- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
Hirdetés
-
Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
gp A készítők egy újabb gameplay részletet osztottak meg velünk a jövő hónapban érkező játékról.
-
Ilyen lesz a CMF Phone 1
ma Intenzív narancs színben és extra lehetőségeket kínáló hátlappal várható a Nothing almárkájának első modellje.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz MaxiScofield #35329 üzenetére
Nem egészen ez a topik a helye a hozzászólásodnak, hiába fizetsz PayPal-al. Lényeg az, hogy nem itt kellene játék oldalakról eszmecserét folytatni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz qamu74 #35331 üzenetére
Az hogy nem fér hozzá az illető az nála lévő probléma. Tisztázni kell hogy bejövő tételként ott van-e a fiókjában. Ha igen a bejövő tételsorra kattintva nyissa ki a bővebb tartalmat, lehet hogy ott van egy elfogadás link, gomb. Vagy vételárként küldted és vissza van tartva a pénz 21 napig a te vásárlói védelmed biztosítása érdekében, mert nincs még megfelelő eladó szintja a pénz azonnali megkapásához. Neked ezekhez nincs közöd.
Egy személynek max két fiók. Egy magán és egy üzleti, az üzleti adatokkal. Nem lehet két ugyanolyan típusú.
Kártyát sajátot szoktunk hozzáadni.
Az lehetetlen hogy elfelejtsd azt az e-mail címet ami a PayPal azonosítód, kaptál leveleket a vásárlásokról, ha meg van az e-mail cím, az elfelejtett jelszó opcióval lehet újat kérni.
A korlátozási értesítőben le van írva hogy mit tegyél, kivéve ha azért zárolták, mert a szerződési feltételeket a két azonos típusú fiókkal megsértetted.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz spammer #35340 üzenetére
Kártyával fizetsz az megy vissza arra a bankszámlára amihez a kártya tartozott. A bankod 30 napig tárolja azokat a tételeket amit nem tud lekönyvelni a visszaküldés előtt (bár ezt némelyik banki ügyintéző nem tudja), ha bemész és viszed az információkat akkor megtalálják a pénzed.
-
Topikgazda
válasz spammer #35344 üzenetére
Ez nem magyar fiókra vonatkozó help szöveg.
Azután a dátum után 5-6 nappal hogy megjött a refund pénz értesítés menj be a bankodba ahol a bankszámla volt
Nézd meg ezt a hozzászólást és ezt a hozzászólást a lényeg hogy mit kell csinálni[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz spammer #35346 üzenetére
A help eről szól: My PayPal Business Debit Mastercard Neked nem ilyen van. És a bankkártyára nem kerül vissza pénz, mivel az nem fogad pénzt, azzal csak fizetést tudsz indítani. Hiába ez a szöveg. A bankszámlának van kártyája. Az fogadja a a visszautalt pénzt.
Megy vissza a kereskedőnek. De a teendők a 35345-ben. És mielőtt kérdeznéd saját tapasztalat a megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MasterHUn #35353 üzenetére
A PayPal-ra pénz küldés az azonnali, ha elküldte akkor ott kell lenni egy bejövő, zöld betűs összegnek a PayPal számlatörténetedbe. Ez általában 1-2 mp. Az e-mail szokott néha pár percet késni, nem a pénz.
Nem tudom ez hol látod: a tranzakcióknál meg is jelent az ő "kifizetése" a státusza Paid.
Ha PayPal-on akkor megkaptad.
Így néz ki egy bejövő pénz tételsora, ha neked ilyened nincs csak az vevőd küldött valami e-mailt akkor kamu. Ha lenyitod akkor ott a Paid by ... szöveggel indul.A fentieket is figyelembe véve nem egészen értem a kérdéseidet.
Ha valaminek a vételáraként küldik akkor a vevőnek biztosítva van a 180 napos vásárlói védelem az eladás napjától. Így ha nem kapja meg, vagy valami más kifogás merül fel a pénz visszajár neki.
Ha nem volt még eladásod akkor a PayPal 21 napig nem enged a pénzhez hozzáférni a vásárlói védelem biztosítása érdekében, ez a bejövő pénznél írják is, ott a PayPal egyenlegen, de függőben van addig.
Ha barát, családtag módon küldte akkor azonnal hozzáférsz, és ott nincs vásárlói védelem annak aki küldte, hiszen nem vásárlás ellenértéke.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MasterHUn #35357 üzenetére
Nézd én nem tudok a PayPal magyarul, ha angolra állítod a felületet, akkor egyértelmű hogy mi micsoda.
Ha üzleti a fiókod akkor is a beérkező pénznek az egyenlegen látszódni kell, vagy annak hogy tovább küldve a bankszámládra.
Ne értsd félre, de ha üzleti tevékenységhez használod akkor előtte célszerű a feltételeket, a működést egy kicsit áttanulmányozni mert könnyen probléma fogsz ütközni. Üzleti fiók esetén egyértelmű hogy a vevőknek automatikusan jár a vásárlói védelem és a fogyasztóvédelmi szabályok is vonatkoznak. -
-
Topikgazda
válasz MasterHUn #35359 üzenetére
Elvileg meg az lehet mert ott néz ki így a számlatörténet, magán fiók esetén ilyesmi:
Ha magánfiók akkor az egyenlegen a pénznek ott kell lenni, nálad semmi Nincs utalás arra hogy később írják jóvá mert csekkel lett fizetve vagy valami ilyesmi? Ha tételsorra rákattintasz a bővebb információ nme magyarázza meg?
A bill from szöveg is zavar azt, a bill az számla lenne, ami fizetésre vár tőled. Nem neked fizettek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MasterHUn #35362 üzenetére
Mi az hogy nem vonnak le? Eladtál valamit köteles vagy jutalékot fizetni, a minimum 3,4%+90 Ft a bejövő pénzből. De a díj oszlopban mintha nem 0,00 lenne, vagy a bruttó azonos a nettóval?
Ha később teljesül azt írja a PayPal, nem egészen tiszta ez a 3 nap, csekk, banki utalás esetén 7-14 nap egyébként.
De üzleti fiók esetén csak ennyit tudok segíteni, több információm nincs[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MasterHUn #35368 üzenetére
Te küldtél neki számlát? (Pénz bekérőt) Ezt nem írtad eddig. pontosabban azt írtad, hogy a PayPal azonosítót kérte, arra ő pénzt tud küldeni. Send money és Pay for goods or Services, a végeredmény nem számla a vevőtől, hanem beérkező pénz. A vevők nem állítanak ki számlát. Csak az eladóknak van ilyen kötelezettségük.
A több PayPal-os kolléga kapott már így pénzt? Biztosak benne hogy ugyanaz a szituáció?
De az biztos hogy a legutóbbi eladásom esetén nem így működött a dolog, én pénzt kaptam. Bár 1 hét alatt sok minden megváltozik, bár ilyen változásról értesítést én nem kaptam. Szokott előtte szólni a PayPal.Azt hozzáteszem, hogy addig nem vagy köteles elküldeni a megvett dolgot, amíg nincs egyértelműen, kézzel foghatóan a pénz nálad. Értem ez alatt azt hogy a bankszámládon van a pénz, akár automatikusan, akár te személyesen küldöd ki a PayPal-ról a bankodhoz.
Így nyugodtan várjál, nem kell parázni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MasterHUn #35370 üzenetére
No ez egy kicsit rosszul néz ki, nem jó a számla tartalmi sorrend, fordítva van. Lényeg az hogy te kaptál számlát és ez így hülyeség. A Bill To: és Ship To: a vevői rész, ami felette van az az eladói, eleve ezt írja a sablon készítő: Your Business Information Edit
Ha te csináltad a számla sablon kitöltését akkor az nem jó így.Itt egy minta, Gipsz Jakab a vevő, annak adtam el az Akármi termék-et 5000 Ft-ért. (Most csináltam)
Érted az aggodalmamat?
Amikor belépsz a PayPal-ra akkor ebben a 35361 hsz-ben látható oldal képen a Summary menüpontra kattintva a jobb oldalon látod a bejövő összeg tételsorát? Ha arra a sorra rákattintasz ott nem írják hogy miért nincs még ott a pénz?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MasterHUn #35372 üzenetére
Ez nem fizetési mód probléma, háromféle fizetés van: pénz küldés termék eladásért vagy PayPal.Me-n keresztül pénz kapás termék eladásért vagy én küldök számlát amelyet egy termék eladásért tud kifizetni.
Ha barátilag küldök-kapok pénzt ott nem készül számla.
Egyszerű kérdés: a Summatry-nál ott van vagy nincs? Ha ott van akkor látnod kell hogy mi van a pénzzel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #35375 üzenetére
Igen, azt.
-
Topikgazda
válasz jjeahh #35383 üzenetére
Küldesz neki pénzbekérőt. Csak az e-mail címe kell és a PayPal-tól kapott e-mailben vana fizetési link amelyet kártyával kiegyenlíthet.
Send & Request (Küldés és kérelem)
Request (Igénylés)
Request payment from (Kifzetés igénylése innen: ) alá beírni az e-mail címét
Next (Tovább) gombra jön az összeg beírása amit kérsz, ha neki €-os a kártya és neked is fel van véve az €-os egyenleg akkor azt válaszd.
Beírod az összeget és azután a Request a Payment (Kifizetés igénylése) gombbal elküldöd.
Annyit vegyél figyelembe, hogy tőled a szokásos jutalékot lefogják vonni. -
Topikgazda
válasz qamu74 #35387 üzenetére
Mivel két magyar törvény is kötelezi őket az adatok bekérésére így feleslegesen dühöngsz, a bankjaink is 2019 március végéig újból be fogják kérni a személyi okmányok másolatait.
Évek óta törvényileg csak személyhez kötött és okmányokkal igazolt pénzügyi számlák lehetnek,, a PayPal is ide tartozik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MasterHUn #35390 üzenetére
Már többször leírtam, egy vevő nem készít számlát, pénzbekérőt. Amit megtaláltál azt mint eladó szoktuk csinálni. Az sem véletlen hogy felül mindig az eladó adatai vannak és alul a vevőé a fizetendő összeggel.
Azt is írtam hogy ha valakinek küldök pénzt rögtön kap egy értesítést és az egész tranzakció megjelenik nála is.
Pénzforrástól függően a pénz érkezhet később de akkor ezt a PayPal írja, egy olyan ajánlással, hogy csak akkor küldjem el terméket ha a pénz ténylegesen megérkezik.
Azt amit írsz azt jelenti hogy hülye a vevőd és neked kell pénzt küldeni neki.Lényeg az hogy ha megadod privátban a PP e-mail címedet küldök neked egy fiktív termékre 200 Ft vételárat, azután egyeztetünk, hogy nálad mi jelent meg és nálam mi jelent meg. A pénzt refundként díjmentesen visszaküldheted és hátrányod sem lesz, meg nekem sem lesz pénzhiány.
Azt is eljátszhatjuk hogy te készítesz számlát és elküldöd nekem, kifizetem és akkor is látjuk hogy mi fog történni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz alexembraced #35393 üzenetére
A PayPal mint fizetés lebonyolító cég biztosítja a vásárlói védelmet a felhasználóinak, nincs annak jelentősége hogy akinek megy a pénz az magánszemély vagy valami vállalkozás. Az a lényeg hogy vásárlás ellenértékeként menjen a pénz. Az Összefoglaló 6. PayPal pénzküldés másnak vásárlás ellenértékeként vagy barátnak, családtagnak pénzküldés leírásban látható a különbség is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz alexembraced #35402 üzenetére
Csinálsz kicsomagolási videót.
Valójában a vevő tud trükközni, az eladók vannak hátrányban. Mert bizony biztonsági kényszerből szoktunk csinálni mérleges becsomagolási videót és ha olyan a dolog akkor működési videót és képeket mindenről. Meg szájbarágós leírást a használatról, a macskát nem szárítjuk a mikrohullámú sütőben mert a macskára nem vállaltam garanciát.De ha nem azt kapod, akkor a PayPal-tól a pénzed visszakapod.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dudzsi #35406 üzenetére
Személyhez kell kötniük a PayPal számlát, ha ez nincs meg akkor szokott fennakadás lenni a pénzfogadással, de ezt is szokták írni.
Az biztos hogy szokott olyan lenni, hogy a pénz később lesz elérhető, mert mint írtam bankszámláról jön vagy csekkel fizet. Viszont a magyarra fordított oldalon még nem láttam ilyen tájékoztató szöveget, ezért gyanús nekem a magyar nyelvű oldal.
De ez most az egyenlegeden marad, mert arról fizettél.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dudzsi #35410 üzenetére
Ezt mondtam hogy nem jó a magyar oldal. Ebben a hozzászólásban az látszik hogy a refund a PayPal egyenlegre megy.
A most linkelt képeken meg az látszik, hogy kártyával fizettél, így nem lehetséges hogy az egyenlegre kerüljön vissza, mivel eredetileg kártya volt a pénzforrás, így odamegy a pénz. A függő (pending) meg azért, mert nem az eladó PP egyenlegéről vagy a bankkártyájáról küldi a pénzt. -
Topikgazda
válasz hugoagagyilo #35425 üzenetére
Ne a magyar nyelven használd. Állítsd vissza angolra és úgy próbáld. Szig két oldala, a lakcím kártya mellé szolgáltatói számla jó szokott lenni vagy a bankszámla kivonat első oldala ahol a neved és címed is látszik
-
Topikgazda
válasz hugoagagyilo #35427 üzenetére
Belépsz jobb felső sarok a Kijelentkezés előtt a fogaskerék ikon (Beállítások)
majd bal oldalt a Számlabeállítások, Nyelv részen válaszd az Magyar (Magyarország) helyett az English-t lépj ki és újból be aztán már angol lesz a felület.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Predator2 #35432 üzenetére
Nekem ugyanilyen van és tudok utalni. Megadod Netbankban az összeget és a megadott időtartamhoz nem nyúlsz, majd a jóváhagyó sms után megvárod az indulási idő kezdetét, ami 5 perc? A kártya aktivált?
