Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz dani0113 #18398 üzenetére
Én egy más nevén lévő CIB számláról utaltam, átjött. De fent, az Összefoglalóban nézd meg a TopUp Instantlyről írt anyagot. Inkább azt a módszert javaslom, gyorsabb és nincs név mizéria.
Megjegyzés: Mert több utalást is várok a kártyára.... Ez hogy jön ide ha a paypal transzfer Id-et használod az az Paypal egyenlegre megy. -
Topikgazda
válasz dani0113 #18400 üzenetére
Ugye már írtuk, hogy 3-4 banki munkanap normál esetben is és ha jól lettek megadva az adatok. Annyiszor leírtam már, hogy a banki GIRO rendszer számlaszámokkal azonosít, soha nem mozgatják az ügyfelek személyes adatait. Ha van fogadó számla, akkor szó nélkül könyvel, ember nem is látja. Egy csomó törvény tiltja a név szerinti azonosítást és nem postautalványról van szó.
Egy kérdés: hány számlát tudsz hozzárendelni a Paypal fiókodhoz?
Honnan tudnák például a számlatulajdonos nevét, ha meg sem kell adni?
Ha te hiszel a helpekben, meg a akármilyen elavult leírásokban szereplő név hasonlítgatásnak akkor tegyed.
De a Topup esetén miért nem a neved a traszfer ID? A Paypal banki könyvelő rendszere azt veti össze az Paypal e-mail cím azonosítóddal és úgy teszi az egyenlegre.
Én minden, nem a saját számlámról jött pénzt a megfelelő időben megkaptam.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dani0113 #18407 üzenetére
Ami fontos, hogy a leírás, közlemény rovatban csak a transfer id-legyen és pontosan, a számlaszám egyezzen.
A Bofa vagy nélküle a Paypal, csak neked azonosító, hogy kinek küldted, ha azt írod, hogy kis muki, akkor sincs gond, azt fogod a banki számlatörténetben látni.
Én mindig ezzel a névvel küldöm: PAYPAL PTE LTD.
A BOFA = Beneficiary name, ha nem muszáj úgy írok, hogy ne legyen szó ismétlés.[ Szerkesztve ]
-
Phvhun
őstag
válasz dani0113 #18456 üzenetére
Ha fontos akkor hívd fel őket, mert email-ben huza vona lesz.
Más: Most küldtem instant top up-al pénzt paypalomra, mikorra számíthatok rá hogy meg is érkezik? OTP-nél vagyok, és annyi furaság van hogy a közlemény rublikába hozzácsapott az elejére két betűt, tehát ilyen lett: "EB 1234...", ez probléma lesz?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dani0113 #18460 üzenetére
A keddit már megtudod nézni a számlatörténetben, ott van-e a közleményben az EB?
Ha tényleg azzal küldi el azt akkor jelezni kell az OTP-nek, mert nem normális, hogy oda ők beírnak valamit, amit az ügyfél nem is akar.
A szolgáltatók is általában csak az azonosító kódokat kérik, az OTP ezen hülyesége miatt, nem tudják automatikusan könyvelni, kézileg kell megkeresni, könyvelni.Nem fognak írni. De a Trustpaynak van egy sablonja, ha azt kitöltöd és beírod hogy a bank hibája miatt a közleménybe bekerült az EB, megkeresik és könyvelik. Amit nem tudnak lekönyvelni, azt minden hét keddjén visszautalják a küldő számlára.
Egyedül az OTP az aki engedély nélkül írogat a közlemény rovatba.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dani0113 #18467 üzenetére
Nem igazán kellett volna a névvel mit kezdeni ők sem azt nézik. Elég lett volna valami ilyesmi, régebben írtam.
írd le hogy az augusztus valahányadikan indított withdraw nem érkezett meg, Add meg a Withdraw Funds to Bank Account (Unique Transaction ID utáni kód sort és és az összeget.Azon linken lehet az üzenethez képet feltenni, még nem próbáltam azt a bankos withdraw részt?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dani0113 #18469 üzenetére
Ugyanaz a téma, mert így van írva Add/Withdraw funds, hozzáadni / levenni pénzt, csak nincs széthúzva a szöveg. Én ide írtam, csak közben mégis megérkezett és tárgytalan lett az egész. A linkelt képpel nem próbálkoztam, lehet, hogy nem nyithatnak meg képet az e-mailekben. Egyik banki biztonság szabály.
-
Topikgazda
válasz dani0113 #18482 üzenetére
IntelKiller7 (#18481) Csak bankszámlára lehet küldeni!
Az automatikus válaszban nem írtak határidőt?
Semmi sem tiltja hogy küldj azon a probléma jelentő e-mail oldalon egy újabbat, benne a tranzakció adatok, honnan-hova, mennyi pénz, mikor, és egy kérdés, hogy mi van vele, megkérni őket, ha tudják könyveljék le az egyenlegedre, kép linket, semmilyen linket ne tegyél bele.
Előtte ellenőrizni az egyenleget, nem-e megkaptad, a küldő számláját, esetleg visszaküldték.[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
válasz dani0113 #19738 üzenetére
Igen a teljes bankszámla szám kell megadhatod a 8db 0 is lehet, hogy nem kéri de min1.
Utaláshoz meg kértem az OTP-től egy virtuális bank kártyát amire akkor teszem át a pénzt amikor vásárolni szeretnék.
Igen ingyenes de gondolom van egy ide oda utalás ellenőrzés végett 400 Ft[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Topikgazda
válasz dani0113 #25966 üzenetére
Akkor inkább holnap próbáld már meg, a takarékszövetkezetek mintha lekapcsolnának hétvégére, és nem kellenek a kötőjelek és az uccsó 8 db 0-át is lehagyhatod. Emlékeim szerint másnak is volt ilyen problémája.
A K&H-val meg az & jel amit nem fogad el, jön a hibaüzenet (K és H, az már jó)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dani0113 #41442 üzenetére
Mivel már leigazoltad magad és ha hozzáadsz egy bankkártyát akkor úgymond igazolt fiókod lesz ahol nincs limit, ritkább lesz a pénzmozgás ellenőrzése. Ha viszont személyes tranzakciók jönnek folyamatosan és ezeknél arra találnak utalást hogy ez inkább kereskedelmi tevékenységhez köthető, akkor mivel az felhasználói szerződésbe ütközik akkor gondod lehet. Pl. egy elégedetlen "vevő" felnyom náluk.
De most szerintem egy darabig nem lesz semmi problémád. -
Topikgazda
válasz dani0113 #44989 üzenetére
A bankod mindkét összeget zárolta, nem vonta le akkor történik levonás ha a kereskedő (PayPal) kezdeményezi az utalást, mert a pénz úgy megy a kereskedő bankja felé. Ha egy érvényes vásárlásod van akkor csak egy pénz megy el. A másiknál feloldják a zárolást.
Az üzletnél mennyi vásárlás van 1 vagy 2? Ha egy akkor az lesz amit írtam. Ha kettő akkor a másodikat sztornóztatni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen