- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Ezt így meg is értem, amit írsz. Az egészben szerintem annyi a visszás itt, hogy a topicba írogatók java részének fél napi fizetésébe sem kerülne egy pest megyei éves bérlet, amivel nyugodtan furikázhatna az összes gyorsforgalmi úton. És akinek eddig megérte a nulláson járni, annak ezután is meg fogja, mert napi 15 forint nem lehet tétel egy autót fenntartó számára.
-
BlacKSouL
addikt
Az hogy olcsó a pályadíj, az relatív. Ha nekem egy alkalommal sürgős eljutni Hatvantól Siófokig, másnap meg vissza, akkor a fennmaradó 6 vagy 9 napra miért nem kapom vissza a heti(10 napos) időarányos részt? Persze ez a kapus rendszer lecserélésével lett elk.rva, de bánomis én. Szívesebben kifizetnék 3 napos matrica arányos árát, minthogy kitaláljam merre kerüljem ki a pályát. Csak hát ezt ésszel kéne felfogni odafönt.
Nekem egyszeri alkalom miatt az 1 hetes díj drága, kerülni fogok. Ha 3000 helyett lenne 1200-ért 2 vagy 3 napos, azt velem együtt sokan szívesebben kifizetnék az egy alkalomért. Így meg inkább kerülünk, tehát 1200 helyett 0 a bevétel.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
EQMontoya
veterán
A körgyűrű pozitív externáliáival kapcsolatban teljesen egyetértünk. Én mondjuk a benzinár és hasonlók emelése mellett egyre inkább a "dögöljön az állam éhen!" politikánka vagyok a híve.
Egy év alatt kb. 800 ropit töltök be a kocsiba (igaz, ennek zömében ketten ülünk benne), aminek ugye a kb. 60%-a adó. Ha ebből nem oldható meg az, hogy normális minőségű utakon járjak, akkor ott teljesen felesleges emelni bármilyen adóját a közlekedésnek, mert láthatóan nem változik tőle semmi.
De, bocs, ha kapnak egy kis pénzt, az még rosszabb. Akkor olyan okosan kezdenek el dolgokat csinálni, mint a fonódó villamos projekt és aMoszvabélszélkálmán tér feltúrása egyszere. Nehogy már akár tömegközlekedve, akár autóval el tudjunk jutni Dél-Budáról Északra, vagy fordítva, még a végén dolgoznánk és adót fizetnénk...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 32GB, 1TB SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest