Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Throme

    veterán

    Sziasztok!

    Kis segítség kéne.

    Párom egy vásárlás során a paypal-t választotta. Még nem volt fiókja, így egy úttal regisztrált is.
    A vásárlás megtörtént rendben.
    Aztán ma látja, hogy egy másik paypal vásárlás is történt. Természetesen nem mi indítottuk.

    A "Resolution Center" oldalon jeleztük a problémát claim formájában, és ott is az "unauthorized" opciót választottuk. További opciók a termék nem érkezett meg és a rossz termék érkezett most nem játszik.

    Kaptunk kapásból 2 levelet.
    Egyikben elutasítják , hogy ez nem "unauthorized" téma.
    "We've determined that the payment is not a case of unauthorized account activity, and as a result your claim has been denied. "
    Míg a másik levélben meg ezt írják :
    "We noticed some unusual activity on the credit card linked to your PayPal
    account.

    Case ID Number:"
    és még azt, hogy menjünk be a "Resolution Center" menübe és ott meg már személyes adatokat kérnek meg credit card statementet (ez nem tudom mi, talán számla kivonat).
    Ilyen adatokat alapból nem adunk meg, pláne nem egy bizalmat veszített paypal oldalnak.

    Kártya adatok törölve a paypalról, de még a bank javaslatára le is lett tíltva.

    Itt tartunk.

    Én még - ha hazamegyek, mert melóból ezt már nem tudom intézni, párom meg a gyerekkel van otthon - írok levelet válaszként, demit lehet tenni?
    Vissza akarjuk kapni a zárolt zsét.
    A paypalról eddig úgy tudtam ilyenkor a felhasználónak segítenek.
    Hát kurvára nincs így.
    Paypalon keresztül károsítottak meg és nem segítenek.

    bocs h hosszú lett.

Új hozzászólás Aktív témák