- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Raspberry Pi
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- OLED TV topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz fokukac #53581 üzenetére
Namost én is alapvetően nem szimpatizáltam a körforgalmakkal, aztán menet közben rájöttem, hogy kis vagy közepes forgalmú utaknál, ha nem akarnak szintkülönbséget kiépíteni, akkor valóban gyorsabb tud lenni a lámpás kereszteződésnél. Ehhez az kell, hogy az emberek tudjanak közlekedni, és tudjanak ésszel a körforgalomban közlekedni. Mivel sajnos egyre kevesebben tudnak, vagy mittudomén, de állandóan meggyűlik a bajuk vele, azért ismét kezdem megutálni.
Azt azért ne várjuk el, hogy abban az országban, ahol 4,38 km-t versenypálya minőségben meg tudnak csinálni félmilliárdból, de azalatt 1 km csak autópálya minőségű utat már 3-4 milliárdból, ott nem fognak minden útkereszteződésbe spagettit tenni, hogy megszakítás nélkül lehessen autózni.Értem én, és van is igazság abban, hogy a rapszodikus sebesség mindenféle erőforrást jobban emészt, de én már annak is örülnék, ha a gyalogos és az autós úgy tudna ésszel együtt közlekedni, hogy pl. a gyalogos nem lép le dacból csakazértis az utolsó 1-3 autós elé, (direkt szétnézés nélkül) ami miatt azok lefékeznek, majd újra felgyorsítanak. Miközben mögöttük 2 percig meg üres lesz az út. Ésszel lehet ebben is ritmust találni, ahogy a körforgalomban is. Ha meg a gyalogosnak van elsőbbsége bármi áron (ami alapvetően igaz) akkor meg minden gyalogos gondoljon arra, hogy egyben nyeli le tüdőre azt a plusz üzemanyagot, és fékport, amit az autós(ok) a fékezéssel és a gyorsítással felemészt. Én még ha sietek is, igyekszem megvárni ha látom, hogy véget ér a kocsisor, és csak akkor igyekszem lelépni, és nem is várom el, hogy mindenáron megadják az elsőbbséget. Folyamatos kocsisornál más a helyzet, de ismert, megelőző lámpa miatt lüktető ritmusú, lámpa nélküli gyalogátkelőhelyen ez csak apró odafigyelést igényelne.
Egyébként igen, a körforgalmak hirtelen tömeges alkalmazásával le vagyunk maradva úgy 30 évvel, de mi a mai trend? Mi terjed helyette? Mondjuk hasonló költségvetésű (alvállalkozói hálózatú és zsebbefizető) országokban, hasonló hellyel rendelkező területeken.
mod:
Ja, hozzátéve, hogy a 21-es főúton most született vagy 4 olyan(akkora) körforgalom a 2+2 sávosításnál, hogy a kamion eleje már kint van belőle, a vége még nincs bent teljesen, és a két sávot benne Demszky-csecsek választják el... hogy ott hogy kéne elférnie? Mikor még személyautóval is centizni kell[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest