Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
ph Az kanyargó kábelek lerontják a PC belsejének kinézetét, és a szellőzést is akadályozhaták. Az ASUS remek megoldást kínál ez ellen.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Willie
őstag
válasz flegga92 #63351 üzenetére
Nem tudom, hogy menni fog-e vagy sem, az én F Astrámban gyárilag tekerhetős világításkapcsoló volt. (1994 GL C16NZ)
Nem nehéz, le kell kapni a kormányburkolatot, aztán a műanyagkeretet az óracsoport körül, utána az óracsoportot rögzítő csavarokat kell kivenni. Most jön a nehezebbik rész: le kell húzni az óracsoportról a km spirált, ha ez megvan már csak 2 csatlakozót kell lecsatlakoztatnod és kint is van az óracsoport, aztán mehet is a móka.
szerk.: Itt találsz pár lépést képekben is. (2-3. kép)
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz flegga92 #63351 üzenetére
Nagyon szakszerűtlenül, de talán érthetően:
Úgy képzeld el hogy a 12 volt átmegy a kapcsolón mindkét típusú kapcsolónál.
Ha felkapcsolod, vagyis zárod a 12 volt útját, akkor a tekerő nélkülinél egy az egyben megkapja a 12 voltot a műszerfal világítása, a tekerősnél pedig a kapcsolóban közbe van iktatva egy potméter, amivel szabályozhatod hogy mennyi menjen át a 12 voltból a műszerfal világításához. Ha letekered, csak 11 vagy 10 voltot kap, így gyengébben világít.
Vagyis nem kell semminek "már tudnia" ezt a funkciót, teljes egészébena tekerő oldja meg.
Viszont ledes világításnál úgy tudom ez nem működik.Postázást nem vállalok.