövő lehetőségeire is gondolt.
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Surda- #19257 üzenetére
Többen írták hogy így jártak, a konverzió beállítás alaphelyzetre állt.
Mostanában változtak a böngészők, a Paypal belső programja, a biztonsági, hitelesítési engedélyek, ha nem cseréltél kártyát, akkor ezek is okozhatták. Célszerű újból végig futtatni egy frissítés után a beállítást. (Bár nálam nem váltott vissza és másnál sem.) -
Topikgazda
válasz Surda- #19826 üzenetére
Az MNB árfolyamot ne számold sehova, ez nem a magánszemélyeknek szóló árfolyam. Ha tudsz kártyát cserélni, itt a jó árfolyammal a Visa esetén számolhatsz,ők naponta frissitik, a Mastercard az drágábban vált. Néhányszor belinkeltük, hogy néhány bank miként számolja el a kártyás fizetéseket, a keresés feldobja, az Erste, az OTP, A Budapest bank, ezekre emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surda- #20274 üzenetére
Gearbest szabályai a vásárlástól való elállásról az elsődleges.
Szabályok
Exchange and Returns (Money Back Guarantee)
If when you receive your product(s), you are not completely satisfied you may return the items to us, within 45 days for refund. Returns will take approximately 5 working days for the process once the goods have arrived. The precise length depends on the payment provider used (e.g. PayPal, credit card company, etc). Items must be in their original packaging, all the original boxes must be intact and included, along with all packaging materials, manuals, blank warranty cards, plus all accessories and documents provided by the manufacturer.
Vásárló meggondolta magát. Az átvétel után 5 napja van.De! Az értéke miatt vámeljárásos, az ÁFÁ-t, vámeljárási díjat ki kell fizetni, hogy megkapd. Ha visszaküldöd ezeket nem kapod vissza, csak a vételárat a Gearbest-től.
A visszaküldési költséget 9300 Ft-ig a Paypal állja.Ez nem vita, ami a Paypal-t bevonná ebbe.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surda- #20279 üzenetére
Valahogy jelezni kell, hogy részt veszel ebben a promócióban, ez csak bevezetési teszt, még nem része a Paypal teljes kínálatának.
Ezt írja: I activate the Refunded Returns service for free and consent to the General Conditions of Use.
A kattintás után ezt látod:
You already benefit from the Refunded Returns service.
If you change your mind after shopping online with PayPal, in your country or around the world, your return shipping costs can be refunded on up to 12 separate purchases*. The service is free and we won’t charge you any fee. Simply relax and shop with peace of mind.Aktiválod ezt a szolgáltatást, ennyi. Legközelebb már csak a Request a refund-ra kattintasz, ha feladtad a visszaküldött árút.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surda- #25655 üzenetére
mennyi ideig van biztonságban a pénzem fizetésnél amíg ki nem fizeted.
180 nap a vásárlás napjától.
A két szó nem azt jelenti, hogy buktál valamit, talán ha elindítod a dispute-t akkor kiderül.
De a Payment az amikor egy webshop oldalán fizetsz, a Purchase pedig az eBay oldalán történő fizetés, a Summary oldalon a szavak után szerintem egyértelmű a megkülönböztetés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surda- #25782 üzenetére
Egy pici segítség,hogy mi a cég neve, mert azért azt megkérdezném, hogy a cég vásárlói védelmi szabályait igénybe véve és ott nem megegyezésre jutva kerültél a Paypal dispute indításig? Mert azért az is befolyásolhatja a Paypal döntését a claim-re áttérve.
Nincs hivatalos előírás.
Ott van a case oldalán hogy mikor kell reagálni, Resolution Center és a case Id-re kattintva látnod kellene, de ha 7 nap eltelt és nem reagál az eladó akkor mehetsz a claim-re. Az a lényeg hogy az indítástól számított 20 napon belül claim legyen, ha nem tudtok megegyezni. Akkor még várd meg a mai napot és holnap.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surda- #25784 üzenetére
Akkor ne várj, mehet a claim.
De általában, ha a vevő nem veszi át az árút, akkor a cégnek adnak igazat.
Nálad viszont a FEDEX aki hibázott, ha nem voltál otthon, akkor hogyan működik ez a szabályuk: Ha a küldemény kézbesítésének időpontjában a címzett nem érhető el, futárunk a kézbesítés megkísérléséről értesítést hagy, és jelzi a következő kézbesítési kísérlet várható idejét.
Természetesen megemlíteném a FEDEX Ügyfélszolgálatnak az értesítő nem hagyását ás kérném a kárpótlást.Most egyébként itt mi olvasható: A küldemény helyzetét a fedex.com oldalon is nyomon követheti.
A teljes lista alapján gondolom tudják, hogy mikor volt a 2. kézbesítési kísérlet.
Ui: Az összes pénzt tőlük hajtanám be.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surda- #25788 üzenetére
Nincs mit vesztened, menjen a claim, remélhetőleg megkapod a pénzed.
De:
Hát ezt nem igazán jól értelmezted akkor, nem csak a napot kell nézni.2016/08/22 - Hétfő
08:11 Átmenő A csomag készen áll a vámkezelésre
12:14 Nemzetközi küldemény átment a vámvizsgálaton - Import
13:57 A helyi FedEx kirendeltségen
15:43 Kézbesítési kivétel Helytelen cím
17:16 A helyi FedEx kirendeltségen
Emiatt -Helytelen cím- mivel nem volt kint a neved, nem történt 2 kézbesítés. Ha a címzett személy nem azonosítható az adott címen és ez így volt, van akkor a címzést helytelennek kell tekinteni a nemzetközi postai szolgáltatásról szóló törvény alapján és a posták , futárcégek ez alapján dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surda- #26655 üzenetére
És hol vásároltál?
De ha visszaolvasol többször foglalkoztunk vele az utóbbi napokban, ha nem lenne a fiókban az eltárolási lehetősége a beállításnak, akkor is vásárláskor neked kellene átállítani. Az a tárolás most nem működik mindenkinél, így te oldod meg a problémát, amíg nem hozzák helyre.
Tudsz a "hibáról" és annak megfelelően használod a fizetésre, ott a képernyőn konverzió kiírás a fizetés előtt, amíg azt látod neked kell kézzel átállítani, ha már nem fog előjönni az a kiírás, akkor sikerült "megjavítani".
A mérgelődés, gyalázkodás nem igen visz előre a megoldásban. Írd le nekiik, hogy te nem akarod kézi módszerrel állítani és ha az eBay-n fizettél nekik is írd meg.
Kérlek a megfelelő szóhasználatra hsz-ekben, köszönöm.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Villanyszerelés
- Okos Otthon / Smart Home
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Óvodások homokozója
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs