- Milyen alaplapot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Közeleg a 3DMark Time Spy mérőalkalmazás utódja
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen asztali médialejátszót?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #9329 üzenetére
Ez így igaz. Viszont a lényegesen mérsékeltebb tempó, a lényegesen visszafogottabb fékezések miatt ugyanannyi km-t szoktak megadni futásteljesítménynek.
#9328: Ezt a hőmérséklethez illik kötni, de nekem Ausztria miatt nov. 1.-től ápr. 15-ig. Vagyis nagyjából a fele.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Jim Tonic
nagyúr
Szerintem a 3.2-es GTS vállalható, szép a kormány, nem lehet túl sok a km.
Azért benzinből nem keveset fog enni.Nem tudom, mit szenvedsz. Eddig vagy húszféle autót hoztál fel, amik nem is egy kategóriába tartoznak.
Leginkább olyat vegyél, amire van pénzed, fenn tudod tartani. Hitel úgy sem kapsz munkanélkülin.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #9383 üzenetére
Gyári adatokat írok, zárójelben az automata váltós:
Város: 14,0-14,4 (15,4-15,7)
Országút: 7,3-7,7 (7,5-7,8)
Vegyes: 9,8-10,2 (10,4-10,7)A vegyes fogyasztást inkább 11 fölé hallottam. A városi így sem rossz. Persze a 248km/h-hoz képest nem veszélyes.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Nekem meg 370Nm és 177LE. Chippel lesz 450Nm és 210LE. Mellé max 7,2-es átlag. Így érdemes hasonlítani.
A 370Nm-em 1900-as fordulattól van meg, de majd 3000Nm van 1000-en. 4500-ig gond nélkül húz. A tartomány kisebb, ugyanakkor nem ugyanakkora a nyomaték. Ráadásul az enyém hatsebességes.
Mindezzel együtt sem vagyok egyik pártjára sem. Nem szeretem ezt, hogy nem lehet pörgetni, de szeretem, hogy 90km/h-nál tempomattal 4,5liter körül eszik.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Daywalker #9451 üzenetére
A kipuff már mindenhol műbizonylatos. Az olcsó kipufogók ideje lejárt. Ami nem baj, főleg nem némelyik motoros miatt.
A felni is csak addig mehet, ameddig a gyártó is kiadta.
Egyedül a motorcsere az, amit kint nagyon lazán vesznek.De ha ebből indulsz ki, ha egy német itt vesz egy autót Magyarországon, 300 Euróból üzembe helyezik neki otthon, rendszámmal. Én itthon, magyar autóval nem jöttem ki ennyiből vásárlásnál. Mondjuk mi mégiscsak jobban keresünk, mint ők...
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Daywalker #9459 üzenetére
Nem a könyve számít, hanem amit az Opel leadott a műszaki vizsgaközpontokba.
Attól olcsó valami, hogy nem kell engedélyeztetned. Ha már át kell menned mindenféle vizsgálaton, nem tudod olcsón adni.
Minden REMUS bevizsgált, megfelelő jelzéssel. Ami RACE kategória, az utcán nem megengedett. Nem, a TÜV-be és az E-be már nem köthetnek bele. Itt legalábbis Sopronban nekem ezt mondták. A E betű nem elég, kell cetli.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Calogero #9544 üzenetére
Soha. Jellegtelen, mint minden VW. Másik német autó, amit vennék, az a BMW. Esetleg egy S-Max. Mást nem.
Megjegyzem, Ausztriában az autópálya szélén álló autók között egyértelműen a VW vezet. Főleg a Golfok. Aztán a BMW jön, főleg a 3-as (más BMW-t nem is láttam állni, de 3-ast sokat). Sosem láttam olaszt, japánt, egy-kettő franciát. Opelt sem.
Kedvencem az a Passat volt (pár éves), amelyiknek előttem szakadt fel a motorháztető a tetejére. Kb. 80-nál. Ekkora sebességnél bőven tartania kellene a biztonsági zárnak.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
182e.
Öcsém C5-öse nem rég lépte át a 600e km-t. És még nem volt nyitva a motorja. Ezt csinálja utána egy BMW.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Jim Tonic
nagyúr
Vectra C túl van minden teszten, hibátlanul teljesített. Egyedül az első tárcsákat lenne érdemes szabályoztatni, de akkor majd inkább lesz új, ha eljön a fékbetét cseréjének ideje.
Nagyon elégedett vagyok, nagyon megbízható autó.Csütörtökön haverral kikapjuk az EGR(AGR)-t, és kitisztítjuk. Állítólag ez az egyetlen komolyabb Achilles-sarka van az Opeloknak.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Látszik. A V6-os dízelen a blokk tetején van.
Elektromosan nem lehet kiiktatni, azonnal kitilt az elektronika. Nem csak azt nézi megvan-e, hanem hogy milyen állásban van.
Változik az emissziós érték.
A legfőbb kérdés, hogyan vakolod le. Mert csak akkor jó, ha a szelep zárva marad.
Meg amúgy is, azért egy ilyen autón már csak nem sufnizik az ember.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Keresek 5x110x65-ös, ET35-ös, 18x8-9 alukerekeket.
Lemondtam a 19-esről, mert állítólag kinyúvasztaná a futóművet idehaza.
Az irányár max. 90-100-110, tekintve, hogy ennyi kint a 19-es új.
Ha van rajta nyári gumiabroncs (225/45), akkor annak állapotához mérten felárat fizetek.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #9720 üzenetére
Hengerfej tömítés. A hűtővized átfolyik az olajba.
A topik színvonalát meg jó lenne tartani. Vonatkozik a tartalomra és a helyesírásra is. Az utóbbi 20-30 hozzászólás mehetne a levesbe nyugodtan,
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #9733 üzenetére
Mert szivárog. Nem folyik. De ez könnyen kideríthető, ugyanis ha nekem van igazam, akkor van olaj a hűtővízben.
#9734: Lehet az is, de nekem soknak tűnik. Ha ennyi víz van az olajában, abból hamar baja lehet.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Jim Tonic
nagyúr
No.
Reggel azzal kezdtem, hogy vettem egy dugókulcs készletet, hogy legyen külsős és belsős torxom. Jó szett, 40e forintom bánta.
A V6-os CDTI-n az EGR-t kiszedni majdhogynem lehetetlen, vagy legalábbis a fél motort ki kellene szedni, beleértve talán még a V6 szelepvezérlését is. Ellenben van egy csonk, ami a szelepről a torokba tér vissza. Sajnos ennek a csonknak az egyik csavarja nem valami könnyen hozzáférhető, de azért megoldható. Azt leszedve belelátunk az EGR szelepházba. Kompresszorral adtam neki. A torok, a csonk is tele volt korommal, de az leírhatatlan, amit az EGR-ből fújtam ki. Aztán beindítottam a motort, hogy nyisson az EGR, így is kifújattam kompresszorral.
Így az egész fél-háromnegyed órámba került, és teljesen rendben van.
Hol az EGR? Ha levesszük a motor műanyag burkolatát, bal oldalon egy Isuzu/Denso modul alatt van az EGR.Átgondolva a dolgot, köztudott, hogy egy dízel füstöl, mindig is fog. Amiken van részecskeszűrő, azok is füstölnek, csak közben megszűrődik. A részecskeszűrő a bőven az EGR után van, így az EGR szépen engedi a kormot a szívóoldalra. Nem tartom okos dolognak, ilyen elven a levegőszűrő tök felesleges.
Azt is hozzá kell tennem, ha k.rván tolom neki, az osztrák üzemanyagtól akkor sem füstöl az autóm. Jó, nem? Ausztriában a common-rail porlasztócsúcsok és a nagynyomású pumpák sem szoktak elromlani, itthon viszont betegség.Más: Vett már valaki OP-COM-ot? Most tervezek venni egyet.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Jim Tonic
nagyúr
No, Srácok. Akik xenont akarnak, bátran. Elfogadják a műszakin is. Annyi a feltétele, hogy legyen elektromos magasságállító, a többit a HELLA cég megoldotta:
HELLA utólagos fényszórómosó
HELLA utólagos lámpaszintező
Annyi, hogy a fényszórómosót érdemesebb a szélvédőmosóval kapcsolni.Welcome az újaknak! Én is lógok még a fotóval, vasárnap pótlom.
Milomi remélhetőleg kimarad innen a jövőben.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Ez így nem igaz. Rengeteg autónál ugyanaz a lámpatest. A Vectra C-ben is csak azért más a lencse, mert máshová jön ki a gyújtópont. A lényeg, hogy meddig ver fel a lámpa. A szembejövő elvakítása a probléma. Ha összevissza verne a fényszóró, nem látna a szembejövő. De ha megnézed a mellékelt oldalon, hogy milyen a két megoldás fénycsóvájának formája, láthatod, hogy előre szinte ua., oldalra van eltérés.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #10018 üzenetére
Nem lehet. Fényszórómosó és automatikus magasságállítás. Csak így engedélyezik már a Xenon megjelenése óta.
Ott valami variálás volt.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #10020 üzenetére
Omega B-hez biztosan van mosó és magasságállítás. Omega B pre facelift: [link]
Az, hogy hengerfejes, általában azt jelenti, hogy a hf tömítés elégett. Nem hiszem, hogy fel kell újítani. Kb. 2 óra alatt cserélhető, kb. 10e a tömítés.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #10022 üzenetére
Uhhh, hol állsz kilométerben?
Szimering cseréje nem könnyű, de nem veszélyes. Talán nem kell kivenni a motort. Kuplungból Valeot, ez sajnos nem olcsó.Ez a síkba húzás, nyomáspróba dolog: ha nem volt csúnyán szétmenve a tömítés, akkor felesleges. Nem olyan rég cseréltünk Peugeot-n, semmi ilyesmi nem kellett.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #10024 üzenetére
Habzó motorolaj egyik oka a rossz lehúzó- vagy kompressziógyűrű lehet. Méress egy kompressziót.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #10026 üzenetére
Motortól függ. 8-13 között lehet. Meg kell nézni a gyári értéket.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs