Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Flashget #32268 üzenetére

    Sajnos ez egyedi dolog az okára nem igazán van leírás. Ha végig próbálod az összes böngészős, Internetes dolgot.
    Az alap funkciók a gyorslinkekkel -Összefoglaló, Tippek röviden 2. pont- elérhetőek.
    Egy alap, tiszta helyzetet csinálni és úgy megpróbálni hogy működik-e.
    Ami szóba jöhet.
    Ne legyen reklámblokkoló, anonim böngésző mód, privát mód, VPN használva, követés elleni védelem, felugró ablak legyen engedélyezve, a tanúsítványoknál automatikus válasz. Ideiglenesen legyen kikapcsolva a veszélyes és félrevezető tartalom blokkolása, ezenkívül az oldal fordító is a böngészőben legyen kikapcsolva
    Ezek után törölni az összes PayPal sütit, a böngésző gyorsító tárat majd ezután újra indítani a böngészőt és azután belépni.
    Ha ezek ellenére sem működik, akkor kénytelen leszel írni nekik, hogy nézzenek már rá a fiókodra, mert a a webes felületről X böngészőből nem működik a https://www.paypal.com/myaccount/settings/ link.
    Annyit kipróbálhatsz, hogy ez a link valamelyikkel esetleg működik-e.

    Ez lenne a téma választás:

    Ezzel a tanúsítvánnyal megy most az oldal, lehet hogy nálad egy régi van beragadva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák