- Projektor topic
- Autós kamerák
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Samsung LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
Ha te csinálod, az valóban jó, én úgy számoltam, hogy majdnem az olcsó új árában ki is cserélik - a munkadíj meg nem kevés szerintem.
Plusz autószerelők nem úgy csinálják mint ők (legalábbis korábban ezt tapasztaltam), első cserénél szétbontják az egész környéket, ők meg csak összehúzzák, kiveszik, beteszik, és kész is.
Vagyis náluk 14 az első párban nekem, az új lenne 13 anyag, meg minimum 10 a munka szerintem, ha újat veszek és szerelő rakja be.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Amit leírtál, annak semmi köze a folyadékhoz szerintem.
Oka lehet:
- kevés a folyadék
- rosszkor kapcsol a venti, ott kellene cserélni valamit (nem tudom pontosan, hogy működik, erre is van egy gomba, vagy a rendes hőfok-gomba alapján kapcsol)
Ha a rendes hőfok gomba alapján kapcsol, akkor nem értem, mert a műszer meg csak 90-et mutat
- rossz a hőfokmérő gomba, csak 90-et mutat, közben meg 100 a valós, és ezért is kapcsol a venti, külön gombáról
- a fentiek kombinációja (kevés a víz, így hamar forr, de nem vetted észre mert rossz a hőfok gomba, és így helytelen a mutatott érték, stb.)[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Várjál, nem most cseréltél órát?
Nem lehet hogy az kavart be?
A régivel mit mutatott, hogy viselkedett?
Gyanús a 70-75 fokra visszahűtés is.
Nekem az Astrán a venti 100 foknál kapcsol be, és 98-nál ki (kb., rég nem láttam már szerencsére).
Egyet kihagytam, hogy esetleg nem nyit a termosztát, a rossz hőfok-jelzéssel kombinálva.
Vagy későn nyit.
De lehet hogy az jó - összetetteb azért ez a dolog annál hogy így látatlanban megmondjuk.
Nem tudom, gombán segít-e a tisztítás, ha tippelnem kellene, azt mondanám hogy nem...[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Itt is azt írják (#475), nem mér jól a műszer - de akkor az előző sem mért jól?
Inkább gomba lesz az, de kellene valami leírás, hogy melyik mit csinál.
Vagyis lehet hogy jókor kapcsol a venti, csak az nem annyi amennyit te látsz a mutatón.
De dugóban nekem is forr egy idő után, mondjuk az nem 5 perc.
Nekem 92 fokos normálisan, de sok dugó kell hogy felmenjen 100-ra és kapcsoljon, nyáron sem 5 perc.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Az oké hogy megfejted hogy melyik a venti gombája, de honnan tudod meg hogy hány fokos a víz amikor kapcsol?
Vagyis hogy melyik a rossz, melyik mér rosszul, a hőmérő gombája, vagy a venti gombája (ha kettő van, természetesen)?
Vagy ha egy van, és máshogy van megoldva, akkor sem mindegy hogy jókor kapcsol, csak te látsz rossz értéket, vagy eleve rosszkor kapcsol?Illetve, nézem a képet az órádról.
Ha jót vettél bele, akkor neked 100 fok felett kellene kapcsolni - 110-nél piros.
A 90 ugye adott, kérdés, a fehér vékony vonalak hány fokot jelölnek.
Gyanúsan 10 fokot.
Ha 70-75 fokra esik vissza, ahogy írtad, akkor belemegy a kékbe már?
Azt írod, a vékonyabb vonalig, 70-75 fokra.
A vékony szerintem 80 fok, vagy több. De az is kevés, tekintve hogy 110-nél piros.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Pont ezt mondom, nem tudhatod, melyik működik jól.
De a linkelt fórum meg az olvasottak alapján pont nem a venti gombája rossz, hanem a kijelzett hőfok nem valós.
De ez az amiről gőzöm sincs hogy hogy lehetne megtudni, másik alkatrész beszerzése nélkül.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Én nem így gondolom
De nem akarlak meggyőzni, mert nem tudhatom hogy igazam van-e.
Viszont amiért nem így gondolom:- az 5 percenként ki-be az dugóban normális, lévén nem az a venti célja hogy üzemire hűtse, csak a határérték alá pár fokkal. Onnan meg hamar visszamegy a bekepcsolási határig dugóban, menetszél-hűtés nélkül.
Nekem is így csinálta a Kadett is, így csinálja az Astra is, teljesen normális.- az hogy vezérel a műszerfal gombája vagy sem, nem mérvadó, az csak mutat valamit - a leírások alapján sokszor alacsonyabbat, pont mint nálad
- de ez érthető is, ott nem kell annyira precíz érzékelő, mint a ventihez, előbbi max. megtéveszt, míg utóbbi a motort védi a megfőzéstőlDe tény, lehet bármelyik hibás, sőt, mindkettő is - csak a logika mondatja velem hogy a műszerfalé a bűnös.
Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
Régebben úgy volt (hozzáteszem, sokkal korrektebb is volt), hogy ha mentél mondjuk 9.-én, akár reggel, akár este fizetős szakaszon, akkor elég volt 9.-én éjfélig megvenni a jegyet, hiszen bármikor veszed meg az adott napon, arra a napra érvényes ugye, és ez így is korrekt.
Most már nem így van, most már a fizetős szakasz használatának időpontjában rendelkezned kell érvényes jeggyel.
Ez olyan, mint az éves jegy, december 31-én már csak 1 napra érvényes (most ne vegyük hogy köv. év elején használhatod még pár napig vagy sem), de ugyanannyiba kerül mint ugyanazon év január elsején.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz haddent #41389 üzenetére
Írjunk már egységesen lóerőt
Amúgy ahogy néztem nem mindegy hogy 60-nal mész, majd odalépsz és elkezded mérni, vagy 45-50-től nyomod neki négyesben, és a 60-at eleve gyorsulva, nagy gázzal éred el, utóbbi nekem előnyösebbnek tűnt.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz 7Sony7 #41391 üzenetére
Én is, akkor jött ki a 237
Viccet félretéve, míg onnan felpörög, tuti, nem jönne ki a 14,5 - az a második módszerrel sikerült.
De ha gondolod, és sikerül, megnézem úgy is.
Vagy akár mindenki megnézheti mindkét módon. Gondolom minél erősebb az autó, annál kevesebbet számít.
Most nézem, neked 16 mp, td-vel?
Pedig a dízel elvileg lent jobban húz, míg a benzines pörögve jobb.
Hány lovas a tied?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Még mindig 60 LE F, tartott 80-ról 120-ra 5.-ben 29,7 mp
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #41432 üzenetére
Nekem is ezt csinálja, amikor ősszel lekerült, nem csinálta, de most elvittem centíroztatni.
Ilyen még sosem volt, nekem is remeg a lábam a pedálon egy tartományban - ez nálam 115 és 125 között van.
Bár hagytam volna elsőre úgy ahogy volt. Csak erősen beteg voltam, és nem volt erőm lecserélni, időm meg ekkor volt, pont emiatt, meg mentünk is utána messzebbre hétvégén, így nem akartam a télivel menni.
Erősen fos volt így menni a pályán.
Majd viszem a jól bevált gumisomhoz, azért nem oda vittem, mert ez volt közel az ismerőshöz ahol tárolom a gumit. Hiba volt.
Itt is elmondták, az egyik felni üt, nagy súly kellett rá, hátra is rakták, stb., aztán mégsem lett jó.
Szerintem abból jön a gond, hogy a legtöbb helyen nem pörgetik újra, ahogy néztem, hanem amit dob elsőre, azt felólmozzák, aztán az már tuti jó is.
Az én gumisom mindig rápörget, nem is kellett soha visszamennem.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz haddent #41436 üzenetére
Én is ezt mondom, 99% hogy nem gumi hanem gumis...
trassher: Ignissel is mész ennyivel?
Meg ha az pusztulat, észre sem venni az ilyen apróságot
Viccen kívül, szerelőmtől kérdeztem, egyértelműen leírta amit érzek, mondtam, pont ez van, mondta, tuti rossz centír.
Plusz ősszel jó volt.
Neked is új a gumi. Szerintem vidd másik műhelybe próbából, amit szintén ismersz, olyanba.Illetve, ugyanoda viszed, az oké, de ugyanaz is csinálja?
Mert ahova én hordom, a srác aki már 15 éve is ott volt, az jó, a sallang aki évről évre változik, az meg hulladék munkát végez.
Az egyik ilyen "gondoskodott" a 14 évet kibírt dísztárcsáimról is.
A másiknak meg nekem kellett szólni 5 perc után, miután hiába próbálta, nem kapta el a menetet a kerékcsavar, hogy megértem hogy abba az irányba tekeri, a kupak is így jön le az üvegről, de most felrakjuk, próbálja meg a másik irányba...[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #41572 üzenetére
Akkor az én 14,5-öm nem annyira rossz, még ha egyedül is voltam.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mephi666 #41617 üzenetére
Nem egyforma szerintem a kettő.
Nekem is nézte a boltos hogy milyen kell, 2 hónapja cseréltük.
Nekem gumi kell, mert műanyag a szelepfedél, abban van kiképezve a helye, pont oda passzol.
Nem lehet hogy te is ilyennel próbálkoztál?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz lsebestyen #41639 üzenetére
és trassher: akkor nem lőttem mellé így látatlanban, a minőségi tippjeimmel - az ár alapján nem is nagyon lehet mást feltételezni ezekről.
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Drótszamár #41651 üzenetére
Általánosságban, a 800-as ár az egyik legrosszabb kategória - épphogy öregebbet, épphogy többet futottat kapsz a feléért, az érezhetően más kategória meg minimum a duplája.
Nem általánosságban pedig mindegy szinte ennyiért hogy milyet veszel, a lényeg hogy tényleg megbízható helyről vegyél, és olyat, ami tényleg jó állapotú.
Ebben az árkategóriában az a legfontosabb szerintem.
Mert vehetsz 300-350-ért egy jó F Astrát, amire nem kell lényegében költeni, és vehetsz 800-ért egy komolyabbat, fiatalabbat, ha belenyúlsz rámegy még 800.
Lehet, ettől hirtelen nem lettél okosabb, de gondolj ezekre majd ha nézelődsz.A linkeltek: a kereskedős az km-ben jobb, a másik viszont magánszemély.
Kereskedés az mindig lutri, kivéve ha ismered, megbízol benne.
Magánszemély: női tulaj, 233e km, hova járt vele, kérdéses.
Ha Pestre, dolgozni, az nem túl jó a város miatt, de sok benne az országút is.
Nekem ennyi van az F-ben, 5 évvel idősebb, és megyek vele eleget.
Plusz az enyém ér 250-et, 300-at, ugyanennyi km-rel, ehhez képest jobb autó a G, de nekem nem éri meg pl. lecserélni egy ugyanolyanra, ami 3x annyiba kerül - ezért írtam, ez az összegsáv a pont semmilyen, de lehet hogy csak nekem, mert én mindig az enyémhez hasonlítok.
Egy kolléga eladta 1-2 éve a G-jét, 2003-as volt talán, 125e km, gázzal, 500-ért.
Az pl. igen jó vétel lett volna, vagyis ki lehet fogni, ami megy még 10 évet gond nélkül, és akkor mindegy hogy 600 vagy 800 az ára, ha meg hulladék, akkor 300-ért sem szabad megvenni, legyen akár 2005-ös, és csak 160e km van benne.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Előre alkatrész 15-20e-ből kijön, 20 már nem a legalja.
Hátra sem lehet több.
Az 40.
Plusz gyertya, szűrö, az 5.
Munkadíj legyen elöl 10, hátul 10, bár az is igen sok rá, nemhogy akciós, gyertya, szűrő is belefér.
Ez így 65.
Fékolaj sem egy tétel, azt nem vettem bele.
Olcsóbb alkatrésszel kijön 10-zel kevesebből, akciós munkadíjjal még 10-zel kevesebből - szerintem nem több 2 óránál, arra még nem is akciós a 10e.
Vagyis ha tényleg akciós lenne minden, akkor nem lehetne több mint 50.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!