Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
firstman3333
tag
Hali! Hatalmas problémám lenne van egy 98-as vectra b-m x20xev motorral,manuális váltóval,éa az abs-vezérlőm sem az a fajta amit újra szoktak forrasztani hanem fele akkora. Nem működik a sebességmérő és a kilométer számláló,és nincs sem abs,sem pedig tc hibám. A hibakód alapján sebesség érzékelő hibám van,ami pedig nem tudom hol található. Felcseréltem az abs jeladókat az első kerekeknél de szintén semmi változás.A váltón sem találtam ilyenre alkalmas szenzort,milyen lehetőség áll még fent? Hol lehet még ehhez tartozó érzékelő? Ja az óracsoport is cserélve lett már, és az említett két kijelzőn kívül minden működik rajta.A kilométer számláló is mutat egy értéket,de nem számolja a távolságot.
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61892 üzenetére
Ugyan olyan került bele,azóta volt hogy próbából visszaraktam a régit is,azonban egyik sem mér,az ecu pedig adja a jeladó hibát....Azért cseréltem fel őket,mert szerintem kicsi az esélye hogy mindkettő hibás legyen,de nem jártam sikerrel...
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61916 üzenetére
Természetesen a cserénél letakarítottam mindkettőt,viszont ha csak az egyik lenne hibás,akkor is jeleznie kellene az autónak az abs -hibát szerintem.
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61937 üzenetére
Hol kellene mérnem hogy kap e jelet az óra? Nagyon kíváncsi lennék melyik a hozzátartozó vezeték.Egyébként nincs rá garanciám hogy jó,mivel még az előző tulaj cserélte,viszont tudomásom szerint az óracsoport nem igazán szokott meghibásodni,kétlem hogy mindkettő rossz lenne. Mikor gyújtást kap az autó megrezdül az óra mutatója is.....De kb. ennyi. Mi lenne ez az "ujjgyakorlat"?
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61959 üzenetére
Én is kíváncsi vagyok,ez azért nem olyan egyszerű mint egy háztartási elektronikai cucc,ha meg van adva hogy x frekvenciájú négyszögjeleket kell kapni az órának akkor nem is bírom kimérni,erre nem vagyok felkészülve...
Na de nem temetem a dolgot kipróbálok néhány olcsóbb dolgot,de ha nem megy a vége szerelő lesz...Ezt mondjuk szerettem volna elkerülni.
Azért egy jeladó cserét beiktatok és esetleg megpróbálok még egy műszeregységet is.... Érdekes hogy még külföldi oldalakon sem igazán találkoztam konkrétan ilyen hibával... Általában mindenkinél lenni szokott abs hiba és társai.
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61959 üzenetére
Nos! Nem tudom emlékeztek e még a problémámra a sebességmérővel kapcsolatban,de meg lett a bűnös.Cseréltem jeladókat,óracsoportot,próbáltam visszatenni a gyári rádiót,cseréltem motorvezérlőt,az ecu egyfolytában jeladó hibát írt,azonban nem volt sem abs,sem pedig tc hibalámpám,és mind a két rendszer működött is.A hiba végül is az abs vezérlővel volt,csere után megint életre kelt az óra.
-
firstman3333
tag
Sziasztok! Vannak itt olyanok akik ismerik az Opelek motorikus problémáit? Tudom hogy szerelőnek kellene látni,de azért érdekelne hogy mi lehet a probléma forrása. Az autónk egy b vectra x20xev motorral. Reggel beugrottunk vele a legközelebbi nagyobb városba (kb.20km),addig semmi baja nem volt,hazafelé viszont kezdett csattogó hang jönni a motortérből és elment az autó ereje. Hazaértünk végül,de a vége már elég nehézkes volt. Megnéztem a vezérlést,kellően feszes és a helyén van. A gyújtáskábeleket lehúzva van szikra,azonban 2 henger biztos hogy nem megy,mivel náluk nem történt semmi a lehúzást követően,a motor iszonyatosan rázkódik alapjáraton ennek következtében (gyertyát is cseréltem). Levettem az injektor sort és indítva mindegyik dolgozik,mindegyikből jön a benzin. Cseréltem motorvezérlőt is de nem történt semmi javulás. Jelenleg visszaállítottam mindent úgy ahogy volt de a probléma még mindig fenn áll. Kíváncsi lennék hogy mi oka lehet ennek a dolognak
[ Szerkesztve ]
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #79316 üzenetére
Lamdaszonda hiba rejtőzködött valóban,de a check lámpa nem világít. Két lehetőség maradt,vagy gyújtótrafó vagy pedig valami miatt nincs kompresszió. A gyújtásról csak annyit hogy párosával kapják a jelet a hengerek,azonban pont két olyan hengerről van szó amik nincsenek párban a trafót illetőleg.Mondjuk itt meg előjön hogy gyűrű vagy szeleptörés/ragadás sem szokott egyszerre két hengert érinteni... Sajnos szóba jöhet még olyasmi is szerintem hogy a két henger között jött létre valami fasza kis kapcsolat mondjuk egy repedés formájában... Most még tanácstalan vagyok,injektor sort cseréltem és szerintem a trafó lesz a következő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron