- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Milyen monitort vegyek?
- Billentyűzet gondom van
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #14476 üzenetére
Be tudsz nyúlni némileg a szivattyúnál/szintjelzőnél.
Nekem mondod? Megszokta az ember, hogy 10e-ből tele a tank. Múltkor annyiért raktam bele, aztán nem lett félig.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #14478 üzenetére
40-45l-es kis Fiesta/Clio dízelekkel rohangáltam. Ez most 60.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Daywalker #14494 üzenetére
Nem a boltos, hanem a beszállítója b.szta el. Gyakori jelenség. Szaporodnak a megbízhatatlan nagykerek/beszállítók. De a legnagyobbak is ezt csinálják, mert a csomagok összeállítását diákok végzik, és kiküldik a szart.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Bent vannak az új rugók. Nagyjából arra jutottam, hogy egy kalap sz@r volt a gyári, és új képet festettünk az autózásról, kanyarodásról, fékezésről, stb.
Kocsiszekrény nem sokat süllyedt, kb. 3cm-t, ahogy előre írta. Pont annyi, amennyi még egészséges.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #14512 üzenetére
Azt az ólomsúlyt marha hamar szedd le róla. Milyen gumis az ilyen, bzdmg?
A felnik csodaszépek, gratula hozzá. Imádom a gyári felniket.
Nekem is fent vannak a nyáriak, így leültetve nagyon durva. Jönnek hamarosan képek.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz vhunor #14515 üzenetére
Nagyon szép. Ráncfelvarrás előtti, full CAN műszerfal, ill. GTS első lökő. Sok sikert hozzá.
A motorral lehetnek gondjaid, a Fiat diesel nem szerencsés, de jó, hogy kevés a km.Amik gondok lehetnek a motorral:
MAF (légmennyiség-mérő)
Injektorok (felújíthatóak)
Kuplung (gyenge a kettőstömegű kendkerék, kb, 200e km-nél széthull, sajnos alulméretezték)Ezek tipikusak. Amúgy jól megy, van rajta azért turbolyuk 2e alatt, de jobb, mint a konkurencián. Verhetetlen fogyasztás.
Ne chipeltesd meg, mert akkor alul nagyon halott lesz. Kb. 175LE húzva, de cserébe rém szar alacsony fordulaton.Magával az autóval soha nem lesz gondod, nagyon megbízható, kiforrott. A Vectra C amúgy is nagyon megbízható, csak a 2.0DTI kerülendő.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz vhunor #14532 üzenetére
Így van, abból van. Sok jó tulajdonsága van, ami főleg a fogyasztásban és a menetteljesitményben nyilvánul meg, de azért vannak vele gondok, sajna. Nem a Fiat hibája, a Bosché. Az enyémben csak a MAF Bosch, ebben is akadnak gondok vele.
Olcsó, amiket írtam, mert rogyásig a net alkatrészekkel.
Csak a kuplung-szett lehet drága, de azt meg Angliában kell venni harmadáron.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Én is gyári GM-et rakok a V6-os motorba, ha oda jó, akkor nem lehet olyan szar...
Más téma: vettem váltóolajat, annak ellenére, hogy élettartamot adott meg az Opel a benne levő olajra. Mások szerint ezt nem szabad elhinni, és néha ki kell cserélni.
Szerintetek?Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #14557 üzenetére
A Valvoline jó, de a 10w csak félszint., az meg nekem nem jó, a fullszint. meg ritkán akciós.
Amúgy az oldalon, amit ajánlani szoktam tükörlapokhoz, elég jó áron van az olaj is, a GM is.Pont kint van akcióban, a 10w40 3650Ft/5L.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Jim Tonic
nagyúr
Van utólagosan beköthető cucc.
Van, ami figyeli az üzemanyagszintet, de ez szart sem ér.
Van, ami átfolyásmérős, könnyen beköthető, relatív olcsó.
Van, ami az injektorok nyitvatartási idejét méri, ez egyezik meg a gyári megoldásokkal.Lehet barkácsolni is.
[link]Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Csúnüan megszívtam. Anno írtam, hogy az olajszűrőház leengedőcsavarját megtépték a szerelők. Most szivárogni kezdett. Ezért kiszedtem, megtisztítottam, visszaragasztottam. Beidítás után kilőtte a csavart, és szinte minden olaj belefolyt az aknába. A szivárgás miat 2L olaj kuka (6e Ft), most újabb 3L hiányzik... A szszűrőház sapkáját két napja nem tudjuk leszedni, most hozott az Opel (nekik sem volt Sopronban) ehhez való kulcsot.
Közben észrevettem, hogy oda a két első tárcsa, így ez most 50e Ftba fog fájni.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #14667 üzenetére
Ja, készen van végre. Vágott egy öreg szaki nagyobb menetet a sapkába másfeles menetemelkedéssel (magyarán finommenet), aztán esztergált nekem hozzá egy csavart rézből, harmincas fejjel, ami alá gumitömítést lehet rakni (aluhoz nem raknak fémalátétet).
A speciális szerszámmal is csak úgy jött le a szűrőház sapkája, hogy hosszú 3/8-os szárra még egy vascsövet kellett rakni. Alumíniumot... Ez az Opel Maxabo szervize, el kell kerülni...
Én Loctite Copper (glycol- és olajálló, rézbázisú, tipikusan olajdeknikhez) tömítőpasztával visszaraktam, ésszel meghúztam, és tökéletes.
Szart sem érnek a mai szervizek. Ha az ember jót akar, maga csinálja.Hétvégén megy be előre a két Textar Pro tárcsa (ebből se veszek többet mást, ez az, ami ezüsttel van festve, és ott sem rozsdásodik, ahol nincs fékezőfelület).
Így most ebben a hónapban 100e-nél jár az autó rugókkal együtt. F@sz kivan.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
???
Ez furán hangzik. Egyrészt az Opelnek sincs külön alufelni szettje, ugyanaz megy minden típusú kerékhez.
Másrészt milyen alufelni az, amin nem ér át a csavar? Nem a hossz, hanem a csavar nyaka és anyaga miatt szoktak külön csavarokat venni eltérő felnikhez.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #14706 üzenetére
LOL.
Már régóta kínoz egy szenzor, ami a geometriás turbo állapotát ellenőrzi. Mostanrá már meghalt, így folyton vészprogramom van az autó.
Bementem az Opelhez, hogy kellene egy ilyen. Mondták, hogy csak egyben van, turbot kellene vennem kompletten, ami 1m forint. Ehhe
Ezért most hozzátok fordulnék. Ha van turbos ismerősötök, Garrett GT2559V turbo vnt pozíció szenzor kellene. Ez a vákuumdob tetején levő kis b@szás.
Tegyétek meg, hogy telefonáltok egyet, pls.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Na, 10 turbós után egy céget találtam, aki azonnal tudta, milyen szenzort keresek, majd polcról küldte az alkatrészt. Azt se várta meg, hogy odaérjen az utalásom, csak egy igazolást kért, még aznap futárnak adta a csomagot, melyért 900Ft-ot kért pluszban. Így fizettem kompletten 16e forintot az 1m helyett. 3 csavar fogta, egy óvodás is kicserélné. Az autóm még durvább lett, mint amilyen volt, amikor megvettem. Imádom.
Most szivat az izzítórelé, de az minden dízelnél elfárad egy idő után. Az is lehet, hogy csak valamelyik gyertya, de a diagnosztika ezt írta.
Szerk.: a cég neve AH Turbó Szerviz Kft., Dunakeszin vannak. Nagyon ajánlom őket. Segítőkészek, ill. online bolt nélkül is megbízhatóak voltak teljesen. [link]
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz kingabo #14732 üzenetére
LOL. Jo kis szerelo. Szanalom.
Ha kekes a fustod, ami elmulik, ha bemelegedett az auto, akkor szelepszar-szimering lesz a ludas.
Ha nem mulik el a fust, akkor gyuru vagy tomites.95%, hogy az elso lesz.
Hogy miert kell megcsinaltatni? Szetb.szod a katalizatorod, tonkremehet a motorod, nem fogsz atmenni muszakin. Szoval nagyon jo szerelo.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz vhunor #14743 üzenetére
A Vectra C a megjelenésekor agyon volt dicsérve a futóművét illetően, amit én alá is támasztok. Ha a tied elpattog, akkor ott komoly gondok vannak. Az enyém, de szerintem Bambanoé is oda van ragasztva az útra. Van összehasonlítási alapom, eddig az enyém mindent ver.
Váltóban mindig csak közepes volt az Opel.
Az enyémen hátul is elektromos az ablak. Igen, ezeken jó az esőszenzor.
A fényszóróról sok autóban nincs visszajelzés, ez nekem is furcsa néha.
A rádió nálam némítható egy gombbal, a tieden is kell lennie.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #14752 üzenetére
No, akkor az én tapasztalataim:
A hátsó lengéscsillapító fogyása azért elég meredek.
Nekem elég kemény gumi van rajta, le is van ültetve, de nincs hatással a gumira. Úgy sem, hogy terpeszt most a futóművem hátul.
Az első futómű recsegése nálam is megvan. Főleg akkor jön elő, ha kanyarodsz. Én sem értem. Újak a rugók (a régi eltört és beleállt a toronycsapágyba), újak a csapágyak, de mégis jön a hang. Azt hittem, ez egyedi jelenség nálam, nálam sincs meg az oka. Tippem az alsó lengőkarok voltak, de azok rendben vannak. Kormánymű sem valószínű, még eseteg a keresztstabilizátor gumibakjaira gondolnék, de a hangja tényleg toronycsapágyas. Nekem gyári Sachs csapágyak kerültek bele.
A guminyomások benne vannak a könyvben. Nem tudom, mekkora a felnid, nekem 18-asnál 2.6 az előírt, a 3.0 már nagyon soknak tűnik.
Most cseréltünk rugót, a csavarok hibátlanul kijöttek (bár atom módon meg voltak húzva), kicsit meredek ez a beletépés dolog. És azt sem nagyon értem, mit lehet rajta állítani.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #14761 üzenetére
A ferrodó (ferodó) sem jó, közben utánanéztem. Az eredetileg egy olasz cég neve, és csak nálunk forrt össze a neve a fékezőfelület anyagával.
A csillapítás ezeken az autókon ennyi, nekem műszakin 39%-ot mértek vele, de tudták, hogy ez nem valós érték. Szerintem simán hülyék, akik ott dolgoznak.
Rugóba nem tudsz csavart beletépni, viszont nekem a rugócseréhez levettük a lengőkart hátul. Visszatenni nehezebb volt, mint kivenni. Ha nekem sikerült, talán neki is kellett volna. Én először csináltam. Ami még furcsább nekem, az az, hogy a lengéscsillapítót két csavar fogja, 5 perc alatt kint van, semmi máshoz nem kell hozzányúlni.
A zaj nekem is megvan, a furcsa kopás is, nem a kocsi, hanem a gumi hibája. Főleg, ha Bridgestone van fent. Böszme egy hang, nagyon durván idegesitő. A téli 16-os alugarnitúrával (Michelin Pilot) tökéletes csend van, és normálisan is kopik.
Nem árultad el a méretét, de szerinted akkor én is fújassam 3-ra az enyém? Ez sem nyeszlett 4 henger.
---------------------------------------------------------------------------------------------------Ha normális olajat akartok, javasolom a Q8 5W40-et, olcsó és jó. Ráadásul rajta van az Opel megfelelőségi száma.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jövedelem
- Ingatlanos topic!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Reklámblokkolók topikja
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!