Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20844032

    törölt tag

    válasz boost #2684 üzenetére

    És az előző generációról történő felhúzás esetén az objektumnok száma/komplexitása nem nő? Az nem a grafika felhúzása? Dehogynem...minthogy a pécés setup is ezt teszi, többek között. LOD-ról gondolom hallottál már.
    A resogun voxeles, azt ne keverjük ide, nincsenek textúrák, a knack meg sajnos úgy szaggat, mint a rohadalom (pedig nagyon jó game).."párhuzamos feldolgozás" - így működik, a pécés grafkarik is párhuzamosan dolgoznak sok-sok shaderen.(a ISS asszinkron compute-based particle rendszerét ne keverjük ide, az egy spéci eset, nem jó mindenhova/mindenhol). Alapvetően ezekben a konzolokban nincs olyan feature, amit egy pécés grafkari ne tudna megoldani bruteforce, maximum -bizonyos esetekben- nem olyan hatékonyan, de ez teljesítménnyel kompenzálható, minthogy kompenzálva is van.
    Attól, hogy egy játék motorjának az alapját egy előző generációban már használták, és arra építik fel az új architektúra kínálta lehetőséget, ezt teljesen alap dolog. Nincs is értelme nulláról elkezdeni bármit, mert nem e motor megírása fog rohadt sokáig tartani, hanem a tooloké.
    Itt a prohardveren a témában nagyon sok cikk jelenik meg, amik nagyrészt félrevezetőek mégha szakmailag kb helyes is, és a userek teljesen hibás végkövetkeztetéseket vonnak le.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák