Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz gban #42753 üzenetére

    Ez volt a celom amugy, hogy megnezzem mennyit nyerek idöben es mennyit bukom a benyan, ugyan azon az uton, ha tolom, vagy ha eco modban autozom.

    Ez nem sikerült tökeletesen, de azert az latszik, hogy egy-egy 5-10 perces megallassal sokkal többet bukik az ember, mint amennyit a nagyobb sebesseggel lehet nyerni. Üzemanyagban meg megint csak.

    Ha a szabalyokat betartva (epitkezesek 80, palya fonodasok 120-100, nagyvarosok elkerülö szakaszai 100-120) haladok, a legtöbb üzemanyag többlet nem arra megy el, hogy tartja a kocsi mondjuk a 180 at, hanem hogy lassit 130 ra, gyorsit vissza....

    Ahhoz hogy jelentösebbet lehessen nyerni idöben kellene egy 3 literes dizel :))

    Meg azert az sem mind1, hogy 180 al jobban kell figyelni, koncentralni....140 tempomatnal zene aztan csak utazik az ember :) mondjuk 180 utan, 130 ra belöni a tempomatot olyan erzes, mintha megallna az idö es nem haladna semmit :D

  • haddent

    addikt

    válasz gban #42753 üzenetére

    Jó hány ennyi erővel valószínűleg olyan 70 körül lehet ötösben a legoptimálisabb, mert halad, könnyen tartja, nem akkor a légellenállás ereje stb... Azért nem kell belehülyülni se szerintem, meghát megvan az öröme annak is hogy érzed hogy tud menni és megnyomod. Ha kerül 200Ft -ba egy fröccs hát kerül, ez a hobbi :B

    Declare 1.4 100 ló 5 milla tök jó :U

    AMD Power én is jönnék ha nem gond / "újoncság" (bár már fél év. na meg 20 ezer km ;] ) sem gond

    Egy kis random tanács önjelölt "autófényezőknek": szóval úgy indult, hogy volt egy jó 10 centi hosszú, több mili széles és több mili mély kard a hátsó műanyag lökösben. Aki csak látásból is ismer akár innen tudja hogy egy porszemtől is szétvág az ideg nem egy ilyentől, szóval akkor az én módszerem a javításra:
    Hát ez elég nagy és komoly sérülés, ezt szépen nem lehet, csak teljesen elem festéssel, úgyhogy ez lett a vége. De előszőr szintezés: a kiálló kis "dombokat" durva smirglivel le, addig, hogy kifelé már nem áll semmi, csak hiányzik az anyag vagyis "völgy" van. Alaposan kitisztít, majd most kapaszkodjatok nem vicc, LOCTITE pillanatragasztóval feltölt. Egy kis sérülés is sok idő hát még egy ekkora. Minimum 5 töltögetés. Ki fog folyni, most domb lesz a völgyből stb.. Nem baj, az a jó. Ha semmi "völgy" nincs, akkor teljesen szintbe csiszolás. Eleinte mehet durvával, de a végén 1200 végül 2000 -es papírrral kell befejezni, olyan legyen a műanyag tapintása mint az üvegé annyira sík. Ha ez megvan, akkor kemény/sűrű polírpasztát a 2000 -es papírra, és a 2000 -es papírral körköres bedörzsölni, szárad, letöröl mintha polír lenne rendesen.
    Jöhet a festés, sok réteg, lassan, még több réteg. Sok réteg lakk. Utolsó rétegek közt mehet 1-1 polírozás kézzel a pasztával. Ha minden kész és csontszáraz akkor megint 2000 -es papírral a polírpasztát bedolgozni minimum 2-3x, száradni, letörölni. Ezután megint babapopsi-üveg simaságú és tapintású de már fényezett a cucc. Innen kedv igény és felszerelés szerint lehet még vele mojolni, ennél jobbat egyelőre nem tudok. De már nem matt, szép sima, és hibátlan, csak hát nem az a "zománcos" feeling mint a gyári. :R

Új hozzászólás Aktív témák