- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen SSD-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
[SoP] Mobilok után végre konzolokra tart a Nikki sorozat
gp Az Infinity Nikki néven érkező új játék egyelőre nem kapott megjelenési dátumot, a publikus tesztek az év végén érkeznek.
-
Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
ph Ezt Vaszilij Spak, az Orosz Föderáció ipari és kereskedelmi miniszterhelyettese jelentette be.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz #68216320 #40628 üzenetére
Segítség az Összefoglaló 6. PayPal pénzküldés másnak vásárlás ellenértékeként vagy barátnak, családtagnak pénzküldés.
Ha adtál hozzá bankkártyát akkor az a fizetési forrás, ilyenkor az egyenleget elfelejtheted.
A számla az nem pénzforrás.
Semmit nem kell feltölteni, semmit nem számolnak fel
Egy dologra figyelj, ha be van állítva a bankkártyához a banki váltás az a pénzküldésre nem vonatkozik, csak vásárlás esetén automatikus, neked kell kézileg átállítani, a leírás végén látod hogy miként kell.
Ha kereskedelmi tranzakcióként küldöd akkor jutalékot vonnak attól aki kapja, tehát nem 89 €-t fog kapni, ez az ő költsége nem a tied. (92,49 € bruttóból lesz 89 €)
Ha személyes tranzakcióként küldöd és neki, akkor nincs díja, EU-n belül € küldése díjtalan.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #68216320 #46550 üzenetére
Van az a rész amikor azt kell megerősíteni hogy ember vagy nem robot (captcha), azt a képernyőt látod? És szoktak sms megerősítő kódot is kérn azt is látod?
A segítség az lenne hogy hívd őket vagy kérj visszahívást Twitteren vagy FB-n, a magyar nyelvű felületeken nem mindig jók a csatoló linkek. -
Topikgazda
válasz #68216320 #46552 üzenetére
Pedig akkor a captcha oldalt nem jeleníti meg neked amiben be akarsz lépni.
Erről lenne szó:A másik meg ilyesmi
Ha telefonszám gond lehet akkor fel kell hívni őket és tisztázni a problémát.
Vagy böngészőben szétnézni, mondjuk felugró ablak beállítása, vagy telefonon az üzenet spam-nek van véve.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #68216320 #46555 üzenetére
Az a hiba üzenet az első kép nem jelölése esetén érkezik.
A böngészőkben mostanában alapból tiltott a felugró ablak, külön kell engedélyezni.
A mobil appnál is szükséges igazolnod hogy ember vagy és kellhet az sms is.
A PayPal rendszere nem szereti a VPN-t, az inkognitó mód sem célszerű ha nem nyilvános elérésről van szó, hanem arról amit addig is használtál.Pedig van elérhetőség, de akkor az Összefoglalóból:
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #68216320 #46557 üzenetére
Ha te így adtad meg az új számot: (+36 06 xxx ... akkor az nem jó
A telefonszámokra amit írsz problémát az csak nálad van úgy, nekem normálisan működik. Nincs semmi bug vagy probléma a rendszerükkel.
Nem tesz 06-t az eredeti számhoz, az van eltárolva amit a felajánlott ország kód után írtál be és arra is megy az sms.
Az előző hozzászólásomban levő második képen a kiírás az tényleg 06, de ez nem a telefonszám adathoz tartozik, csak képernyő kép, ez köszönhető a rájuk kényszerített magyarítás egyik mellékhatásának.
Fel kell venni az új számot, azután azt megtenni elsődlegesnek, majd törölni a régi számot. Ennyi a titok, a sorrend fontos. Egyébként ha felhívod őket mert te nem tudod az új számot beállítani, a régit törölni akkor tudnak segíteni.
Most ránéztem normálisan működik minden.Nálam ez van a belépésnél, mint látod nincs 06.
Nekem Telekom számok vannak elsődleges és másodlagos telefonnak megadva és itt sincs 06, 3* az 30.
A két szám elsődlegességét egyszerűen lehet cserélni a Change linken.Telefonszámot meg ami pl Telekom így kell megadni, értelemszerűen a 30 a szolgáltató azonosító és azután a telefonszám, ha ez nem 06-al kezdődik akkor itt sincs.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #68216320 #46559 üzenetére
Nem kellett volna ennyit írni és nem kellett volna túl gondolnod a dolgot.
A lényeg az hogy kipróbáltam és normálisan működik. Nálad van valami speciális probléma az okát nem tudom és ezért írtam néhány tapasztalatot, de semmiféle személyes kompetencia hiányra nem tettem utalást, ezért kérlek ne minősíts nekem olyan dolgokat amelyeket nem írtam és nem is gondoltam. Köszönöm.De látom a képeket és tényleg nem értem.
Van egy mobil telefonszám ami elsődleges és van egy tartalék. A képen látható elsődleges az nem a régi szám mert azt törölted.
Ha itt a másikat választod akkor megkapod az sms-t, illetve ha ez az elsődleges az aktuális arra is megkapod az sms-t de a másik, a törölt régi telefonszámra? Ha az a telefon elérhető akkor a kapott kódot megadva mi történik?A többi sem egészen fedi le amit én írtam, no mindegy.
De csak az 1. pontodhoz idézem amit te írtál és ha ezt szerinted nem úgy lehet olvasni hogy te így adtad meg az adatokat akkor tekintsd tárgytalanak amit erre reagáltam.
a 06 tagot is, miközben +36-al lett rögzitve. (+36 06 xxx ...)
De akkor hogy egyértelmű legyen az idézett hibaüzenet amit linkeltélaz akkor jön elő amikor ezen az oldalon nem jelölöd az hogy nem vagy robot.
Köze nincs a telefonszámhoz.
Lényeg az hogy fel kell hívnod a telefonos ügyfélszolgálatot és segítséget kell kérned, mert van egy speciális problémád. Nálad nem működik a telefonszámos téma annak ellenére hogy másnál meg igen.
[ Szerkesztve ]
-
slice14
veterán
válasz #68216320 #46559 üzenetére
Email cím / jelszó párossal (+ 2FA) be tudsz lépni?
Állíts be egy authenticator alkalmazást (pl MS Authenticator). Én az sms lehetőséget csak másodlagosként használom. Tudom ez nem megoldás a problémádra, mert a telefonszámos azonosítás azért egy másodlagos azonosításnak jó lehet ha valami miatt az authenticator nem érhető el.Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
Topikgazda
válasz #68216320 #46563 üzenetére
Tényleg nem értelek.
A hibaüzenet a robotos kérdéshez tartozik. Az általában előbb jön mint a telefonszám téma.De akkor csak erre válaszolj.
Az sms- megkapod a régi számtóra vagy egyáltalán nem kapsz sms-t. Eddig azt írtad hogy a régi számra megy az sms. Mert sms-t nem kapsz az teljesen más dolog.
Akkor ellenőrizd a telefont hogy nem veszi-e spamnak az üzenetet, mert 30-as Telekom számokra jön az sms a a +36305555526 számról.
Nálam így van kiírva a 2 lépcsős-nélde az így megadottra küldik az smst,
mert az a kiírás nem befolyásol semmit.
A biztonsági kérdéseknél meg az eltároltat lehet változtatni, azt nem adja fel hogy mit választottál eredetileg.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #68216320 #46567 üzenetére
Értem.
Javaslatom a következő lenne.
1. számítógép böngésző belépés (Firefox-ot javaslom) és angol nyelvre állítás. Elsődleges telefon szám átváltása a régiről az újra, hogy a régi maradjon még a rendszerben, lehet hogy megjavul.
2. Ha nem megy a dolog akkor telefonálni nekik hogy az új számot szeretnéd használni, de az értesítő sms a régire érkezik és ennek megoldásához kérsz segítséget.Én Firefox-ot és angol nyelvű PayPal-t használok, ott minden működik nálam, megnéztem a mobil app-ot és ott is minden működik, persze az magyar az Android miatt, de mivel korlátozott funkciói vannak azt nem szívesen és ritkán használom.
[ Szerkesztve ]
-
#68216320
törölt tag
válasz #68216320 #46567 üzenetére
Még annyi, hogy az új számra akkor kapok SMS-t, amikor például a kétlépcsős azonosításnál felviszem. Ekkor küld egy kódot és azt megadva tárolja a számot hozzá.
Mondjuk itt is az a probléma, hogy másodlagosnak. Ha két számot viszek fel kétlépcsős azonosításhoz, akkor mindkettő másodlagos lesz.
Az aktiválás csak újra küld egy SMS kódot, amit megadva minden ugyanolyan marad.
[kép] - itt egy szám van rögzítve másodlagosnak, mert elsődlegesnek nem tudomA lényeg, hogy technikailag mindkét számra tudok kapni SMS-t.
Viszont a régi szám kitörlésével, a belépéskor meg sem jelenik az ablak, amiben jelzi, hogy a +36 xxxxx számra fog küldeni SMS-t. Azonnal a hiba jön.
Visszaírva a régi számot, tök mindegy, hogy elsődleges vagy másodlagos, már megjelenik az ablak belépéskor, hogy küldeni fog SMS-t és a régi számot jelzi és oda is megy.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen okostelefont vegyek?
- C&C: Generals
- Óra topik
- E-roller topik
- Ukrajnai háború
- Eredeti játékok OFF topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- iPhone topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen