Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz imi123 #24830 üzenetére

    Nem beszéltem az NV-ről. Itt igazából a middleware a probléma úgy általánosságban. Van két cég. Az egyik fejleszt egy játékot, míg a másik egy middleware-t. Ezek párhuzamosan történnek. Ez a két cég szerződést köt, hogy egy adott middleware-re, hogy jó lenne beépíteni. Aztán amikor a projekt eljut arra szintre, hogy beépítsék, hirtelen kiderül, hogy ez az élesben nem igazán működik. Pedig a két kód külön-külön jó (fogjuk rá :D), csak hát együtt... És ilyenkor nem nagyon tudsz mit csinálni. A licenc nem engedi a middleware módosítását, tehát még a játékhoz se tudod szabni, vagyis végül úgy döntesz, hogy sztornó.

    Ez a vezető oka annak, amiért azt látod, hogy a fejlesztők egyre inkább a saját R&D-re helyezik a hangsúlyt, mert szerződni valamire, ami papíron jól hangzik, aztán végül lehet, hogy nem is működik, eléggé kockázatos. Bizonyos licenc mellett pedig csak az időd pazaroltad rá, mert ha úgy nézed az AC: Unity nem kapta meg a GeometryWorks-öt.

    Egyébként az elmúlt években pont az Ubisoft szopott a legnagyobbat azzal, hogy másra hallgatott. Talán még emlékeztek az AC3-ra, amikor megérkeztetett Bostonba. Az azért volt, mert az Ubisoftot hitegette a Microsoft és az NVIDIA, hogy jó lesz, amit kitaláltak, miközben az Intel és az AMD már mondta nekik, hogy nem fog működni. De az Ubi nem nekik hitt. Ugyanezzel hitegették egyébként a DICE-ot is, csak ott az volt a különbség, hogy az ex DICE-os Johan Andersson, írt egy próbamotort rá, és hát nem működött. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák