Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zebu

    addikt

    válasz Zebu #4232 üzenetére

    Jah nem is kell leszedni külön, benne van 2 DLC a kiadásban ha letöltöd.... előre paráztam :)

    Egyébként le a kalappal az Origin live chat support előtt. Hihetetlen segítőkészek és tényleg mindent megtesznek... Aktivációs gondom volt pár játékkal, és simán adtak másik termékkulcsot, hogy próbáljam meg azzal. Számlát nem kértek meg semmit...

    Pl a Crysis 1 aktiválásnál csak megkérdezték hol vettem. Mondtam, hogy Ööööö kb 5 éve a Hungary Media Marktban. Számlám nem lesz az tuti. Csak egy fotót kértek a lemezről és a serial kódról. Ennyi....

    Az összes support példát vehetne róluk. Egyetlen probléma, hogy megeshet, hogy 1 órát is várni kell, hogy emberhez kapcsoljanak, viszont megéri kivárni. Inkább kivárom, mint bedobjak egy emailt egy support mailbox-ba.... fekete lyuk szindróma....

    Uplay support meg sem közelíti ezt a színvonalat, Steam support-tal még nincs tapasztalatom mondjuk. Ott még nem volt bajom. Lehet akkor az mégis jobb? :D :D :D

    A mai napig nem értem különben, hogy Uplay-nél miért nem lehet játékot másik accounthoz átadni ha duplikált accountod van, vagy éppen miért nem lehet felhasználó nevet változtatni. Vicc kategória... alapjaiban bénán lett a rendszer felépítve, ha usernév valami UniqueID plusz idegen kulcs náluk, egyéb magyarázatot nem tudok találni arra, ha a felhasználónév változtatás nem engedélyezett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák