Hirdetés
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Redout II
gp Extraként az Idle Champions of the Forgotten Realms is a miénk lehet.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AMD Power
titán
válasz B-L-A-C-K #68689 üzenetére
Szerintem jót fog tenni neki. Ezt a sós dzsuvás lét lemosom róla. Főleg ,hogy a szmog miatt már tele volt fekete ilyen "porral" az autó. Szerintem nem fogsz ártani neki vele. A Bogdáni úthoz szoktál járni IMO-ba vagy a Békásiba?
Luck Dragon 95 MaxxMotion vagy a 100-s verzió? Én most azt a 41.6l mind 95 MaxxMotion volt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
-
válasz B-L-A-C-K #68720 üzenetére
Régebben a konfigurátornál fel volt tüntetve, de most még ott sincs, de van benne igazság amit írsz. Sőt!
Picit játszottam a konfigurátórral, hát , legközelebb nem szabad
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz B-L-A-C-K #68744 üzenetére
Akkor legyen az, nem bánom. De a tényen mit sem változtat, katasztrófa hogy így tekerik őket. És ez mennyi idő hogy mind átnézni vásárlásnál.
De ezt neked nem kell bemutatni, mert együtt kezdtük el keresni, és osztottuk meg tapasztalatainkat.Maga az ezzel járó büntetést kellene nagyon komolyan meg szigorita.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gban
Közösségépítő
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #68800 üzenetére
Olvastam az írásaidat. Sajnos az Insignia kiesik, H Astra, J Astra és az Mk3 Focus van képben (esetleg Auris, Megane III). Csak és kizárólag benzinmotorral, mivel évi 10-15 (ha nagyon sokat mennénk, akkor is 20) ezer km-nél több nem fog belemenni (tehát hosszú távra lenne vásárolva, kb. 15 év). Az 1.4T-vel én is néztem, nem is lenne rossz, csak a szerelők fosnak tőle (nem értenek hozzá), és nem akarok magamnak bajt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #68802 üzenetére
Már csak abból ítélem meg hogy anno Suzukinál, féknyeregből kihagytak két csavart. Szóval minél egyszerűbb legyen a járgány, mert így is sok esetben inkább én magam csinálom meg karbantartást (Pl.: olajcsere 10k km-enként).
#68804 adalbert1: Hasonlóképp látom, bár dieselből lenne dögivel, sajnos a benzines autók árai igen magasan vannak. Astra H még akad is 2m alatt picivel, viszont Astra J tényleg 2.3-3m körül. Remélem még fog esni az áruk, mert kezdetben 2m körül volt a keret, és olyan nagy összeget nem tervezünk autóba invesztálni. Nem vagyok egy extrafetisiszta, klíma legyen, tempomat, ülésfűtés pedig előny.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #68808 üzenetére
Esélytelen olyan szerelőt találni akiben meg is bízok, és ért is hozzá. Utálom ha kihagynak csavarokat, vagy nem jól teszik vissza a lebontott panelt, esetleg összekaristolják. Akkor inkább megcsinálom magamnak (kevés segítséggel), ha van időm az adott műveletre. Viszont ha abba megyünk bele hogy a környéken (Szabolcs m.) nincsennek túlfizetve a szerelők és a az ügyesebbek már külhonban melóznak, akkor nevezhetjük kontároknak őket (teljesen mindegy hogy hivatalos/márka/független műhelyről beszélünk), csalódtam már olyan hozzáértőknek mondott emberekben hogy egy gyufaszálat nem adnék a kezükbe. Utóbbi időben fater munkatársa szokta átnézni a verdát, ügyes szaki, traktorszerelésekkel kezdett, azóta már mindent megjavít, és igényes munkát ad ki a kezéből. Tehát számomra lényeg az egyszerű konstrukció, ezért a szívó motor mindig előnyt élvez.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz B-L-A-C-K #68830 üzenetére
Hű! mint a lillafüredi vízesés
Tudom volt már róla szó, meg nagyon drága, de még mindig meg van, és még mindig nagyon szépA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #68952 üzenetére
Már ahol átnézik. Kecskeméten konkrétan megtagadta tőlem az ügyintéző, nem is értettem, hogy a sz@rban lehetséges ez?! Plusz, az az autó a nepper szerint volt már ugyanott ellenőrzésen néhány héttel korábban. Nem is mertem megvenni, éppen az Opel szerviz hozzáállása miatt, mintha valami bűzlött volna azzal a verdával kapcsolatban.
A munkafelvevő közölte, hogy olyan ellenőrzést amúgy sem vállalnak, amiből egyértelműen kiderül, hogy törött volt-e a kocsi, mert ahhoz le kell bontani a fél karosszériát. Mondom, hajrá, kifizetem, nem baj, ha műhely óradíjon számolja, de tudnom kell, mielőtt döntök, hogy sumákolnak-e (olcsón árultak egy facelift D Corsa-t, szinte új szaga volt, de az ára inkább a hétévesek alatt volt, mint felett, a rétegvastagság mérővel viszont nem mentem semmire).
Kötötte az ebet a karóhoz, végül ott hagytam a szervizt is, meg a kocsit is a neppernél, pedig fájt érte a szívem...
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #69129 üzenetére
Kizárólag 1.6 szívó Hatchback J Astrát vezettem, és ültem jobb egyben is. Mint sokszor írtam, arra hogy üresen 1-2 embert elvigyen munkába, bevásárolni, illetve arra hogy 5 ember + 2 bringa elmenjen a világ végére 80-130km/h-val (nagy ritkán tempomattal 145km/h), arra elég lenne ez a teljesítmény is. Persze most írhatnám hogy atmoszférás, benzint szlopáló motorok közül lestem az 1.8-ast, de csak H Astrában láttam, és olyan kevésben hogy ezzel ki is zárhatom a listából. A Focus Mk3 1.6-os (125le) motorjával is teljesen elégedett voltam, menetdinamikát illetően.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
gban
Közösségépítő
válasz B-L-A-C-K #69131 üzenetére
Elég kettős ez a mennyire lomha az 1.6 116LE a J-ben kérdéskör.
Én egy 60 lovas F-ből ültem át, és meg kell hogy mondjam, sokkal többre számította a 116 ló alapján.
De azt is el kell ismernem, városban teljesen máshogy közlekedek, mint korábban, mert azért lehet vele dinamikusan közlekedni, csak sajnos nem 'bárhogy, bármikor' odalépve - vagyis pörgetni kell, ez tény.
Ugyanez igaz országútra is - simán kilövök vele, de az is tény hogy itt is többre számítottam, és itt is oda kell figyelni hogy visszaváltsak, meglegyen a fordulat, stb.
Ahol igazán érezni az erőt, az emelkedőkön, szinte bárhol simán tartja a sebességet.Postázást nem vállalok.
-
válasz B-L-A-C-K #69131 üzenetére
Mi ma megyünk kettő J Astrát megtekinteni, lassan itt az idő a fiátott cserélni.
És az egyik 116-pacis lesz. Kíváncsi vagyok hogy a H astrához viszonyítva, azonos teljesítmény mellett hogy muzsikál. De mivel nehezebb, így azt gyanítom hogy még rövidebb lesz a váltó útjai, de akkor már felejtős is lesz, mert a H-nál is ahogy irtam nekem ez nem tetszik.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #69131 üzenetére
Sajnos még nem volt lehetőségem, de ki fogom próbálni.
#69134 gban: A két autó között nagyjából 150kg van, lehetséges hogy amiatt is lomhább a H-hoz képest, bár én is az Eur5-ös normák betartására gondolok. Esetleg egy kat. nélküli példányt, vagy nyitott rendszerrel rendelkező darabot kipróbálnék, lehet az nem lenne úgy megfojtva.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
-
Pitterix
őstag
válasz B-L-A-C-K #69237 üzenetére
Arról a bontott Meriről 15körül volt, de hogy miért nem mentettem el?!
(#69241) Luck Dragon: látod erre nem is gondoltam. De van egy olyan érzésem, azt már elvitték, ha esetleg rálelek.
[ Szerkesztve ]
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69272 üzenetére
Én nem töltenék semmilyen adalékot hozzá a motorolajhoz. A mérnökök azért vannak, hogy a megfelelő adalékokat hozzáadják gyárilag, ami a motornak kell, az autógyárak pedig teszteléseik során adják a saját minősítésüket az adott olajokhoz, lásd pl. Dexos2.
(#69276) B-L-A-C-K Szerintem beszélj előtte egy olajipari mérnökkel is, részletesebben kifejti, amit én írtam
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
gban
Közösségépítő
válasz B-L-A-C-K #69279 üzenetére
Én is tettem a Kadettba, mikor öreg volt, észre is lehetett venni a különbséget, nem is a minőségről van szó.
Én csak a fiatal motorba töltésre mondtam hogy talán felesleges.
Erre pedig azt mondják, hogy ott még elég kicsi a rés a henger és a dugattyú között, ahol épp elfér egy vékony olajréteg. Ha ez oda megköt (mert ha jól tudom, finom bevonatot képez a motor falán), akkor nem lesz ott elég olaj, igaz, ez az anyag pont a sima siklást biztosítja.
De lehet hogy nem jól tudom, és minden motornál használhat (bár ezt egy jó motornál nehéz kideríteni, és sok év múlva se fogjuk tudni, mitől lett rossz vagy maradt jó).Postázást nem vállalok.
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69279 üzenetére
"Jót tőlem ezekről a „csodaadalékokról” nem fog hallani. Ennek több oka is van.
Egyrészt ezen adalékok nagy része az olaj kenőképességét fokozza, ami csak egy az olajtól elvárt tulajdonságok közül. Ezenkívül az olajnak még kell hűtenie, a motort tisztán tartania, védenie a korrózió ellen és jó karban tartani az elasztomereket. Sok ilyen adalék a kenőképességet a többi tulajdonság rovására fokozza. Például a teflon- vagy kerámiatartalmú adalékok szigetelő hatású lerakódást képeznek, amivel megakadályozzák, hogy a motor leadja a hőt az olajnak. Az olajhőmérséklet alacsony lesz, közben a motoré megemelkedik, tehát az olaj máris képtelen ellátni az egyik feladatát.
Másrészt a motorolajban a gyárilag hozzákevert adalékok kényes egyensúlyban vannak. Az olajtársaságok általában több évtizedes tapasztalattal kísérletezték ki ezek megfelelő arányát. Ezt borítjuk fel, ha egyszer csak beleöntünk valami plusz adalékot. Könnyen lehet, hogy ezzel megakadályozunk más, kulcsfontosságú adalékokat abban, hogy kifejtsék a hatásukat.
Aki jót akar az autójának, használjon egy jó minőségű, teljesen szintetikus, esetleg félszintetikus olajat, és mindenekelőtt tartsa be a gyári előírásokat.
Üdv:
Olajdoki"
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #69279 üzenetére
"miért ajánlják a szerelők is"
Mert gyökerek? Sohasem értettem ezt a fétist, hogy az olajat fel kell ütni valamivel, mert a Józsi a szomszédból azt mondta. Sz@rni rá, az már régen rossz, ha egy bármilyen autószerelő véleménye üti a gyári ajánlást. Az pedig az, hogy motorolajat tegyél bele, ne Metabondot, vagy mi a sz@rt. Ennyi erővel miért nem ajánlja maga a gyártó? Miért nem készít brandelt adalékot? Miért nem rakja bele magába az olajba? Arról már nem is beszélve, hogy nehezen tudom elhinni, hogy a TÜV (vagy a metabond) bevizsgálta ezt az adalékot minden egyes forgalomban kapható olajjal, minden egyes forgalomban kapható típusban, minden egyes a közúton adódó helyzetben és időjárási körülmények között.
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69286 üzenetére
Tényleg nem áll szándékomban vitázni, tényeket írtam le, amit a gyerekkori autószerelő barátom is megerősített számomra, tehát én nem teszek a saját autómba semmilyen adalékot
Természetesen, mindenkinek szíve joga, hogy mit tesz bele az autójába, semmi közöm hozzá, csak segíteni próbáltamInkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69288 üzenetére
Nagyon sok ilyen és hasonló termékreklámnál fizetett hozzászólók vannak, úgy a neten, mint videokban is. Számomra sokkal meggyőzőbbek az észérvek szakemberektől, mint a sok hozzá nem értő ajánlása.
Számomra ez az adalék olyan, mint a péküzemi termékekben a "lisztjavító szer", amire a közkedvelt humorista kérdése, hogy: "miért, elromlott a liszt?"Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69290 üzenetére
"Totalkáros "Olajdoki" is lehet éppen egy cégnél dolgozik"
Számold össze, hogy milyen sok olajcég van, mindnek nem dolgozhat, ugyanis a Metabond ellenében mindegyik másik olajcég mellett szól. Azaz logikátlan az állításod
(#69291) kmarci25 Akkor a minket fizető cég mellett kellene érvelni, különben semmi értelme és nincs miért fizetniük, ha nem említjük konkrétan a nevüket, hogy igenis, ettől és ettől tessék vásárolni olajat, mert ez a legjobb
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
beg
veterán
válasz B-L-A-C-K #69307 üzenetére
Tud, csak mi 1.4 tulajok nem stopperrel hanem naptárral mérjük az addig tartó gyorsulást
Illetve egyszer lezárt légüres lejtős magán versenypályán gps szerint megfutottam vele a 174-et.Mondjuk féltem, mert ott már alulról emelte a menetszél
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
bbubby00
őstag
-
bbubby00
őstag
válasz B-L-A-C-K #69427 üzenetére
Nem mérettük le. Kecskemét mellett csináltattuk, emberünk tuti értette a dolgát, elég sok autó állt a portán és a "műhelyben" patyolat tisztaság. Előtte németben dolgozott, aztán hazaköltözött. Árban sem volt drága 50e kompletten, szoftvergarival (ha márkaszerviz lefrissíti, menjünk vissza és rendszám alapján visszatölti). Pesten 3éve mondtak 100+FÁT.
Ha jól rémlik 1,5-2órát matyizott vele, azt mondta, h valahol a 130 és 160as változat között lehet.
De amint kigurultunk tőle érezhetően fórgébb lett kigyorsításokra és a comp is 6.ban 90nél 4-4,2őt ír.
Azóta bírja a kuplunk, váltó is. (bár néha már hiába nyomom a gázt, csak felpörög a motor és nem megy).
Betudható annak is h németből vettük flottaautóként 170ezerrel. Most 210körül jár, de kitudja mennyi lehet benne.
Sokat költeni nem kellett rá. Kopó alkatrészek, meg egy turbócsőrepedés, ami típushiba.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
WP14
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!