De banki segítség kell esetleg, mert volt hogy nem aktiválták,
Bár ez a kártya májusban lejárt.
De törlöm a hsz-t a kártya adat miatt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #63390720 #35439 üzenetére
60 nap a lezárás. Mivel két PayPal regisztrációd lehet egy magán és egy üzleti a párhuzamos futás nem gond.
A zárást akkor kérd amikor már nem lesz pénzmozgás, mert ha valami gond lenne nem lesz lehetőséged a korrekcióra ha előtte kérted a zárást.
Ha megjön a pénz akkor tedd azt amit az Összefoglalóban írtam rendezd feléjük ha lenne tartozás és azután a close.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz b12gege #35435 üzenetére
Nincs lehetőség felülbíráltatni, mert ez egy korrekt döntés volt. Vagy visszaküldöd 5 munkanapon belül vagy ugrik a lehetőség.
Persze lehet írni ilyen témában is nekik, hogy nem értesz a döntéssel egyet és felsorolod az okokat, de nem valószínű hogy újból megvizsgálják és valamennyi rész refundot adnak meg, ami lehet hogy el sem fogja érni a 30€-t.Az sehol sem mentség hogy nem volt időm vele foglalkozni és több nappal, esetleg a reklamációra az eladó által megadott időn túl kezdjünk neki a közvetlen átvétel utáni esedékes probléma jelzésnek.
A fenyegetésben igaza van az eladónak, nem lehet, láttam már olyan esetet, hogy emiatt PayPal nem a vevő javára döntött és 2 hónapra korlátozta a fiók hozzáférés mivel megsértette a szerződési feltételeket a fenyegetőzéssel.
Egyébként is hogy akartál neki negatív értékelést adni? Az még élt az eBay-en? -
Topikgazda
válasz peterattila #35442 üzenetére
Nem lehet azt már aktívvá tenni, új vásárlás kell és azt megint Cancel, vagy hagyod.
-
Topikgazda
Pontosan, kezdetekben én is vártam az értékelést, volt aki a megérkezést sem igazolta le, aztán kiderült hogy nem sok értelme van ezen agyalnom.
Ez az alapkövetelmény ha ezt meg haladja valaki akkor megkapja pénzt várkozás nélkül:
Why your payments are held.
• You have been selling on eBay for less than 90 days
• You have an eBay feedback score fewer than 100 as a seller and have not yet established a record of good performance
• You have received fewer than 20 Detatiled Seller Ratings on eBay in the last 12 months or your eBay seller performance is below standard
• You have a high rate of customer disputes or a low eBay feedback percentage
• You have been a PayPal member for less than 6 months and have limited selling activity
• You have a sudden change in selling activities (e.g. suddenly selling expensive items, selling large numbers of items, etc.)
• You happen to be selling in a high risk category such as tickets, travel, gift vouchers, computers, electronics, mobile phones, etc.
Depending on the circumstances, paypal may set aside payments for a single transaction or for all payments to sellers who meet the criteria above.Ezt az alábbi szöveget többek szerint csak írják, nem veszik figyelembe, hiába a pozitív értékelést a vevő nem 48 óra és ha a nyomkövetésnél a kézbesítés is hiába látszik a 3 nap sem igaz.
How can I get the payments released before 21 days.
1. If your buyer leaves feedback (pos) then funds are normally released within 48 hours of that feedback being left.
2. If you decide to send an item trackable then you can add the tracking number to the details of the paypal transaction and funds are then released when the item shows as delivered + 3 days.Egy próbát megér, ha mindkettő rendelkezésre áll akkor azt megírni nekik valami kokrét utalással és kérni a pénzhez való hozzáférést.
Bár most ezt a szöveget kivették a Help-ből.What if I have met the criteria for release and the funds are still held.
The release of payments is not automatic before 21 days, so you need to email or phone paypal via "contact us" bottom of paypal pages with the transaction i.d's of the payments involved. State how you met the criteria for release of funds before 21 days eg feedback or a tracking numberAz Üzenet központon keresztül ezzel az űrlap opciókkal:
Összefoglaló, Tippek röviden, 5. Az Üzenetközpont (Message Center) elérése.Ha valóban él a dolog akkor hamarabb megkapod a pénzt és így a segítségeddel akkor másoknak is tudom javasolni ezt a módszert.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Eredeti játékok OFF topik
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Alkoholista nevelde
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- PlayStation 5 Slim (disc, Alza gari 2026.01.10-ig) + kiegészítők
- Ubisoft Avatar Frontiers of Pandora (PS5) - Limited Edition (bontatlan, fóliás)
- PlayStation 5 Pulse 3D Wireless (Alza gari 2026.01.10-ig)
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen