Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz Vini011 #9161 üzenetére

    Gyanítom, hogy mire ebben az ügyben bármilyen érdemi előrelépés lenne (ha egyáltalán lenne), addigra én már amúgy is ott tartanék, hogy időközben lecseréltem a tévét egy újabbra, de legalábbis már nagyon erősen gondolkodnék a cserén, hiszen ez ugye már most is egy hatéves modell.
    Sajnos nagyon rossz tapasztalatom van az ún. „képviselettel”, ami igazából nincs is Magyarországon. Van a Videopart, mint központi márkaszerviz, a k-európai központ pedig Lengyelországban van, így pl. azt is a lengyelek engedélyezik, ha itthon a szerviz nem tud megjavítani egy garanciális készüléket, ezért cserélniük kell. Ez a folyamat több hónapot is igénybe vehet, mivel a lengyelek magasról tojnak a magyar piacra. Mindezt saját tapasztalatból írom: egy ilyen, felháborítóan hosszadalmas és kiábrándító folyamat végén jutottam ehhez a jelenlegi OLED tévéhez, amit a korábbi AX800-asom többszöri sikertelen javítási kísérlete után kaptam végül nagy nehezen, cserekészülékként küldve Lengyelországból…
    Szóval egy ilyen ügyben inkább nem kezdeményeznék ezekkel semmilyen levelezést, mert valószínűleg simán lepattintanának, amilyen a hozzáállásuk az ügyfelekhez.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák