Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz WiZARD #43012 üzenetére

    Nem védtem semmit, de nem önként vezették be ezt a díjat, ezért írtam hogy más is felszámolja. A mértéke ennyi.
    Ha a vevő visszaél a vásárlói védelemmel, akkor abban ő a sáros elsődlegesen. Lehet vitatni hogy jogos-e a PayPal eljárása ha a vevő becstelen és igénybe veszi a védelmet, de mi lenne a megoldás azonkívül hogy az eladók szerint ezt meg kellene szüntetni, a vevők szerint meg maradjon?
    Gondolom eljuttattad az igazolást feléjük, de ha eddig nem volt rá több napon keresztül reakció én a helyedben újból elküldeném hogy ez van, legyen már valami. és ha ezután sem akkor megint. Most például chat-felületen is elérhetőek, esetleg az gyorsabb lenne a kapcsolatfelvételre, ha ők nem teszik meg akkor kezdeményezz te, mert én ezt tenném.

Új hozzászólás Aktív témák